Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MiroBA #122406:
Menuj, prosím, konkrétne. Aj trate v Nemecku, aj tie zdroje peňazí. Koľko sa asi tak podľa teba utŕžilo za polorozpadnutú búdu v karloveskej zátoke a či Bratisalva naozaj nemá iné výdavky než investovať do sexuálneho uspokojenia 5,5 šotouša. Špidlovské "Zdroje jsou" vyslovene nenávidím. Aj keby všetky tebou menované peniaze boli, dali by sa tisíckrát efektívnejšie (a potrebnejšie) investovať do školstva, do zdravotníctva, nie do nejakej šotomasturbačnej trate.
Reakcia na: 6222 #122354:
ale kraje ako VUC boli zriadene v 2004
No čo kolegovia, ste pripravení na slávnostné privítanie TEDOMov ?
Reakcia na: 6222 #122354:
To ťa naučili na Občianskej náuke?
Reakcia na: S499.1023 #122402:
Samozrejme, myslel som Mikuláš, nie Štvrtok ?
Nie, nemyslím. Neviem čo je so zvyšným úsekom po Plavecký Mikuláš, preto som trať spomenul až po poslednú stanicu... čo sa týka cyklovlaku, aj Zohor-Rohožník je celkom slušný úsek.
Reakcia na: S499.1023 #122391:

K tomu plateniu. Peniaze by sa na to našli keby sa nedávali na kraviny a havne keby sa všetko nerozpredalo v našom meste pozemky, PKO celé...ozaj nanič nie sú u nás peniaze, a kde skončili peniaze napr. za tie predané Lodenice v karloveskej zátoke. Keby išli na tú dopravu anie niekomu do vačku.
V nemecku je takýchto prímestkých tratí X, lebo tam majú aj iný prístup.
Reakcia na: tr3mp #122404:
Priatelia, máte aspoň matnú predstavu o nákladnosti železničnej dopravy? Šotopredstavy sú šotopredstavy ale poďme sa baviť o niečom reálnom.
Reakcia na: Martin Fundárek #122386:
Po uličnej siete ako tram-train systém s konečnou na súčasnej autobusovej stanici.

Niečo podobné by bolo fajn aj v Šamoríne (hoci tu by bola zaujímavejšia trať cez Dunajskú Lužnú a Rovinku).

A ako bonus trať Pezinok - Modra.
?
Reakcia na: MiroBA #122400:
Mohol by si uviesť príklad ekvivalentu trate Devínske Jazero - Stupava v Nemecku alebo v Rakúsku?
Reakcia na: intony #122398:
Plaveckého Štvrtku? Však ten leží na trati 120 a máš tam vlak "približne každú hodinu" v tzv. zločineckom takte. Nemyslel si Plavecký Mikuláš?
A ekonomická otázka k tejto trati: Myslíš, že sa vyplatí udržiavať trať kvôli víkendovému cyklovlaku? Nákladná doprava je len po Rohožník.
Reakcia na: MiroBA #122397:
Trať Simferopoľ - Jalta bola postavená v čase, keď autobusy nedosahovali ani zďaleka dnešné parametre. Dnes sa uvažuje nad zrušením medzimsetského úseku a ponechaním len izolovaných mestských tratí.
Reakcia na: Kakke #122372:

Nemyslím že by nemala celkom zmysel aj ked je dlhšia ale je segregovaná od IAD. Už len taká križovatka Patrónka si urobí svoje. Takúto trate sú osvedčené po celom Nemecku i Rakúsku.
No samozrejme by sa musela aj zmodernizovať a kúpiť nové vlakové súpravy.
Reakcia na: MiroBA #122395:
Pokiaľ viem, tak Renault už je z toho vonku.
Reakcia na: intony #122393:
Čo by som ale prijal - to je nejaký ne/pravidelný jarno-lento-jesenný cyklovlak do Plaveckého Štvrtku. To by bola iná romantika a hlavne by sa človek mal možnosť vyhnúť tzv. Malokarpatskej cykloturistickej magistrále.
Reakcia na: Ámos #122338:

Trolejbusy do Stupavy, inak to nie je tiež zlá myslienka, prečo by nebola ked na Ukrainskom Kryme môže trať prekonávať celé pohorie...Ale u nás si na to veru dobre počkáme, však nie sú schopní poondiatých pár km prepojiť sieť s traťou Dlhé Diely.
Rozhodne pohyb ľudí tam na to je. Ale skorej by som preferoval ozaj tú železnicu pretože je menej zraniteľná.
Reakcia na: Ámos #122334:

Správna otázka.
Reakcia na: S499.1023 #122315:

Aha, No jo teda. No vedel som akuráť že to kúpil Irishbus Renault ale že je do toho aj takto Iveco zapletené mi nejak ušlo.
Aké sú tam teda potom podielové vzťahy? Časť má Iveco a časť Renault? -Neviem, toto som nikdy podrobne moc neštudoval.
Reakcia na: MiroBA #122389:
Železnice pokiaľ to má spôsobiť väčšie straty tak sa do toho nepohrnú ani za nič a navyše v štruktúrach železníc dávno nepracujú ľudia čo majú záujem na jej expanzii ale skôr na expanzii diaľníc a automobilizmu. Štát by mal mať záujem na osobnej doprave aby bola čo najkvalitnejšie a najefektívnejšia a dotovať ju. Akosi však stále nedochádza, že vlaky nepotrebujú neustále opravovať trat tak ako rozbité cesty výtlky a nestoja tiež v kolónach a tiež sú ekologickejšie, síce dnes autobusy spĺňajú vysoké emisné normy, ale vlak má stále dosť výhod oproti autobusovej doprave.
Reakcia na: MiroBA #122389:
Tieto trate, v súčasnom vedení, sú podľa môjho názoru neefektívne. Do Nitry cestujem vlakom, ale aby som cestoval zo Stupavy do Bratislavy o 8 kilometrov dlhšou trasou, tak to by už hraničilo s fetišizmom. Pri všetkej úcte k lokálkam.
Info zo Slovak Lines:
Dnes bola lepená nová reklama na zadné skla na viacero vozov na Slovak Lines tuším na linky do Európy

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.