Reakcia na: Ámos #119307:
7957+58 by som do toho nerátal, tá bola zakúpená ako už používaná (teda nie úplne nová) za výhodnú cenu. Aj keď veľa toho najazdeného tie vozne nemali, lebo viac stáli ako jazdili. Z tých 9 K2S je v BA zatiaľ len 5. Čo sa týka T3P, tak so skriňou VarCB3 je to 5 vozidiel. Modernizácia so skriňou VarCB3 bola v tom čase opodstatnená, lebo nákup nových električiek bol v nedohľadne (nehovoriac o tom, koľko budú trvať skúšky pred uvedením do pravidelnej premávky) a tie električky potrebovali náhradu hneď vtedy, lebo v premávke by chýbali. Ale táto etapa modernizácie električiek T3 je už za nami, s ďalšími VarCB3 sa nepočíta.
Ámos
Bratislava stale nema nato, aby mala polovicu vozidloveho parku elektriciek NP. Pri 230 elektrickach by teda bolo treba 60 viacclankovych suprav. 15T stoji Prahu 66mil Kc, cize asi 75mil. Sk.
4,5 miliardy je pre Bratislavu prilis vela.
Samozrejme novostavby su hlupost. No modernizacie na typ T3P (bez novej skrine) a zaroven nakup isteho poctu novych salin by bol asi najvhodnejsim variantom.