Reakcia na: Ámos #119307:
7957+58 by som do toho nerátal, tá bola zakúpená ako už používaná (teda nie úplne nová) za výhodnú cenu. Aj keď veľa toho najazdeného tie vozne nemali, lebo viac stáli ako jazdili. Z tých 9 K2S je v BA zatiaľ len 5. Čo sa týka T3P, tak so skriňou VarCB3 je to 5 vozidiel. Modernizácia so skriňou VarCB3 bola v tom čase opodstatnená, lebo nákup nových električiek bol v nedohľadne (nehovoriac o tom, koľko budú trvať skúšky pred uvedením do pravidelnej premávky) a tie električky potrebovali náhradu hneď vtedy, lebo v premávke by chýbali. Ale táto etapa modernizácie električiek T3 je už za nami, s ďalšími VarCB3 sa nepočíta.
Valec
Ja neviem, ale koľko že to vysokopodlažných električiek sa za posledných 10 rokov kúpilo, alebo sa v dohľadnej dobe plánuje kúpiť?
Re #119300 Majo: Vzhľadom na počet koľají oboch obratík si dovoľujem povedať, že akékoľvek bratislavské koncové obratisko je kapacitnejšie. Naviac pri dnešných informačných technológiách by to hravo zvládlo jedno dvojkoľajné obratisko, keďže tie vozidlá tam prakticky chodia len na obrat a žiadne obiehanie tam nie je potrebné.