Velmi dobry prispevok.. Myslim, ze v BA sa vobec nemysli na to, ze MHD aj potrebuje nejaky priestor.. Nie len ze pristresky sa stale zmensuju, na obratiska sa nemysli vobec.. Konkretne Novy most, Hlavna Stanica a Nivy by mali byt zadefinovane aj v uzemnom plane, ze tam moze byt len obratisko MHD a nic ine.. Dokonca po prestavbe Hl.st.a Niv by som obratiska este zvacsil.. Tie plochy by si mesto malo chranit prave na taketo ucely, lebo ked sa raz zastavaju uz je koniec...
Takisto Safko.. Po dostavani elektricky do Petrzalky tam ma byt park.. Zaujima ma, kde sa bude otacat L50 a L78.. asi cez park po trave.. ?
Vidno že si nevidel, akú veľkosť bude mať AS po prestavbe. Zostane z nej prakticky len taká časť, akú dnes tvorí príjazdová cesta od "rampy" po tridsiatkové nástupištia (ešte aj v tej lokalite).
Re #119270 S499.1023:
To sú zase hlasky typu "predsedo, oni maji zachod"...
Musime mat od kazdeho nieco okopirovane?
Nakoniec vsetky spory, ktore by teda mohli vzniknut pri 15 min listku, mozu vzniknut aj pri hodinovom...
Ked nechceme spochybnitelny system, tak teda okopirujme od Viedne.
7789+90 uz bude onedlho hotova. Ktora pojde dalsia nevie nik, este o tom nie je rozhodnute. Povodne sa hovorilo o 7795+96, ale nakoniec to bude asi nieco ine, nakolko tato suprava uz urcitymi modernizacnymi upravami presla (napr. nova podlaha).
ja som nikdy nebol proti zdrazovaniu. Ja len rypem ze zlova politikov nemaju ziadnu vahu, doveryhodnost a plnitelnost. A co sa tyka toho "miziveho poctu" postihnutych ludi, ktory budu mat kratsiu cestu s prestupom drahsiu ako vacsina dlhsiu cestu lacnejsiu bez prestupu, tak to je fakt na hlavu.
Akurát, že u a-busov a troflov v BA hádam ani nie je prípad, že by diametrálna linka neprenášala v špičke (niekedy aj mimo nej) meškanie z jednej strany na druhú.
Re #119278 Petto: Áno, budú. Ale už len z T3SUCS a bez skríň VarCB3.
A co to meni na mojom prispevku? Nic. Stale plati ze pri stupani nakladov nemohla sucasna cena zostat. Inak by musel magoriat dotovat vyrazne viac a to je nemozne.
ano.
Re #119279 810zssk: cena cestovneho odraza nie len realne naklady na chod podniku, ale aj podporu magistratu na zatraktivnenie MHD, ktora je dolezita, aby sa mesto este viac neupchavalo autami aj je nevyhnutne. Cilek sa razantne vyjadril, ze zdrazenie moze prist az po vyraznej obmene vozoveho parku. Cize zas len politicke blufy.
Cestovné poriadky na Vianoce a Silvestra sú perfektné, Deko vďaka! ?
Len jedna vec tam chýba, "nočáky" 24.12. a 31.12. chodia za dennú tarifu! Aspoň tak to tvrdia na žobráckom webe nášho DPB. ?
Vies, dalsia vec je ta ze ceny hore ist museli. Sucasne boli trvalo neudrzatelne. Pokial viem boli dve varianty - vsetko hore, alebo zrusenie 30 minutoveho listka, znizenie 60 minutoveho a zvysok hore. Viem si predstavit ze ak by sa mal 30 minutovy zachovat tak by sa vysplhal na tych 21 sk.. takze co je lepsie - ziskat za tu cenu 30 minut, alebo 60?
Nehovoriac o tom, ze PCL sa podarilo ponechat pri sucasnej cene... drvivej vacsiny cestujucich sa teda zmeny nijako nedotknu.
Branislav von Las Vegas sa vyjadril ze pri 30 minutovom tickete bol problem s ludmi co nan cestovali napriklad 35 minut a podobne - tzv. sedy pasazieri. Tym oficialne odovodnil koniec listka.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark01
Takisto Safko.. Po dostavani elektricky do Petrzalky tam ma byt park.. Zaujima ma, kde sa bude otacat L50 a L78.. asi cez park po trave.. ?