Hmm, no ked uz sa TO tu zacalo rozoberat a zda sa, ze bez emocii... (zatial)
Takze by ma zaujimalo, aku vahu maju jednotive argumenty. napr.je sice fajn, ze nieco je menej/viac nachylne na vykolajenie - ale o kolko? Ak je tam rozdiel 5% to nema vyznam ani spominat.
Dalej aky je vztah medzi bezpecnostou a stabilitou (narazam na vyroky - bezpecnejsi vs. nizsia stablita a opacne - menej bezpecny, vyssia stabilita)? Nejako tomu nerozumiem .
No ale uznavam, ze realne, pravdive a hlavne faktami podlozene zhodnotenie vyhod a nevyhod oboch rozchodov by som privital
Takze by ma zaujimalo, aku vahu maju jednotive argumenty. napr.je sice fajn, ze nieco je menej/viac nachylne na vykolajenie - ale o kolko? Ak je tam rozdiel 5% to nema vyznam ani spominat.
Dalej aky je vztah medzi bezpecnostou a stabilitou (narazam na vyroky - bezpecnejsi vs. nizsia stablita a opacne - menej bezpecny, vyssia stabilita)? Nejako tomu nerozumiem .
No ale uznavam, ze realne, pravdive a hlavne faktami podlozene zhodnotenie vyhod a nevyhod oboch rozchodov by som privital
d3k0
Vladimir: Vacsina vodicov ma sice pridelene vozy (busy a t-busy), ale casto su aj na inych. Ale zober si to tak, ze nie vsade su take narvate vozidla ako u nas. Napriklad nasa Karosacka autoskola z roku 1990 je v perfektnom stave, zatial co prevadzkove vozy su totalne sroty. A to si dovolim povedat, ze prevadzkove vozy boli na udrzbe niekolkokrat castejsie ako nejaka autoskola A co sa tyka ciest, tak BA na tom rozhodne nie je dobre. Chod si sadnut do zadneho clanku Ikarusu 283 a po ceste napriklad takou 39nou budes pekne vytraseny