Myslite, ze my nemame 12-rocne nerekonstruovane autobusy? (i ked je to uz len 1 ks ) To este nie je dovod na to, aby v nich bolo vidiet cez podlahu na cestu.
Jediny argument, co uznam je, ze BA ma na rozdiel od PO stav ciest ako v nejakej "velmi vychodnej" krajine, co busom nepridava na dobrom stave a taktiez fakt, ze mate ovela viac vozidiel ako my, takze sa neda tak starat o kazdy z nich.
Ale polozim otazku> Maju vodici pevne vozidla pridelene alebo litaju z jedneho na druhy? Predpokladam, ze ako v kazdom civilizovanom meste, aj v BA ma vodic urcene vozidlo na ktorom jazdi. Tak potom nechapem, preco DP nevyvodzuje dosledky zo zleho technickeho stavu vozidla. Ak sa vodic o svoj prideleny bus stara, tak nemoze vyzerat tak ako dnes vela bratislavskych busov vyzera!
si> No a? Plech je plech - zhrdzavie rovnako na Ik280 ako aj na Karose. Problem je skor s nosnou konstrukciou. To mas rozdiel, ako medzi T2 a T3, ak vies o com hovorim
No a taka 2908 ma sice na podlahe len jeden druh linolea, ale v miestach pri kabine vodica je prepadnuta. Na druhej strane minule som sa v nemenovanej Karose z 1. DP skoro prizabil, lebo tam chybal kruhovy dekel nad nejakou hovadinou a ak si clovek neda pozor, prepadne sa az na cestu... To je tak, ked tu jazdia nemodernizovane pomaly uz 12-rocne vozy. Len pre ilustraciu - za starych "dobrych" cias sa Ikarusy 280 vyradovali po 6-7 rokoch.
Spectre: hmm no neviem, ale zrovna v poslednej dobe sa mi pritrafilo do cesty zopar exemplarov ik280 ktorym bolo vidno cez schody na cestu a veru by som sa na tych schodoch bal za jazdy stat. (som si este hovoril ze chudence 280ky uz asi pomaly dozivaju, ked ich uz nechavaju jazdit v takomto stave, volakedy im na diery aspon navarili druhy plech:-)) )
Vladimir> Karosa, aj ked konstrukcne menej vyvinuta, by nebola zla, keby nejazdila v Bratislave. Alebo polozme si, odhliadajuc od Karosy, otazku: Preco sa napr. Ikarusy nerozpadavaju????
To mas tak, ked prave tu su s nimi najhorsie skusenosti... Nedavno som pocul taku srandu - 4303ka sa celne zrazila s autom (na vine bolo auto) a vodicovi v dielni s usmevom povedali, ze za kazdu takto znicenu Karosu mu venuju flasu
COLOR: Ja ani neviem, co si tym prispevkom presne chcel povedat. Cez Rondel premavaju linky c. 1, 6, 7, 16 (trolejbusy) 21, 22, 26, 28 a 51 (autobusy).
Btw. Preco sa tak velmi pohorsujete nad KAROSAKULB-om? Osobne poznam plno ludi, ktori Karosu uznavaju.... vlastne, ked sa nad tym tak zamyslim, jej neprajnici su sustredeni najma v TOMTO fore...
(Nieze sa hned na mna niekto vyruti ako na milovnika Karos!)
Nebyt tych vecicek, co tam ten "typek" ma, nestoji ta stranka za nic... A ani moc nechapem ako sa mu moze pacit Karosa. Iba zeby bol jej generalny riaditel
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimir
Jediny argument, co uznam je, ze BA ma na rozdiel od PO stav ciest ako v nejakej "velmi vychodnej" krajine, co busom nepridava na dobrom stave a taktiez fakt, ze mate ovela viac vozidiel ako my, takze sa neda tak starat o kazdy z nich.
Ale polozim otazku> Maju vodici pevne vozidla pridelene alebo litaju z jedneho na druhy? Predpokladam, ze ako v kazdom civilizovanom meste, aj v BA ma vodic urcene vozidlo na ktorom jazdi. Tak potom nechapem, preco DP nevyvodzuje dosledky zo zleho technickeho stavu vozidla. Ak sa vodic o svoj prideleny bus stara, tak nemoze vyzerat tak ako dnes vela bratislavskych busov vyzera!