Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Majo #108981:
Len tak na okraj....pozastavím sa pri poslednej vete Tvojho príspevku : "....že ten, čo to staval, nevedel správne odmerať rozchod a koľajnice boli umiestnené na pražce s nejakými odchýlkami...". Môžeš mi vysvetliť, ako si predstavuješ ovplyvnenie rozchodu počas výstavby trate, ak má daná trať zvršok S 49 / SB 8 B a podvaly majú otvory pre vrtule (pre uchytenie podkladníc) už dané z výrobného závodu? Dokážem si predstaviť odchýľku od predpísaného rozchodu z dôvodu súbehu nepriaznivých výrobných tolerancií jednotlivých konštrukčných častí zvršku, t. j. podval (otvory pre vrtule) + podkladnica + koľajnica, ale inú odchýľku si predstaviť neviem. Vieš mi to objasniť, ako si to myslel?
nema niekto vystrihovacky bratislavskych elektriciek ?
surne ?
Reakcia na: S499.1023 #109017:
V BA su viac ako 5miestne auta u taxikov raritou. Osobne som nevidel este ani jedno. No myslim, ze aspon jedno bude ? (statistika)
Reakcia na: Valec #108970:
Predpokladám, že taký dopravca je platcom DPH, čiže vratku DPH si uplatňuje automaticky...
Reakcia na: kecho #108968:
Oni existujú aj viac ako päťmiestne autá (rôzne tie C4 Grand ****sso, Zafiry a pod.) a neviem ako v BA, ale vo svete sa v taxislužbe dosť používajú.
Reakcia na: Ondro #108962:
Auto s xenónmi (od výrobcu, nie nejaká obskúrna tuzérska prestavba, za ktoré by som trhal ruky) má automatickú reguláciu sklonu svetlometov, takže na kopčeku oslňuje MENEJ ako auto s heligónmi.
Reakcia na: 810zssk #108964:
Cosi som nasiel ohladom trate na Mileticovej v sobotnajsej Pravde:
"Opravované koľajisko už naberá nový vzhľad. Od Trnavského mýta po Záhradnícku bude odteraz „otvorené“, podobne ako na račianskej či karlovoveskej radiále. Od Záhradníckej po Líščie nivy by okolo koľajníc mali položiť zámkovú dlažbu."
PRESTUP Z LINKY 91 NA 199-KU

Vedel by mi niekto vysvetliť, prečo je prestup z 91-ky na 199-ku oficiálne odporúčaný (a teda aj garantovaný) až na zastávke "Čunovo - námestie" a nie na "MiÚ Čunovo"?

Pripadá mi to dosť nelogické, veď medzi týmito dvoma zastávkami potom cestujúci ide zbytočne 91-kou aj 199-kou.
A v prípade meškania 91-ky z mesta musí 199-ka na "Čunovo - námestie" dlhšie čakať akoby čakala na zastávke "MiÚ Čunovo". Aj tak na oboch zastávkach treba pri prestupe prejsť cez cestu...

PRESTUP Z 901-ky NA S7 a OPAČNE

Od zmeny CP od 30. 6. 2008 sa asi akosi pozabudlo na prestup na vlak S7 a naopak. Teda aspoň mne čakanie 26, resp. 20 minút (v smere do BA) pripadá byť nie zrovna najidelánejšie.
?
Reakcia na: galiyosha #108913:
Máš presne tie isté dojmy ako ja. Xenóny ich oslňujú (hoci koncepcia projektorového svetlometu s ďaleko ostrejším rozhraním svetla a tmy už z technických príčin má stokrát menej dôvodov oslňovať) ale nemajú žiadne výčitky svedomia narvať si do reflektorov 100 W heligónky pre buldozéry, hoci majú na krabičke napísané, že NIE SÚ schválené pre cestnú premávku.
Reakcia na: hoppusmark01 #108906:
A tak je to u teba s väčšinou vecí ? .
Reakcia na: Ondro #108892:
Je to psychický dojem a je lekársky dokázané, že to nie je pravda. Rovnako sa sťažovali ľudia, keď sa začali objavovať heligóny.
Mimochodom, tie špeciálne heligóny, čo svietia na 6O m, sú 60/55 W alebo s vyšším výkonom?
Reakcia na: 810zssk #108883:
Skôr ma tam zaujalo toto: http://www.dpmk.sk/content/view/73/100/#t3
Akéže to tam používajú prevodovky, koňovité ? ?
Reakcia na: Kami #108875:
S tou rezerváciou by som si nebol tak úplne istý. Raz som tam šiel busom čakať na frajerku a frajerke uletelo lietadlo, bo štrajk londýnskych metrovodičov. Keď mi zavolala, tak som vyšiel na nástupište a prvého vodiča som saspýtal, či ma vezme. Vzal.
Reakcia na: Kami #108875:
Áno, s integráciou 901 by som súhlasil - z toho by sa relevantne ukázalo, či tam je potenciál na predĺženie trate. Ale nie hr-hr stavať trať.
Reakcia na: Valec #108874:
No tak práve cenou cestovného by som neoperoval. Nákladová cena vlaku je mnohonásobne vyššia ako nákladová cena autobusu. Takže tú "nižšiu" cenu vlaku zaplatíš Ty alebo niekto iný v daniach.
Reakcia na: Sati #109005:
toto s volbami nema nic spolocne. Fico vie, ze v BA len tazko uspeje a reko hradu mu nijak nepomoze...
Reakcia na: Ámos #109004:
to si robis srandu nie sak sa blizia volby a na slovensku je socialna vlada (socka vlada) ❗
Reakcia na: Martin Fundárek #108999:
Hrad sa rekonstruje hlavne neexistencii reprezentativnych priestorov NR SR a vobec statu v Bratislave. Sucastou reko hradu mala byt aj barokizacia interieru na vsetkych poschodiach. Ci sa do projektu aj dostala neviem, ale pri cene cca 950 mil o tom silne pochybujem.
Ved uvidime.
To ze hrad je v katastrofalnom stave stat nijak nezaujima, coho dokazom su desiatky hradov a tisicky kulturnych pamiatok na Slovensku v katastrofalnom stave. A okrem BA hradu su v rekonstrukcii iba tie, ktore vlastnia sukromnici, mesta/obce alebo maju v prenajme neziskovky. Povazie by sa dalo nazvat slovenskou castiliou a pritiahnut na nu desattisice turistov rocne, ale museli by sme ich najprv spristupnit, urobit zachranne prace a spropagovat. Jeden vianocny dochodcovsky prispevok pocas dvoch rokov by stacil na zachranne prace pre cca 35 hradov v najhorsom stave.
Reakcia na: Majo #109002:
Ale prispievaju k tomu ❗
Reakcia na: Martin Fundárek #109001:
Samozrejme, opotrebovanie koľajníc určite spôsobujú automobily. ? Asi tým, ako ich oškierajú tými ostrými gumenými kolesami. ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.