Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #108927:
a iných dosiaľ nezistených okolností = najskôr zlou údržbou .
Túto frázu ako budu dokedy používať? Nie je im už trošku trápne ju používať? "Vylúčila sa aj technická chyba na vozidle. Pravdepodobnou príčinou vykoľajenia bol stav na trati, ktorý mohol nastať súhrou poveternostných podmienok a iných dosiaľ nezistených okolností."
Reakcia na: AAA #108924:
Viem. Znamena to nieco co v Bratislave nie je realizovatelne. Aj ked LoLo uz zadal jeho projektantom vyriesit tento problem 😃
Reakcia na: Peon #108921:
Ta spojka existuje uz dlho, dokonca tam ani nie je radiove ovladanie.

Pouziva ju napr. L212 pocas City Marathonu. Z Karadzicovej na Kriznu myslim neexistuje.
Reakcia na: 810zssk #108922:
Vieš čo znamená pojem vlako-električka, resp. česky vlakotramvaj?
Reakcia na: Peon #108921:
Existuje len spojka po ktorej išlo ZV. Vznikla tuším pred pár rokmi, keď bola tade vedená výluková 201.
Reakcia na: AAA #108917:
Elektricka narozdiel od vlaku pokryva omnoho zaujimavejsie destinacie a ide este viac do centra.
Pred niekoľkými mesiacmi sme sa tu bavili o nevybudovaných trolejových spojkách v Bratislave.

Mňa dnes prekvapilo, že z Karadžičovej (od Steina) na Záhradnícku (smerom na Miletičku) aj v opačnom smere spojka je vybudovaná, išlo tade trolejbusové ZV. Odkedy je tam?

Či však existuje aj spojka Karaďžičova (od Steina) /Záhradnícka (smerom k Justičáku) a späť som si zabudol pozrieť. Vie niekto viac?

A spojka Karaďžičova (od ASMN) na Záhradnícku na oba smery a späť existuje?
Reakcia na: NN #108919:
"najprv nech skvalitnia cestovanie a potom nech pytaju viac" zial ale cena nafty, plynu, elektriny si rastie bez naleziteho skvalitnenia ? co s tym??? tento narast cien cestovneho ledva pokryje narast cien nafty... a samozrejme dotacie sa asi nezvysovali predpokladam ?
ja som tiez za narast dotacii skorej ako za narast cestovneho... ale ze sa nazvysi ani jedno a nafta stupne z 30sk/liter na 40sk/liter tak to si takto moc predstavovat nejde... "zvysenie kvality" je vpodstate uz to ze MHD jazdi tak ako jazdilo za ovela drahsiu naftu! - a vpodstate to tak funguje - vsak drahsi benzin a nafta pri zachovani ceny MHD logicky znamena lepsie postavenie, vyhodnost MHD
Reakcia na: kecho #108910:
tie cisla z noveho casu sa mi nezdaju velmi realne, silno pochybujem ze by DPB dal ceny listkov nezaokruhlene min. na 5 centov

inak neviem co tym chcu dosiahnut, este menej cestujucich co sa maju presunut do aut prip. este viac jazdit nacierno?

najprv nech skvalitnia cestovanie a potom nech pytaju viac, naopak to vie kazdy blbec
Reakcia na: AAA #108917:
to este niekto veri rozpravkam o vlako-elektricke ? som ochotny sa stavit ze za mojho zivota urcite nic take nebude ? budem rad ked sa dozijem ze bude nejaka elektricka v petrzalke, v dochodku ? a mozno ten tunel pre vlaky filialka-zst petrzalka, kedze je z EU penazi (a dalsi osobny "tunel" kedze tunely z europskych penazi sa robia obzvlast dobre) bude mozno skorej...
Reakcia na: 810zssk #108896:
A keby bola vlako-električka prestup by si nepotreboval, lebo tá by ťa doviezla až do mesta.
Reakcia na: galiyosha #108914:
Nie. Prečo?
Nepripomína vám tá diskusia o nutnosti predlžovať S7 kvôli dopravnej obslužnosti letiska Viedeň časy argumentačnej ruje dokazujúcej životnú dôležitosť priameho prepojenia každého jedného paneláka v Petržalke s Hlavnou stanicou?
Reakcia na: Ondro #108892:
Ani si už nepamätám, kedy by mi pri nočnej jazde za normálnych okolností vadil niekto so svetlometmi, ale experti s na všetky strany svietiacimi Cool Blue a Night Breaker halogénmi ma oslňujú úplne pravidelne...
Reakcia na: Danny #108901:
Lístok VOR pre jednu zónu platí na jazdu v jednej zóne na celom území spadajúcom pod VOR (Verkehrsverbund Ost-Region). Celé územie východného Rakúska je rozdelené do zón. Zóny sú vyznačené napríklad tu: http://tinyurl.com/6bvarl Pri prekročení zóny treba označiť ďalší lístok. S jedným označeným lístkom možno cestovať časovo neobmedzene, z východzieho bodu do cieľa cesty s ľubovoľným počtom prestupov ľubovoľným prostriedkom VHD (Straßenbahn, Bus, S-Bahn, U-Bahn, vlaky OEBB, Badner Bahn a ostatní prepravcovia združení vo VOR), ale bez prerušenia cesty, alebo "do kruhu". Viedeň je zaradená do jednej zóny - Zone 100, takže v rámci mesta stačí jeden lístok pre jednu zónu. Pozor však, napríklad Flughafen Wien, alebo Shopping City Süd sú už v ďalšej zóne, teda si treba v S7, alebo Badner Bahn označiť ďalší lístok! Vo Viedni sa pre návštevníkov, ktorí tam cestujú častejšie, alebo na viac dní, oplatí používať 8-Tage Karte, ktorá platí pre osem ľubovoľných dní, vždy od času označenia až do 01:00 nasledujúceho dňa. Celodenný, alebo trojdňový lístok vyjde drahšie.

Jednorazový lístok z Bratislavy do Viedne bez mestskej dopravy stojí EUR 9,20/5,70 a možno použiť spojenie buď cez Marchegg na Hlavnú stanicu, alebo cez Kittsee do Petržalky. Je platný 30 dní. Lístok s VOR stojí EUR 12,60/5,70 a deň platnosti lístka pre VOR je možné pri kúpe zadefinovať. Na VOR potom platí v určený deň do 24:00 toho istého dňa. Pri kúpe lístka za SK prepočítava ŽSSK Euro kurzom 31,- takže sa lístky viac oplatí kupovať za Euro.
Reakcia na: Danny #108901:
spitaj sa BWD-eho on tam zije on ti poradi dufam ze aj dobre ❗
Reakcia na: Danny #108908:
este doplnim, ze s listkom na jednu cestu mozes prestupovat, ale nesmies prerusit cestu (napr. ze si niekde das kafe ? ) a tiez by cesta nemala zacinat a koncit v tom istom mieste ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.