Reakcia na: Ike #100748:
Pokial viem, na regionalnej trati (napr. Kuty - Trnava) by IC/EC premavat nemohlo. A, bohuzial, uvedene zalozaky su prejavom zleho stavu nasich zeleznic, ktore musia takto platat svoje diery...Upraveny model: Nebyvam v Trstenej, ale povedzme v Presove, kam hlavna trat BA - KE nejde. Ale je tu len regionalna osobacka trat. A preto pozadujem, aby tadeto viedol koridor...
Rozdiely:
1+2. Dostupnost zastavok nie je podmienena realizaciou na alebo pod povrchom. Technicky narocnejsie riesenie je uspokojenim potreby vyssej kvality a zaroven opatreniami eliminacie nagativnych vplyvov na ZP a dotknutych vlastnikov bytov.
3. Nie, to nie je NDS, to je doplnkovy zberny system. Prave uvedene charakteristiky sposobuju a budu sposobovat naplnene spoje, dlhe dojazdove casy atd. Ukazuje to bud o nedostatocnej znalosti problematiky organizacie dopravy alebo jednostranne (az dogmaticke) zameranie na jeden subsystem.
4. Vo vyhlade 2015 ma byt dopravny prud Petrzalka - Nivy - Filialka nejvytazenejsi a najpocetnejsi. ODhaduje sa na 30 az 40%
5. Na trati Petrzalka - Nivy - Filialka nebude nakladna doprava, len osobna. Budu tu aj rychliky a EC, to je vsak v poriadku. Riesenim je operativne riadenie dopravy.
Spravne, kvalitativne je mestska suprava ako elektricka. Nejde o ziaden tazky vlak, ci rusen s voznami. Rozdiel je teda v dopravnych suvislostiach a vztahoch, ktore su optimalnejsie v pripade NS MHD lahkou mestskou supravou.
Re #100749 Ike: Umoznujem danemu decku, aby sa chovalo na patricnej urovni a kompetentne sa k veci vyjadrovalo.
Zaroven to funguje ako filter, ze sa oddeli zrno od pliev...
ivanbuto
A ak je to tak, že tá hala má mať naozaj využitie nielen ojedinelé, ale aj pravidelné, tak potom má isté pozitíva aj vybraná lokalita.