Reakcia na: Ike #100756:
Uvedena trat brani IC/EC vlaku vyuzit svoj potencial, cize by uz neslo o vlak s parametrami IC/EC.Presov: Presov, podobne ako Modru, vlak obchadza nie z dovodu nedostatocneho dopravneho dopytu ale jedine z dovodu historickej danosti trate. (Do KE idu dva koridory severny a juzny.)
1+2. Spravne: netusis. Vystavba jedneho aj druheho variantu je z hladiska docasneho znecisatenia, prasnosti a hlucnosti zhruba rovnaka.
3. NS MHD riesi nosne a hlavne dopravne prudy. Doplnkovy system zbera ludi a k NS MHD ich privedie a zase odvedie prec.
4. Je to vacsina. Ziaden iny dopravny prud nema takuto odhadovanu poziadavku.
5. Samozrejme. Od toho je delba prace vo vertikalnej strukture organizacie. Dolezite je, aby praca bola efektivna a vysledky optimalne.
810zssk
http://www.bratislavskenoviny.sk/79004/doprava/na-letisku-pribudne-od-maja-320-parkovacich-miest
A na MHD sa opat .... (ak neratame vlak, ale co dovtedy?). Preco radsej neobjednaju u nejakeho dopravcu kyvadlovku do centra (bez zastavovania v Avione) a dali ludom motivaciu aby prisli MHD?