Reakcia na: tr3mp #100253:
Priprava projektu = uz existujucu zamer NS MHD: Janikvo Dvor - Safarikovo namestie. Ziadne nove financne nakllady nie su nutne.Stavebne konanie je v rezii magistratu mesta BA ako specialneho stavebneho uradu, co by bolo nech by bol navrhovatel ktokolvek iny a urobi presne tie iste ukony. Cize zase ziadne nove financne naklady nie su nutne.
A ten pomer je co som povedal: mesto zaplati a zorganizuje Safko - Bosakovu, ZSR zrealizuje trat cez Petrzalku. Projektova dokumentacia sa vyuzije ta, co je hotova a co si uviedol ako link v dalsom prispevku...
Re #100258 tr3mp: Ked si pozorne precitas, tak toto linkovanie (nech je akekolvek) prisiello ako podklad z magistratu, ktoru oni len spominaju (lebo musia). Ked si vsak pozries riesenie - uvidis slucku a ukoncenie na Safku... Ja som navrh toho risenia videl (zhodou okolnosti vcera poobede).
To je prave jeden z tych aspektov, ktore pomenuvam ako velke rizika: nejasnost a mlzenie okolo toho, co sa vlastne presne ide robit.
tr3mp
Vidím, že sa snažíš vyhnúť odpovedi, ako je to len možné. Ten materiál, ktorý nechceš citovať, ale sa len naň odvolávaš bez toho, aby si čo i len spomenul jeho názov (čo je podľa mňa hanba pre človeka, ktorý má ukončené vysokoškolské vzdelanie) sa volá MEMORANDUM o spoločnom postupe v príprave, realizácii a využívaní železničnej infraštruktúry na území Hlavného mesta SR Bratislavy budovanej v rámci projektov TEN-T 17 pre integráciu mestskej koľajovej dopravy a železničnej koľajovej dopravy, k dispozícii je tu http://www.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=700000&id_dokumenty=4012875
O úseku Bosákova - Janíkov dvor v ňom hovorí bod 2:
"V úseku Bosákova ulica – Janíkov Dvor sa vybuduje združená investícia Železníc Slovenskej republiky a Hlavného mesta SR Bratislavy ako duálny systém rozchodu 1000 mm a 1435 mm. Príprava a realizácia združenej investície bude nasledovná:
Príprava združenej investície, vrátane projektu a stavebného povolenia bude zabezpečená z úrovne Hlavného mesta SR Bratislavy na jeho náklady. Realizácia združenej investície bude v pomere dohody medzi Hlavným mestom SR Bratislavou a Železnicami Slovenskej republiky (s ukončením do roku 2010 v prvej etape)."
V príspevku #100241 však píšeš:
"Mesto plati usek Safko-Bosakova spolu s rekonstrukciou Stareho mosta a prepojenie trati. Ak by tato cast odpadla, mesto by neplatilo nic (teda len rekonstrukciu Stareho mosta ale o 300 mil. lacnejsie nez s upravou pre elinu)."
Takže memorandum hovorí o tom, že mesto bude platiť prípravu združenej investície, vrátane projektu a stavebného povolenia + časť nákladov (presný pomer v memorande dohodnutý nie je, bude upresnený v budúcnosti). Ty tvrdíš, že mesto na tomto úseku neplatí nič. Tebou odkazovaný dokument Ťa usvedčuje z omylu (pevne verím, že to nie je úmyselné klamstvo). ?
Čakám na záplavu cudzích výrazov a bravúrne kľučkovanie z Tvojej strany ako odpoveď ?