Reakcia na: intony #100245:
Je prilis pomala. Vsetko sa zmenit neda. Sme limitovany minimalne fyzikou a jej zakonitostami.Chceme zmenit rychlost - potom musime prebudovat minimalne celu CMO. Chceme zmenit rychlost - potom musime upravit organizaciu dopravy na radialach. Chceme zmenit rychlost - potom musime vozne vymenit za rychlodrazne.
To nejde povedat, ze SA to spravit. Treba povedat KTO to spravi a AKO to spravi a za KOLKO to spravi a KDE tie peniaze vezmeme.
Re #100246 intony: Dopravoprojekt.
Re #100248 intony: Ohladom slucky mam ine info, ale kedze ho nemam zatial potvrdene, nebudem sa k tomu vyjadrovat.
Re #100249 Ike: Ja nie som projektant, aby som tu projektoval a navrhoval trat a hned aj rozmiestnenie zastavok. Na to su tu ini. Boli predstavene dva projekty: elektricka do Petrzalky a vlak cez Petrzalku. Po zhodnoteni a analyze som dospel k zaveru aky som tu prezentoval. Dokonca sme zasli dalej a s odbornikmi na organizaciu dopravy sme vymysleli model trolejbusovej dopravy. Aj ten vsak musi byt rozpracovany odbornikmi.
A znovu - emocionalne vnimanie, ze "znevazujem elektricku" je nemiestne. Konkretne pomenuvam rizika a slabiny projektu, ktory ma ist cez Petrzalku. Ak by sa ta elektricka riesila len trosku inak, bol by som prvy co ju podpori.
Re #100251 Emo: Samozrejme - pocity su totizto vzdy reakciou na prezitu skusenost.
Pocity vsak nie su a ani nemaju podkladom pre projektovanie.
Re #100252 eripmav: Ja ti poviem preco to tak je: Lebo niekto si na magistrate nerobi svoju robotu tak akoby mal.
Re #100255 eripmav: Presne tato demagogia sa zneuziva podla potreby. Ale demokracia nie je len o zvoleni si diktatora na styri roky, ale o neustalej ucasti vsetkych na sprave veci verejnych.
Dolezite vsak je najme to, ze realizovany projekt je parametricky aj kvalitativne horsi nez ten, co primator sluboval.
Re #100256 eripmav: Financovanie je vsak urcujuci faktor - financie su totiz prostriedkom reealizacie.
A kedze su moznosti mesta minimalne, tak aj projekt elektrickyje tak degradovany, ze z neho ostalo zle riesenie. Dopravne aj urbanisticky aj ekonomicky. Poviem na rovinu: V Petrzalke sa ide realizovat oploteny vykop s holou tratou. S nejasnou predstavou o dokonceni...
intony
Doteraz sa predsa stále hovorilo a aj sa hovorí po pokračovaní liniek 11, 12, 13, 14.