Reakcia na: upravovač fotiek #247911:
15:38 – tam to vydrží aj 40, ale dosť to búcha a iskrí, tak viacerí radšej jazdia pomalšie. 15:48 – po výmene asfaltu sa tam dá ísť v pohode 40.Pokiaľ ide o iné úseky, je pravda, že stav trolejového vedenia sa za uplynulé roky o niečo zlepšil a je treba pochváliť vrchárov, že pokiaľ majú k dispozícii náhradné diely, tak promptne opravujú poruchy.
Ak nerátame nové výhybky namontované nedávno na Karadžičovej a Záhradnickej, tak sa za štyri roky nenamontovala ani jedna vysokorýchlostná výhybka na hlavných ťahoch ako Prievozská, či Gagarinova, namiesto toho sa odmontoval elektrický kríž z "A" výhybky na Prievozskej pri McD a zavesila sa tam 20. Na ulici, kde je 50. A to sa hovorilo, že trolejbus už nebude brzdou premávky.
Kríženia, to je zase osobitná kapitola. Su také, kde sa dá ísť 30 alebo 40, ale aj také, kde je treba ísť pod 20 (buď nevhodná geometria, zlý stav vozovky alebo zlé našponovanie či padajúce drevá). Čo sa týka oblúkov, v zásade okrem Kramárov a Dolných honov, kde sú fakt ostré oblúky, mnohé na 20 alebo 30, s tým nie je veľký problém. Na viacerých miestach by pomohlo len natiahnutie dlhších oblúkových svoriek alebo napríklad ich umiestniť na dvojitý preves, aby to tak prudko nešvihlo zberačmi, čo následne potom spôsobí ich uvoľnenie z vedenia.
Technika jazdy je tiež faktor, je tu stále prítomná stará škola jazda-brzda a brzdenie do výhybiek a krížení „aby si to pritlačil“, ale je to už lepšie než kedysi, najmä vplyvom generačnej zmeny v autoškole. Podobné je už cítiť aj v Žiline, ktorá bola známa tým, že sa tam viac ako 30 ani nejazdilo.