Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #247896:
Cityjet jazdiaci na R81 po Marchegg vie jazdiť aj pod 25Kv, kedže takto je napájaná trať Raaberbahn od Neusiedlu na juh. Ak by nevedel, bol by to dosť prúser nakoľko práve kvôli možnosti elektrických vlakov sa cezhraničný úsek elektrifikuje. 🙂

Railjet tiež 5-6 rokov dozadu nemal povolenie na prevádzku u ŽSR a čuduj sa svete, vozidlo bolo možné schváliť aby mohlo chodiť aj ďalej ako po Petržalku.

Aj dnes v úseku Marchegg - BA hl.st jazdí na REX 8 slovenský personál. Prečo by to pri tom jednom-dvoch nových spojoch malo byť inak?
Reakcia na: 810zssk #247879:
A majú rakúske elektrické jednotky pečiatku ďalej ako po Petržalku? 🤔 Má ŽSR vhodné napájanie na ďalších úsekoch pre rakúske elektrické jednotky?
V Petržalke je tiež pevne určené na ktorých koľajach sa môžu tieto jednotky pohybovať.
Majú rakúšania rušňovodičov, ktorí majú skúšky na osobné vlaky na území SR? Petržalka je prihraničná stanica, čiže skúšky platia rakúšanovi iba po Petržalku.
Treba preto poznať aj to, čo bežný cestujúci nevidí.
Reakcia na: zakaznik #247889:
Zopakujem to znova, tie vlaky neexistujú kvôli Bratislave, po ceste je tam X ďalších obcí. Už bolo vysvetlené že vlak cez Marchegg by bol pre obsluhu Bratislavy oveľa atraktívnejší. To však neznamená že ÖBB teraz useknú existujúci vlak v Kittsee kde zrejme ani nemajú zázemie pre personál. Sú to dve úplne rôzne linky.
Reakcia na: zakaznik #247893:
ano, je a bolo by vhodne sa nad tym aj zamysliet a troska podla vysledku postupovat.... aj ked vzhladom na zalostny stav zeleznicnej infrastruktury, stav vozidiel a nedostatok personalu nejake vyrazne zlepsenie v najblizsich rokoch nie je mozne ocakavat aj keby zrovna bola vola a k dispozicii bezodny mesec....
Reakcia na: si #247892:
Podobné úvahy je možné robiť aj na iných tratiach, kde sú ešte horšie ponuky spojov.
Reakcia na: zakaznik #247889:
nuz, a je celkom mozne ze by potom sice do petrzlenky prislo ludi iba 18, ale na hladnu dalsich 15-20 ktorym proste petrzlenka nevyhovuje a tak dnes cestuju inac (a nezabudni, ak na cestu nazad potrebuje auto lebo rozumny spoj pomocou VHD nema, bude musiet ist autom aj tam aj ked to je v case kedy by danemu cloveku pouzitie VHD problem nerobilo)
Reakcia na: zakaznik #247889:
Napríklad zo Zürichu je príchod na W Hbf 00:35.

Takže ja som rád, že sa z toho dá prestúpiť a zároveň sa neplytvá, keď v iných regiónoch Slovenska môžu o vlakoch po polnoci len snívať.
Reakcia na: color #247861:
Nič sa neboj, z dôvodu personálnej poddimenzovanosti magistrátu boli objednané ďalšie konzultačné služby pre oblasť riadenia projektov.
https://zverejnovanie.bratislava.sk/bratislava/zmluvy/magts2300260/
Reakcia na: 810zssk #247888:
Okej, tak keď do Petržalky chodí posledným vlakom 20 ľudí, tak treba ďalší o pol hodinu skôr, aby prišlo na hlavnú 10 a do Petržalky 10. 😁
Reakcia na: zakaznik #247885:
Ale veď my tu nehovoríme o žiadnych nových vlakoch, len predĺžení toho čo po Marchegg už dnes jazdí. A rovnako vlaky cez Kittsee nejazdia len kvôli Bratislave, takže by ich nikto nerušil len preto že by vzniklo spojenie cez Marchegg.
Reakcia na: zakaznik #247885:
Lenže tie vlaky po Marchegg jazdia. Teda zadok Rakúska rakúska strana obsluhuje. "Len" neprekračujú hranice a vo svojej polohe nejdú až na Hl.st. Čiže toto záleží len a len od SK strany a financií. Pre rakušanov (až na obeh) sa nič nezmení.

P.s Dokonca REX 8 po Marchegg ide aj o 21:17 z Hbf. 2h takt večer je opäť iba "záujem" SK strany.
Dokazal by mi niekto prosim povedat, ci budu zajtra (čtvrtok) vecer na linku 44 nasadené 15TrM ? Lebo občas na miesto nich jazdia autobusy, tak aby som náhodou neišiel zbytočne. Dakujem
Reakcia na: 810zssk #247884:
Zas to nie je až také využívané, aby sa oplatilo po pol noci poslať z Viedne 2 vlaky po pol hodine.

Juhom trať prechádza cez okresné mesto a Marchegg a okolie je zadok Rakúska.

Nie je vinou rakúskej strany, že je problém v Bratislave s nadväznými spojmi.
Reakcia na: zakaznik #247881:
Však ale tie vlaky cez Marchegg by nemali žiaden vyplyv na vlaky cez Kittsee. Bolo by na každom čo preferuje.
Reakcia na: sorka #247882:
65km/h premavkova.
75km/h konstrucna.
Nevie niekto kolko má max. rýchlosť škoda 30T ?🙂
Reakcia na: david11 #247878:
Do Marcheggu sa jazdí posledným vlakom z Viedne o pol hodinu skôr ako spodom.
Takže síce by to mimo výluk vyšlo na 1:30 rozjazd, ale zas iní by sa nepptešili.
Reakcia na: Valec #247862:
Nadchod na Predmestí je po nástupište v správe ŽSR a ďalej v správe N.Mesta. čiže zametá sa iba časť po nástupištie.. Pokračovanie si žije svojim životom a postupne hrdzavie pre kvantum soli čo sa tam v zime dáva.. takto si tu žijeme v BA..
Reakcia na: david11 #247878:
Tak to by bolo fajn, ale ako som písal vedľa, to pri mentalite ministerstva dopravy nenastane.
Reakcia na: 810zssk #247877:
Ono hlavne by prednostne mali nočné či posledné vlaky z Viedne jazdiť na Hlavnú stanicu, kde je rozjazd nočákov do celého mesta. Teraz ak nebývam v Petržalke trvá cesta domov s mhd rovnako ako celá cesta z Viedne.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.