Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Igorko #14377:
Tak tak 🙂
Reakcia na: Igorko #14376:

Co narobis? Kua, vsak ked je sef, tak nech ich za odflaknutu pracu doyebe! Kua, ja byt sefom, tak si ich pozvem na kobercek a tak im dam, ze sa budu spamatavat mesiac!!! 🙂
Reakcia na: Spectre #14373:
Paru a Haluzu, z DPB:-). Okamžite, bez odstupného, pre hrubé porušovanie pracovnej disciplíny a všeobecné ohrozovanie tvorbou a kolaudáciou trolejových obludností typu križovatka Predstaničné námestie.
I.
Reakcia na: Turbo #14374:
Ing. Vieštoužvôbecnejde sa štrikovačmi trolejových pakonštrukcií odmieta zaoberať - že z neho robia blbca. Dobrý podnik, kde si šéf nechá zo seba robiť blbca.
I.
Reakcia na: Igorko #14369:
Nooo, to bude troska problematickejsie, ale skusim sa popytat koho budem moct, ked zistim dam vediet.
Reakcia na: Spectre #14373:
Sudruhov tretie skupenstvo vody a konarika. Dalej by som odporucal dohovorit inzinoerom Vies to nejde a Vies to uz vobec nejde.
🙂
Reakcia na: Igorko #14322:
Sorry, dlho som tu nebol a v tom kontexte mnohych prispevkov som nepochopil, koho maju vyhodit a odkial???
Reakcia na: Juro #14367:
Spojenie 80 + 29 by asi nebolo úplne vhodné kvôli rozdielnosti intervalov. Omnoho lepšie by bolo spojiť 30 + 80 (intervaly 20 a 18 minút). Výhoda: celkom zaujímavé spojenie Petržalky s PKO, Mlynskou dolinou a Lamačom.
Takisto by som predĺžil 28 z Devína až pod Nový most (28 by boli vlastne zachádzajúce spoje 29).
Reakcia na: KLF #14349:
No veď ho ani nikto rekonštruovať nechce - ide o splácanie pôžičky, ktorá sa zobrala na tú rekonštrukciu v 2000.
I.
Reakcia na: tulenique #14347:
Ospravedlňujem sa, múzeum som nestihol vybaviť, nezohnal som p. Kyselu. Nabudúce daj vedieť skôr. Ponuka platí stále. Inak na cestu vlakom Ti stačí česká KMB, pri jazde EC je to výhodnejšie ako JP ISIC, lebo ku KMB nemusíš mať príplatok, k JP ISIC musíš. Podmienkou je, ako som už písal predtým, prejazdiť za pol roka 2000 km na ČD. Trikrát Kúty št.hr. a späť = 3*2*325= 1950 km. Alebo traja jeden raz.
I.
Reakcia na: Jano #14342:
Dostal som. Ale potreboval by som aj nejaký kontakt.
I.
Reakcia na: Jano #14341:
Oba zberače sú rovnocenné. Pokiaľ by boli odblokovacie kontakty ďalej za výhybkou - ako je to tu v Prahe (tuná to musí byť kvôli KT8) - vedie to k tomu, že tam, kde by na jedny svetlá prešli dva vozy, prejde iba jeden. Okrem pohľadu na jazyky má vodič aj "semafor", ktorý u nových výhybiek funguje spoľahlivo - ak výhybvka neuzamkne v koncovej polohe, ostanú svietiť tri segmenty alebo sa návestný znak rozbliká. Okrem toho vítaným vedľajším účinkom je, že vodič nemôže na výhybku vletieť ako magor.
I.
Reakcia na: Darro #14359:
No sice si sa netrafil, byvam na Lachovej, ale ta 80 by cez vikend vystacila ja so SORom a s 15min intervalom. Mozno by sa to dalo skombinovat nejak s 29 a 30-kou.
Tiez nechapem naco cpu 15-m bus na 83 alebo 21. To su linky vylozene na klbak. 15m bus treba napr. na 50, 68 alebo 88 (cez vikend urcite).
Reakcia na: Darro #14340:
Salónnych priaznivcov MHD, ktorí jazdia autom, mám najradšej. A inak tomu, čomu sa tuná hovorí dôstojne "dispečeri", u nás hovoríme "spisovatelia evidenčných čísel":-).
I.
Reakcia na: si #14339:
Viď odpoveď Ivovi.
I.
Reakcia na: Andy #14337:
Nie predným, zadným. Má to jednoduchý dôvod - nemáš úsek bez napätia práve keď strkáš čumák do križovatky.
I.
Reakcia na: m@rtin #14334:
Ale bude možné ho tam dodělat v okamžiku, kdy se trať na Lange Teile stane skutečností.
I.
Reakcia na: KLF #14332:
Ing. Paru a poprípade aj ing. Haluzu.
I.
Reakcia na: Ivo #14330:
No ja chodím vlakom za cca. 430,- SKK. A to EuroCity. Len musíš vyjazdiť za pol roka českú KMB - to sú tri cesty do Prahy a späť a niečo málo k tomu. A ak jazdíš mimo piatok a nedeľu, tak je to ešte lacnejšie. A bus môže byť aj nový Rolls-Royce:-) a miest na nohy tam furt nebude a pravdepodobnosť, že sa na diaľnici zabijeme bude furt 16* väčšia a fajčiar tam furt nebude a jedálenský vagón s čapovaným pivom taktiež nie.
Takže tak. Ja som ochotný autobusom cestovať tak do 80 km a potom tam, kde nevedú koľajnice.
I.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.