Igorko #14325 : Ano mas pravdu, ta "nudzova brzda" tam bola, lenze sa to znefukcnilo, ale teraz je to opat v prevadzke ( zahada, ze az po tej nehode )a ako sam vies, clovek si na to musi opat zvyknut, ked chyti taky voz, takze vodici s tym maju nemale problemy a lezie im to na nervy.
Ohladom zberacov, co mi hovoril kamos ( 14 rocna prax ), tak vyrobca uvadza, ze na druhy zberacby sa malo jazdit iba v nudzovych pripadoch. Viem, ze aj ty si ostrielany harcovnik v tejto praci, takze skor pripustam, ze sa mohol mylit, iba som reprodukoval jeho nazor.
Ohladom vyhybiek som to poplietol, samozrejme tzv. "sanky" sa nachadzaju pred vyhybkou, vodic, kym pride s druhym voznom cez "sanky", tak prvym vozom je uz takmer na vyhybke a nevidi dobre, ci mu to vobes prehodilo. Dalej, vyhybka by nemusela podhadzovat keby odblokovace neboli umiestnene hned za vyhybkou, ked druhy voz je este na vyhybke, ale o nieco dalej. Mimochodom dalsou vyhodou jazdy na prvy zberac, je i kurenie vo vozidle, lebo ked vypnes voz, tak vo voze sa kuri i nadalej, ale ak chces kurit, ked si napojeny na druhy zberac, musis nechat pustene riadenie. Aspon takto mi to bolo vysvetlene.
Igorko: vlak je sice drahy, ale odkedy som bol pred rokom a pol v prahe a cesta tam vlakom ma stala 2x viac ako cesta busom nazad, tak som sa poucil a do prahy uz asi vlakom nepojdem... (cesta trvala priblizne rovnako dlho a aj ked je vlak pohodlnejsi, tak za cestu nazad sme zaplatili 2ja tolko ako vysla cesta tam jedneho (siel som so svojou babou), sli sme nazad karosou a ziadne problemy sme nemali...)
m@rtin: ...a to je dost zasadny rozdiel. Pretoze tym padom sa nebude dat vyuzivat na presun medzi vozovnou a Dlhymi dielmi. Inak ja osobne nemam moc rad hybridy, takze som rad, ze to bude TrAC.
No tak moji drahi... REKONSTRUKCIA USEKU HYBESOVA - DETVIANSKA ??? To bude asi nejaka tlacova chyba, alebo nedorozumenie !!! To je totiz NAJLEPSI USEK od Racianskeho myta po Komisarky !!! Tam nie je co rekonstruovat !
Andy: u mna na Skale mas odo mna mail... pozri si ho. Ale budem tam v noci, jak vcera keby daco.
Ten článok v Sme je zaujímavý. Na kieho ďasa treba zasa rekonštruovať trať Hybešova-Detvianska za 7 miliónov? To bola tá posledná (tuším predvlani) tak sfušovaná? Alebo ju ešte mesto nezaplatilo a plánujú to zaplatiť až tohto roku?
(Správnosť informácií zo Sme som si overil v návrhu mestského rozpočtu. Sme si [tentokrát] nevymýšľa.)
IGORKO #14326: Preco by som mal vyvalit 734Sk za vlak co ide rovnako dlho do Prahy ako bus Eurolines za 410Sk. A navyse cestovanie tym busom nie je take zle.Ved je to novy Mercedes a to sa da. Ja viem ze vlak by bol lepsi.Ale nekradnem zatial
Človeče pletieš tui zásadným spôsobom niekoľko vecí dohromady. To, čo popisuješ, bolo už u T6A5 3. série a myslím, že všetkých K2S/T3S (KLF upresní) ale vodiči to vyraďovali z činnosti.
To, že DP sa nezastane svojho človeka, je bez diskusie a ostudné. A v konkrétnom prípade nehody v Dúbravke je hanbou aj to, čo ing. Rafaj povedal do Pravdy - keďže je absolvent VŠDS v Žiline a okrem toho aj jazdil, neočakával som, že splodí takú zmes kravín, ako že električka nemala technickú závadu a napriek tomu sama odišla z konečnej.
To, čo píšeš o jazdení na 2. zberač, je zmes kravín. Výrobca nepredpisuje, na ktorý zberač sa má jazdiť. Jazdenie na 2. zberač má viacero výhod - nezostáva zablokovaná výhybka na dĺžku 2*T3, lepšie sa prechádzajú kríženia s trolejbusmi a podobne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
m@rtin
Společnost DATA sídlí v jakém městě?
Turbo:
Pokud vím, tak 12 milionů Kč. Přepočti si to na Sk.
Ale hlavně jak psal Igorko. Bratislava nedostane 21TrACI, ale 21TrAC. A mezi nimi je rozdíl jen ten, že ten bratislavský mít pomocný pohon nebude.