Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Keby aspon DPB vyuzival tie SORy. Cez vikend by mohli kludne jazdit na likach ako je 80 alebo 89. A to uvadzam len tie co mi jazdia pod oknami.
m@artin: Ano je to prazska firma. Ten prvy bus (ako Pete) napisal mal AX... SPZ soru neviem.
si: suhlasim. Do Prahy chodim dost casto a v zivote som nemal problem s busom.Az do piatku.
tulenique: Yo ale student nie som 🙂 A o tej karte Z som pocul.Aly aj tak je to drahsie ako 410Sk za bus.Takze mne ako nestudentovi sa to neoplati.A navyse sa stahujem do Prahy tento tyzden cize cestovat mezdi BA a Prahou mi uz konecne skonci 🙂
...len pre informáciu:
Predbežný prehľad očakávaných stretnutí a aktivít
primátora hlavného mesta SR Bratislava Andreja Ďurkovského v týždni od 1. - 9. marca 2003:
- Piatok, 07.03.2003 09:00 h
Pracovné rokovanie so zástupcami Ősterreichische Bundesbahn (OBB) o návrhu koľajovej dopravy medzi mestami Viedeň a Bratislava v podobe mestskej rýchlodráhy
Usek Hybesova - Detvianska?????? a naco ved je OK ja by som sa radsej kukol napr. na Vinohrady Za zastavkou v smere do mesta je pstva na oci diera pod kolajnicami ako svina. A co sa tyka SOR-ov kedy ich uz konecne PRESTANETE nakupovat su uplne na hovno myslim kapacitne kvalitou ako tak ujdu.
No ale aj tak... rekonstruovat usek Hybesova - Detvianska nema vyznam podla mna. Treba ine useky a je ich viac nez dost.
#14346> Máš pravdu, to "splátka istiny" som si v rýchlosti nevšimol. Takže predsa len smečka kecala...
No prave som sa vratil z navstevy Prahy... vidim ze sa tu co to popisalo aj o moznostiach cestovat do Prahy. Ja som zial tiez otestoval vlacik za 700 Skk (nebolo to 734 skk len preto ze som uz mal vybavenu karticku JUNIOR RAIL PLUS).

Avsak v Prahe som sa dozvedel know-how na cestovanie po sieti CD. Ak je clovek studentom treba si v Cechach vybavit JUNIOR ISIC PASS (treba foto, platny ISIC + 100 czk) a potom vide cesta BA - Praha na cca 300 czk (spolu v kombinacii so zlavou na ZSSK - napr. JUNIOR RAIL PLUS prip. ine). Myslim ze s touto zlavenkou CD odpustaju aj priplatok pre vlaky kategorie IC/EC.

V pripade ze clovek nestuduje, tak je tu moznost pouzivat KARTU Z od CD, ovsem tam je zlava o cosi nizsia.

Kedze som opat v Prahe okrem ineho aj potestoval hospudky na Ziskove a inde, tak nemozem nespomenut tri nocne linky jazdiace krizom cez centrum, smerom Pankrac a Budejovicku v idealnom preklade vo vyslednom intervale 15 minut !!! Ved to je pomaly tazsie cestovat cez den po BA ako v noci v Prahe 😞
KLF: o tej Hybešovej-Detvianskej. Mám to pred sebou a je to napísané. Kapitálové výdavky MHD sa vyčleňuje suma 157,8 mil. korún. Plánuje sa ňou zabezpečiť splátka istiny úveru na nákup autobusov ( buď SOR alebo ešte I 4XX) či rekonštrukciu električkovej trate... Takže ide o splatenie úveru. Keď je reč o istine ide o úver, to je jasné.

martin: Tento rok kompreSORy zrejme nebudú. Možno áno ale ešte sa nevie koľko. Ale ak áno tak nie B10,5 ale zmluva je na B9,5.
Fotografie nových pražských Ikarusů E-91 pro linku v centru Prahy, jsou tu
Igorko: Poslal som ti mail.
Igorko #14325 : Ano mas pravdu, ta "nudzova brzda" tam bola, lenze sa to znefukcnilo, ale teraz je to opat v prevadzke ( zahada, ze az po tej nehode )a ako sam vies, clovek si na to musi opat zvyknut, ked chyti taky voz, takze vodici s tym maju nemale problemy a lezie im to na nervy.

Ohladom zberacov, co mi hovoril kamos ( 14 rocna prax ), tak vyrobca uvadza, ze na druhy zberacby sa malo jazdit iba v nudzovych pripadoch. Viem, ze aj ty si ostrielany harcovnik v tejto praci, takze skor pripustam, ze sa mohol mylit, iba som reprodukoval jeho nazor.

Ohladom vyhybiek som to poplietol, samozrejme tzv. "sanky" sa nachadzaju pred vyhybkou, vodic, kym pride s druhym voznom cez "sanky", tak prvym vozom je uz takmer na vyhybke a nevidi dobre, ci mu to vobes prehodilo. Dalej, vyhybka by nemusela podhadzovat keby odblokovace neboli umiestnene hned za vyhybkou, ked druhy voz je este na vyhybke, ale o nieco dalej. Mimochodom dalsou vyhodou jazdy na prvy zberac, je i kurenie vo vozidle, lebo ked vypnes voz, tak vo voze sa kuri i nadalej, ale ak chces kurit, ked si napojeny na druhy zberac, musis nechat pustene riadenie. Aspon takto mi to bolo vysvetlene.
Reakcia na: martiner #13990:
Dibust??? Hmm... neviem ako ty ale ja sa vozim na aute, takze dibust mozes byt asi len ty 🙂
Igorko: vlak je sice drahy, ale odkedy som bol pred rokom a pol v prahe a cesta tam vlakom ma stala 2x viac ako cesta busom nazad, tak som sa poucil a do prahy uz asi vlakom nepojdem... (cesta trvala priblizne rovnako dlho a aj ked je vlak pohodlnejsi, tak za cestu nazad sme zaplatili 2ja tolko ako vysla cesta tam jedneho (siel som so svojou babou), sli sme nazad karosou a ziadne problemy sme nemali...)
Reakcia na: m@rtin #14334:
Dnes v Kosiciach som videl autobus (karosu) firmy DATA a mala prazsku znacku-AX
Reakcia na: Martin Fundárek #14331:
Asi si vymysla navrh mestskeho rozpoctu 🙂

Re #14325 Igorko: Ako je mozne, ze prednym zberacom sa prechadza cez krizenie s trolejbusom lepsie?
Reakcia na: Igorko #14315:
O.K., beriem 🙂
m@rtin: ...a to je dost zasadny rozdiel. Pretoze tym padom sa nebude dat vyuzivat na presun medzi vozovnou a Dlhymi dielmi. Inak ja osobne nemam moc rad hybridy, takze som rad, ze to bude TrAC.
Ivo:
Společnost DATA sídlí v jakém městě?

Turbo:
Pokud vím, tak 12 milionů Kč. Přepočti si to na Sk.

Ale hlavně jak psal Igorko. Bratislava nedostane 21TrACI, ale 21TrAC. A mezi nimi je rozdíl jen ten, že ten bratislavský mít pomocný pohon nebude.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.