Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sarko #32548:
Ano vyjadrenia su fakty to co pisal jenky predtim bola len cista dedukcia, z pohladu technika
Reakcia na: Sarko #32548:
Eśte som nevydel v ziadnej knihu, vyraz prudovy zberac, tak prestan tliachat
Reakcia na: Sarko #32548:
Ak si myslis, ze hltam vsetky cisla tak sa preber, na to mam v robote presne papier na ktorom mam uvedenu velkost okolku a k tomu mam este aj mierku, ktorou si to mozem premeriat.
Reakcia na: Sarko #32548:
nie tvrdil si mi ze sme sli 50 cez vexel
Ked je urcitý sklon v zakrute tam by sa mala dodrziavat urcena rychlost pribl. 35-45 a tym sa zrýchli aj preprava, a nie je zataz na jednu kolajnicu a tym nehrozí vykolajenie , tak kazdy vodic by to mal dodrziavat.
Reakcia na: Peter...T #32551:
Koľaje v KE nie sú o nič lepšie ako v BA...
Naozaj vás to s tými noznicami baví. Lepsie by bolo keby tu v BA boli kolaje také ako KE. Tu elektricky sa bohuzial vlecu a rychlodraha na 50 je podla mna pomalá.
Reakcia na: Spectre #32526:

Mám veľa fotiek z tohto mosta, ale ani jedna tu nie je uverejnená. Na fotke http://www.imhd.sk/ke/fotky/e361a05.jpg, na ktorú Ti tu hodil link BM, si všimni hlavne tú pravú koľaj, je v smere z VA USS do mesta a práve na konci tohto oblúka dochádza k vykoľajeniam, ktoré nastávali akonáhle išlo vozidlo menšou rýchlosťou ako 7 km/h a v mieste z naklopeného oblúka do nenaklopenej rovinky na mostnom objekte.

Tak ako som už napísal v predošlom príspevku, vykoľajovanie je ovplyvnené zhodou viacerých faktorov a nie je to prioritne (ne)údržbou. Naviac vignolová koľajnica S49 na takéto polomery nie je vôbec vhodná. Koľaje na mostnom objekte zovierajú s prichádzajúcimi úsekmi trate takmer pravý uhol. Pred rekonštrukciou tu boli žliabkové koľajnice NP4, na ktorých sa na tomto mieste nikdy nič nevykoľajilo. Po reko sa použili S49 s pridržnicami po oboch stranách (viď foto http://www.imhd.sk/ke/fotky/e359a13.jpg), neskôr bola jedna časť odstránená a teraz je pridržnica už len na jednej strane (http://www.imhd.sk/ke/fotky/e361a05.jpg), takže predpokladám, že jeden z problémov s vykoľajovaním mohol spočívať aj v tomto. Ako pridržnica by sa viac hodila ležmo otočená a mazaná koľajnica S49.
Reakcia na: Sarko #32548:
Dvojité nožnice, hmmmm... ? ? ?
Reakcia na: BMko #32545:

Áno, tvrdil som, že cez výhybky ideme cca 35 km/h. 50-kou sme sa vliekli po voľnej trati, máš v tom bordel.

Keď si preštudoval toľko tej literatúry, uveď konkrétne čísla. Hlavne aký najmenší priemer, resp. aké veľké opotrebenie kolesa norma dovoľuje v prevádzke.

Slovník cudzích slov:
pantograf - elektr., druh zberača prúdu tvaru dvojitých nožníc

Takže ten "môj slovný výmysel" si dovolia uvádzať aj v bežnej literatúre, o odbornej ani nehovoriac. 😉

Vyjadrenie vodiča, ktorý už v KE roky nejazdí, môže byť kľúčové? Myslím si, že kľúčové boli predošlé vyjadrenia.
Reakcia na: si #32527:
Bolo úplne jasné, že Eliot je zadarmo iba preto, aby sa zabránilo príchodu konkurencie. Ten krok musel časom prísť...
Reakcia na: Sarko #32544:
A nenajdes a o tom sa z tebou bavit nebudem. V zacviku som presiell 300 stranove odbornej literatury, vykresov a norm co sa tyka vozidiel typu T3, T6, K2. Nikde som nenasiel vyraz prudovy zberac. a to som uz predtym cital kopec inych konstrukcnych knih. Takze to je len tvoj slovny vymysel.

Klucovy prispevok bol posledny Jenkiho, kde vysvetlil presne ako to je.

v KE su stare klasicke elektrodynamicke ORka a s tym som si isty, videl som otvorene stykacove skrine neake 4**, takze asi tak.
Reakcia na: Sarko #32543:
Zacneme pri KT8ckach, t6tka a t3kach. Tym sklzom co nastane vzdy pri presmykovacej technike Kosickych vodicov, mas kola za chvilu obrusene. Preto tachace ukazuju bludy a ty trieskas tak isto, ked sme boli vtedy na rychlodrahe a tvrdil si mi, ze ideme 50km/h cez vexel a ja som ta vyviedol z omylu, ze to bolo okolo 35 km/h. Mam prejdenych mnoho vyhybiek v 35 km/h rychlosti tak viem co vravim a stojim si za tym.
Reakcia na: BMko #32515:
Ako som povedal, prúdový zberač nájdeš v ktorejkoľvek publikácii.

Re #32517 - A prečítal si si jeho predošlé príspevky? Kým predošlé boli jeho vlastnými tvrdeniami, posledný je sprostredkovaný.

Re #32520 - Len nič nedopĺňaj, kým nemáš konkrétne informácie.
Bigmac:
Re #32513 - ad1) nepísal som o zberačoch všeobecne, ale o nápravových uhlíkoch. ad2+3) k tomu som sa vyjadril myslím jasne. ad4) O 360A som sa vyjadroval v inej súvislosti.

Re #32514 - v KE nie je žiadne vozidlo, ktoré má priemer kolies pod normou (uveď nejaké konkrétne čísla). Nikde neuvádzam a ani sa Ťa nesnažím presvedčiť, že prepínanie reverzu silovej elektrike neškodí. Opäť zavádzanie.
Reakcia na: BMko #32535:
No to s tym mate taky hrozny problem? Obycajny kusok obluku, ani polomer nie je extremny. Pokial si s tym DPMK nevie poradit a urobit to normalne, tak v mojich ociach klesli pod uroven DPB ?
Karosy maju perfektný rozbech 5 prevod. st. takze su este rychlejsie a tichsie ako tie madarské. Neprazi cez ne slnko a vela dobrej klímy z ventilátorov - co ikarus do 60 Km.v h. to karosa do 90Km .v h.
napriklad tam bus alebo madarský ikarus vratane tych novsich ktore uz dnes v eu nechcu ani vidiet. Karosy su na tom lwepsie najme tie prerabane na plyn. Ked uz budu nizsie tak to uz bude komfoirt. Rozmyslam o preprave vlakom::::? ?
Nepíšte mi milan vi viete aký ale milan pokorný. prosím ? ?
Oni dokonca aj lístky zdraželi nestačí že sa máme voziť na takých šmejdoch v ktorých je vydýchaný vzduch a do autobusu sa vždy narve milión ľudí a potom sa nemôžem ani pohnúť. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.