Karosy maju perfektný rozbech 5 prevod. st. takze su este rychlejsie a tichsie ako tie madarské. Neprazi cez ne slnko a vela dobrej klímy z ventilátorov - co ikarus do 60 Km.v h. to karosa do 90Km .v h.
napriklad tam bus alebo madarský ikarus vratane tych novsich ktore uz dnes v eu nechcu ani vidiet. Karosy su na tom lwepsie najme tie prerabane na plyn. Ked uz budu nizsie tak to uz bude komfoirt. Rozmyslam o preprave vlakom::::? ?
Oni dokonca aj lístky zdraželi nestačí že sa máme voziť na takých šmejdoch v ktorých je vydýchaný vzduch a do autobusu sa vždy narve milión ľudí a potom sa nemôžem ani pohnúť. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Ja poznam vela vodičov až dvoch kamaratovho strýka a ešte jedného a aj čísla garáží 1816 a 1410. A ten druhý zahasil požiar pri tescu v petržke na druhom autobuse ten zo 1410. ?
To cislo som zrejme pochomolil tak pozabudol, no vodic by to mohol spozorovat, ved to nieje moc príjemne najmä ak chce napr. pocuvat radio. Na slovensku je to vec penazí, ale tie treba najprv davat do spravnych ruk. Naozaj v Brne to tam funguje a mame im co zavidiet.
Ľutujem, ale žiaden trolejbus 2300 neexistuje. Je to autobus. A hlásenie zastávok nemá ani 6300, takže neviem o akom vozidle to hovoríš... Inak celkom výstižný príspevok, čo sa hodí na každé vozidlo...
Mozem sa k tomu mostu spytat? To je uplne pravda, ze sa tam nesmie chodit moc pomaly, ani naopak moc rychlo, pretoze sa vykydnes? Ako moc rychlo ok, ale moc pomaly? .. Takahovadina nie je hodna ani nasich sudruhov trabustov. Ako je mozne ze tam tu trat este najako normalne nespravili? Mas aj nejake fotky, ako ta zvrhlost vypada?
Krásne natretý a vylestený trolejbusik V BA
císlo 2300 skoro ako novucký , ale?... Nieco mu predsa chýba. co? Myslím, ze by mali v depe zaobstarat do nho drziaky na 40 protihlukových sluchatiek. Normalne sme sa tam prekrikovali a tých 100 decibelov akoby nestacilo! Do toho hukotu este nad dveramy tých niekolko kriklajucich trubitiek, ako keby sa prehnala trubiaca expresna lokomotíva cez nás. Len ta hlásatelka akosi v tých repracikov posuskávala ledva tie ulice. Tak ze nie je vsetko tak pekné, ako to zvonka sa natiera. Aký pán taký krám, tak hurá a svoje usi a nervy si chrán. Nelíby se Ti táto krytika, skus jet na dopravu do Brna a hned vís co je nasi MHD vyzitka.
sarko ale potesim ta. aj v ba jazdi plna rit modrych lamiel. a nielen modrych, ale aj krasne nachrchlanych. poniektore vinou naslapavacou a sekciovych fotografov, ktori nevedia, ze pod tymi drievkami sa jazda vypina, poniektore vinou (ne)udrzby. teraz sa prevalilo jurakom meranie priemeru kol a dost moc ich nevyhovuje. a prave tie vozy maju caste problemy s do***abranymi zrychlovacmi. podobnost ciste nahodna??? asi nie.
re bmko, zberac:
nechaj ho, nech zbiera aj napätie... alebo aj jednotlive elektrony
dal som si tu robotu, klikal som ako zeravy, aj tak mu tam aspon 2 chybaju. ale to kapacity ako prof. jansa nekopirovali, lebo jeden bol uz nemoderny a ten dalsi sa vtedy este v cssr nepouzival, tak ho pan profesor akosi taktne nespomina vo svojich skriptach. a co nie je v jansovych skriptach, to nie je odkial odcitovat a preto to vobec nie je, aj keby to hned malo 300ton 144 naprav v dvanastich 12napravovych podvozkoch.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
milan vi viete aký