Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Sarko ja ta mam vies kde, ja, bigmac, s499... tu uvadzam fakty, ktore su fyzikalne dokazane. To ze si nesitny, nechapavy a tvrdohlavy a ze si nedas povedat a si si o isty o pravdivosti svojich teorii, je len a len tvoja vec. my sme sa ti to snazili vysvetlit. Dalej sa z tebou o tom nebudem rozpravat, pokial si neuvedomis co tliachas. ale neostava ti nic ine, lebo keby si to priznal tak sa zosmiesnis a stratis svoju cest na forach.
Vravim o formulacii. Nie hral som sa na takeho ako ty, otvoril som prirucku
Alebo lepšie povedané, KE som sa nezastával.
Reakcia na: BMko #32557:
Takže dedukcia z pohľadu technika je aj vyjadrenie "...provedl jsem bádání na téma reverz a dospěl k zajímavým poznatkům."? Opäť zavádzanie.
Reakcia na: BMko #32560:
Pokús sa najprv upokojiť a potom si to prečítaj ešte raz. A keď Ti to nedošlo, tak Peter...T tu napísal, že "lepsie by bolo keby tu v BA boli kolaje také ako KE", na čo som reagoval, že "koľaje v KE nie sú o nič lepšie ako v BA", čím som BA vlastne obhajoval.
BMko: Niekto sa nám tu naštval... ? A o pravopisných chybách, či znalostiach gramatiky, by som na Tvojom mieste taktne pomlčal...
Jednoznacne navrhujem vsetke kolajnice do zákruty nahnut do obluku a nebude nutne spomalovanie brzdenie a zasa rozbiehanie,.
Reakcia na: Peter...T #32559:

Oprava: ULF ma vysku podlahy 18 cm, nie 19. Aspon tak som sa docital. Odporucam dat cez google vyhladat SGP ULF, tam je toho dost...
Reakcia na: Sarko #32552:
Tak to sa spamätaj, ale velmi rychle.... Lebo keby si videl bratislvsku jazdu do obluku v KE, tak myslim, ze by kosicky Lucas nestihal nakolajovat. Take mame kvalitne trate a nie len v oblukoch. Ved ked ide clovek po Tr. SNP 50km/h tak sa strachom trasie aby sa nevyko***ala ta tramvaj
Prebral som info z tlace...
Viedeň bude mať 150 nových ULF-ovDesaťtisíce cestujúcich vo viedenskej MHD už ocenili komfort nízkopodlažných električiek, zvaných ULF (Ultra Low Floor). Vo Viedni ich premáva 130. Do konca roka 2005 ich bude 150 a ich výhodou je celosvetovo najnižšia nástupná výška - len 19 cm. Ocenia to nielen starší ľudia, mamičky s kočíkmi, ale aj vozičkári. ULF-y premávajú Viedňou od roku 1997 a doteraz najazdili asi 13 miliónov kilometrov. Neustále sa vylepšujú a prispôsobujú a nová, nedávno podpísaná dodávka hovorí o ďalších 150 kusoch v hodnote 357 miliónov eur. Nové ULF-y budú ľahšie, klimatizované a cenovo výhodnejšie. Využívajú maximálnu šírku dverí, disponujú vysokou prepravnou rýchlosťou, modernou technikou pohonu a dizajnom Porsche. Používať sa budú na deviatich linkách, kde už bežne premávajú ich staršie "kolegyne" teda napr. na linkách č. 43, 46, 65 a 71. V budúcnosti do nich budete môcť nastúpiť aj na trasách električkových liniek č. 26, 52 a 60. Prvých 25 nových nízkopodlažných električiek ULF uvedú do prevádzky v roku 2006.
a este detail, ty pravopisny mag, prestuduj si pravidla slovenskeho pravopisu a prides na to, ze prudovy zberaz ti napise asi iba madar. Ked tak uz zberac prudu ?
Reakcia na: Sarko #32548:
Ano vyjadrenia su fakty to co pisal jenky predtim bola len cista dedukcia, z pohladu technika
Reakcia na: Sarko #32548:
Eśte som nevydel v ziadnej knihu, vyraz prudovy zberac, tak prestan tliachat
Reakcia na: Sarko #32548:
Ak si myslis, ze hltam vsetky cisla tak sa preber, na to mam v robote presne papier na ktorom mam uvedenu velkost okolku a k tomu mam este aj mierku, ktorou si to mozem premeriat.
Reakcia na: Sarko #32548:
nie tvrdil si mi ze sme sli 50 cez vexel
Ked je urcitý sklon v zakrute tam by sa mala dodrziavat urcena rychlost pribl. 35-45 a tym sa zrýchli aj preprava, a nie je zataz na jednu kolajnicu a tym nehrozí vykolajenie , tak kazdy vodic by to mal dodrziavat.
Reakcia na: Peter...T #32551:
Koľaje v KE nie sú o nič lepšie ako v BA...
Naozaj vás to s tými noznicami baví. Lepsie by bolo keby tu v BA boli kolaje také ako KE. Tu elektricky sa bohuzial vlecu a rychlodraha na 50 je podla mna pomalá.
Reakcia na: Spectre #32526:

Mám veľa fotiek z tohto mosta, ale ani jedna tu nie je uverejnená. Na fotke http://www.imhd.sk/ke/fotky/e361a05.jpg, na ktorú Ti tu hodil link BM, si všimni hlavne tú pravú koľaj, je v smere z VA USS do mesta a práve na konci tohto oblúka dochádza k vykoľajeniam, ktoré nastávali akonáhle išlo vozidlo menšou rýchlosťou ako 7 km/h a v mieste z naklopeného oblúka do nenaklopenej rovinky na mostnom objekte.

Tak ako som už napísal v predošlom príspevku, vykoľajovanie je ovplyvnené zhodou viacerých faktorov a nie je to prioritne (ne)údržbou. Naviac vignolová koľajnica S49 na takéto polomery nie je vôbec vhodná. Koľaje na mostnom objekte zovierajú s prichádzajúcimi úsekmi trate takmer pravý uhol. Pred rekonštrukciou tu boli žliabkové koľajnice NP4, na ktorých sa na tomto mieste nikdy nič nevykoľajilo. Po reko sa použili S49 s pridržnicami po oboch stranách (viď foto http://www.imhd.sk/ke/fotky/e359a13.jpg), neskôr bola jedna časť odstránená a teraz je pridržnica už len na jednej strane (http://www.imhd.sk/ke/fotky/e361a05.jpg), takže predpokladám, že jeden z problémov s vykoľajovaním mohol spočívať aj v tomto. Ako pridržnica by sa viac hodila ležmo otočená a mazaná koľajnica S49.
Reakcia na: Sarko #32548:
Dvojité nožnice, hmmmm... ? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.