Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #87480:
Druhy krat v priebehu 24 hodin suhlasim 😃 Pokial sa jasne definuje ze CO a AKO ma byt postavene tak nie je dovod dat ine kriterium ako cena. Problem je ze v tomto pripade sa to jasne nedefinovalo.
Reakcia na: Sommelier #87479:
Áno, výnimočne udeľujem Zlošukovi kladné body ? .
Reakcia na: Sommelier #87477:
Iste. Ale to má byť v podmienkach, či majú byť použité pozinkované stĺpy alebo čo má ukazovať informačný systém. Ako by si to chcel hodnotiť ako kritérium? Nadhoď nejaké kritériá, aby to nebolo obratom napadnuteľné.
Reakcia na: 810zssk #87478:
? Ty si somár ako kôň ☺ V dobrom... Prvá hláška, čo ma dnes vážne rozosmiala.
Reakcia na: Sommelier #87477:
Napriklad by na nej mohla byt Martina Sindlerova 😃
Reakcia na: S499.1023 #87476:
určite o tom nepochybujem. Rovnako dobre sa ale dokážu nazbierať argumenty pre imho logicky drahšiu ponuku. V zakázke je informačný systém - nikto ho posudzovať nebude - on len "bude". Je tam ďalších x prípadov, kedy je kvalita podstatná. Projekt, ktorý by napr. navrhoval drahšie pozinkované zábradlia či stĺpy je odsúdený na zánik.
Nehovoriac o tom, že zastávka by mohla obdržať aj umeleckú hodnotu v podobe architektonicko - dizajnérskeho stvárnenia.
Reakcia na: Sommelier #87475:
Pri dobre napísaných podmienkach môže byť cena veľmi dobre jediným kritériom.
Reakcia na: user #87419:

Jediným kritériom na hodnotenie ponúk pri dodržaní stanovených obchodných a zmluvných podmienok bude cena.

WTF ? To nikomu naozaj absolútne nezáleží na ničom inom ? Hodinovú výpoveď na takýchto obstarávateľov a do pr s takýmto verejným obstarávaním.
Neviem kto ktoru cast vyraba, skratka, ten kto to vyraba to nevyvinie zdarma
Reakcia na: Ik #87458:
Fajn. A čo na tom vlčom hrdle ? Ešte raz zopakujem, že uznávam vaše krajne pravicové argumenty, avšak rád by som podotkol, že do Podunajských Biskupíc je 70 v Solarisovom prevedení ideálny. V krátkej karose si po MiÚ nesadneš. Do nemocnice je od 8:30 - 16:00 fukot. Hneď na to tu máš ľudí vracajúcich sa z práce. A tým vyhovuje slušný interval, ktorý linka má, najmä keď ich dosť ešte aspoň raz prestupuje.

Aký interval by si zvolil ? Súčasnú 12 ťažko. 10 a každých 20 do Biskupíc ? Taktiež blbosť. Neviem, ale krátiť tú linku chceš Ty...

Mám trochu iný názor na dopravnú obsluhu takýchto celkov.
Aj táto služba podľa môjho názoru bude musieť ísť cestou značnej "personifikácie". (voľne preložené - nie je to nič nové - zachádzanie pred dom klienta - objednávka na zachádzku - pristavenie vozidla na presnú hodinu - niečo ako zbernú, mikrokapacitnú (SORka je maximum) MHD, ktorá príde vtedy keď potrebuješ - dovezie Ťa do oblasti základnej vybavenosti a prestupného bodu.)
Prakticky každá MČ by si mohla svoju "lokálku" (svoje pokiaľ prechádzajú viacerými MČ) organizovať sama. A je na nej, u koho si výkon objedná.
Reakcia na: Mike #87452:
Otázka povrchu je len a len bohapustá fantázia pánov z RTI. Ak im nestačia zaasfaltované VÚIS panely, ktoré už skoro 20 rokov krásne držia na Špitálskej,môžu spraviť celú zastávku z gumokovu ? .
Reakcia na: Ámos #87453:
Hej, už som pochopil - viď moja odpoveď komusi. Obávam sa, že by to nešlo, resp. by to bolo extrémne drahé.
Reakcia na: AAA #87450:

Ad Re #87442 Martin Fundárek - lebo semafory.
Ad Re #87444 Jezo: A sú opačné konečné vybavené na to, aby sa tam prestávkovalo?
Trnavské mýto: Kde by tam bol problém so signálnym plánom? Problém by bol akurát s návratom a-31 zo stredového pásu do pravého pruhu na krátkej vzdialenosti. Ale dá sa všetko, ak sa chce.
Reakcia na: Mike #87449:
Ak by to zníženie kapacity zastávky vadilo (ako že by vadil tak dvakrát denne), tak nie je problém zastávky predĺžiť, miest je tam dost. Ale ak chceme mať prestup hrana-hrana, tak to inak nepôjde. A to, že "by sa našli vodiči", nie je argument.
Reakcia na: Ike #87467:
Ze nic komplikovane! Zijes v BA? To je nad vsetky prirodne sily pre DPB ?
PS sorry za ten sarkazmus, ale stve ma to .... ?
Reakcia na: S499.1023 #87466:
jednoducho tu zastavku mali vybetonovat tak ako vo viedni a trolejbus aj elektricka by mali spolocnu zastavku... nic komplikovane...
Reakcia na: Jezo #87438:
Aha. Ako že by zastavila v ľavom pruhu, otvorila ľavé dvere a substrát by vyskákal na ostrovček bez zábradlia...
Tak to by teoreticky šlo, adresátom otázky však nebude Škoda ale Iveco.
Len sa obávam, že pevnosť karosérie to nedovolí a Iveco sa tým kvôli šiestim kusom nebude ani zaoberať, prípadne by to stálo absolútne nezmyselné peniaze.
Reakcia na: 810zssk #87436:
Nie, dieťa, presne naopak, Škopdovka ako dodávateľ ELEKTRICKEJ VÝZBROJE nevyvinie verziu s dverami na oboch stranách za žiadne peniaze. Hlupko.
Reakcia na: marian555 #87460:
lebo nechceli len usetrit...
chceli usetrit a napchat si vrecka! ?
Reakcia na: Valec #87373:
vymontuju sedadla predsa!

Re #87460 marian555: dakujem, pouzijem;)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.