Veľmi sa mi páči dnešný článok o nočákoch v Novom čase.
"Občianske združenie imhd.sk urobilo prieskum, ktorý potvrdzuje, že trendom v domácich a zahraničných mestách nie je rozlišovanie nočnej a dennej tarify. Podľa neho je možné nočnými spojmi cestovať už od 10 Sk. Pri súčasnej kvalite hučiacich, vrčiacich a horiacich autobusov v Bratislave by takáto tarifa bola adekvátna ponúkanej službe." ?
Ešte mi nie je jasné prečo na obrázku voz 4853 na čelnom transparente "N56 (?) JASOVSKÁ ?
"Občianske združenie imhd.sk urobilo prieskum, ktorý potvrdzuje, že trendom v domácich a zahraničných mestách nie je rozlišovanie nočnej a dennej tarify. Podľa neho je možné nočnými spojmi cestovať už od 10 Sk. Pri súčasnej kvalite hučiacich, vrčiacich a horiacich autobusov v Bratislave by takáto tarifa bola adekvátna ponúkanej službe." ?
Ešte mi nie je jasné prečo na obrázku voz 4853 na čelnom transparente "N56 (?) JASOVSKÁ ?
Sommelier
Aký interval by si zvolil ? Súčasnú 12 ťažko. 10 a každých 20 do Biskupíc ? Taktiež blbosť. Neviem, ale krátiť tú linku chceš Ty...
Mám trochu iný názor na dopravnú obsluhu takýchto celkov.
Aj táto služba podľa môjho názoru bude musieť ísť cestou značnej "personifikácie". (voľne preložené - nie je to nič nové - zachádzanie pred dom klienta - objednávka na zachádzku - pristavenie vozidla na presnú hodinu - niečo ako zbernú, mikrokapacitnú (SORka je maximum) MHD, ktorá príde vtedy keď potrebuješ - dovezie Ťa do oblasti základnej vybavenosti a prestupného bodu.)
Prakticky každá MČ by si mohla svoju "lokálku" (svoje pokiaľ prechádzajú viacerými MČ) organizovať sama. A je na nej, u koho si výkon objedná.