Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #87424:
Máme vedenie DPB plné paradoxov:
- Nevypravujú sa spoje MHD vrámci BA písané v grafikone, denne viacero služieb, niekedy aj naraz 10, ale ide sa zavádzať nová linka do Rakúska.
- Najstaršie a v najhoršom technickom stave (niektoré po 2 GO vo veku 15 -20 rokov) sú autobusy Karosa B732, ale vyraďovať sa budú 14 ročné tambusy a ročné solarisy odstavia z premávky
- Najakútnejšie potrebujeme kĺbaky a tých bolo aj v uplynulom období najviac vyradených, ale nakúpia sa autobusy MIDI, lebo vraj kým by sa vypísal tender na nové kĺbaky a kým by sa vyrobili to by dlho trvalo,... a keď sa toto má urobiť budúci rok už to nebude dlho trvať?
- Väčšina cestujúcich uvítala novú nočnú dopravu ale v dotazníku sa tiež vyjadrilo (tušim 70%? opravte ma), že v prípade zvýšenia ceny lístku na 44 sk a neplatnosti električenky na nočáky využiju taxík alebo pôjdu peši; teda keď sa nová koncepcia nočákov dostane ako tak do povedomia bude po 4 mesiacoch zrušená. Ale Gardener vie, že aj po zdražení ostane v nočných spojoch taký istý počet cestujúcich ako dnes, lebo on je väčší expert na verejnú mienku ako nejaké dotazníky a v nich odpovedajúca väčšina...
- Nákup ďalších 6 25Tr bol zrušený, hoci už ani dnešných 6 nepostačuje pre výpravu na DD v špičke, ale pri trolejovaní obratiska Riviéra bol vybratý variant, ktorý bude vyžadovať ešte zvýšenie výpravy 25Triek (resp. trolejbusov) oproti dnešnému stavu
Reakcia na: Solider #87440:
menej narocne by sa mi videlo ak by trolejbusy stali na spolocnej zastavke s elektrickami... cize by zastavovali na kolajniciach a vystupna zastavka tbusu by bola nastupnu eliny. Sice je to dost problematicke, mohli by nastat kolizne situacie v hustej premavke ale teoreticky je to jednoduchsie ako obojstrannodverove "duôbusy". Neviem ako to tam vyzera nebol som tam este osobne, ale len chcem vediet ci by sa taketo riesenie dalo realizovat alebo je to absolutne chory vyplod? ?
Reakcia na: Martin Fundárek #87443:
Nie je zlý nápad... Ale zbierať 400 podpisov nie je bohvieaká zábava... 🙂
Reakcia na: Solider #87440:
Ano takto akosi som pochopil Amosa. Vdaka za nacrtok. To bola len reakcia na S499.1023. Ale osobne sa s tym moc nestotoznujem.

Otazka: Ak sa planuju linky do rakuskych a madarskych prihranicnych obci, tak je este miesto pod novym mostom? Lebo ako "civilista" mam niekedy pocit, ze je tam dost tesno. Ci sa rata s ich inym ukoncenim? Koniec petrzalky a prestup na elektricky, ci pripadne inde?

Otazka: Bolo by mozne a vhodne po pripadnej rekonstrukcii trnavskeho myta spojit elektrickove a autobusove zastavky na kriznej? Aspon by ludia tak neprebiehali cez cestu.
Reakcia na: Ámos #87424:
OZ MHD a spriatelené osoby by mali patrične infiltrovať kandidátky do MZ pri najbližších voľbách.
K http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5102: Prečo bude nevyhnutný nárast počtu vozidiel v rannej špičke o 100 %?
Reakcia na: Amoral #87396:
Bavíme sa o plánovaných odchodoch. Je jasné, že interval sa v praxi dodržať nedá (iba v izolovaných dopravných systémoch typu metro). Ale keď viem, že autobus má ísť vždy 03,23 a 43, tak prídem na 02 a na väčšine liniek mám celkom slušnú šancu, že do 08 príde. Ak neviem, kedy bus pôjde, a pôjdem "na blind", tak môžem pri teoretickom 18-minútovom intervale čakať hoci aj 25 minút. Toľko k rozdielu medzi intervalom 18 a 20 minút.
Reakcia na: Jezo #87438:
Neviem si to predstaviť tak, ako to popisuješ ty. Musel som načmárať nejaký náčrtok, lebo vôbec neviem prísť na to, ako to chceš robiť. Zo štvorprúdovky dvojprúdovku? Nikdy sa to tak nerobili, cestujúci by to nepochopili...

http://imgs.sk/images/nakresjpg-27679.jpg

Takto, ako som to nakreslil, je návrh, keby jazdili "duohnusy" s dverami na oboch stranách = nereálne ?
Reakcia na: S499.1023 #87432:
Amos mam pocit iba chcel, aby sa mohlo nastupovat aj z lavej strany. Ze by pri ostrovceku stala zlava elektricka a zprava trolejbus. Nie aby bol obojsmerny.
Reakcia na: 810zssk #87436:
Najhorsie je ze ty si to ani nemyslis, len potrebujes za kazdu cenu provokovat.
Reakcia na: S499.1023 #87434:
Podla tvojej predstavy Skodovka len tak zadarmo vyvinie verziu s dverami na oboch stranach, ze?
Reakcia na: S499.1023 #87433:
Duobus je nieco uplne ine. Meni to DOST na podstate veci.
Reakcia na: 810zssk #87422:
Dieťa, nevykladaj p94oviny.
Reakcia na: 810zssk #87423:
No hlavne že ty si si tu niečo prečítal a teraz sa tu točíš na slovíčku, ako keby to niečo menilo na podstate veci...
Reakcia na: Ámos #87421:
A volant tiež na oboch stranách ? ? A pri ceste jedným smerom sa bude riadiť zadná náprava ako na Deste a trolejbus bude mať traction avant alebo bude prepínateĺný aj pohon a riadenie ? ? Trolejbus nie je električka...
Reakcia na: TeBeCe #87429:
Vsak ono je to cele strasna blbost. Uz len ta uchylnost prevazat ludi cez obratisko. Neviem co sa tym vlastne ziska. Nieco mi vsak napoveda ze vlastne nic, jedine co bude budu nevyhody..
Reakcia na: Ámos #87424:
a to na tom uzkom slizi na karloveskej chcu mat nastupiste aj vystupiste bez stavebnych uprav? uz teraz je tam plno ked pride trolejbus z DD a po novom tam budu ti chodci obojsmerne krasne do seba narazat...
Reakcia na: Solider #87427:
To je dalsi problem. Co nic nemeni na fakte ze by to vyrobit na 90% vedeli. Ci by to aj vyrobit CHCELI a ci by to aj VYROBILI je zas dalsia vec.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.