Reakcia na: Jezo #87444:
a to spojenie zastávok na Trnku má 2 možné najväčšie riziká: - či tak idú upraviť signálne plány
- bolo by treba zvoliť taký povrch (a podložie trate), aby mohla byť pojazďovaná aj autobusmi a to je zatiaľ v DPB stále nepredstaviteľný problém... (napr. ako nábrežie, teda Ch.Sófer - Nový most, alebo Nový most - šafko ako L70)
Re #87450 AAA: lebo obrat z výstupišťa na nástupište L33 už dnes trvá 2 a pol min +- a navyše po novom ak má byť nástup hneď za výstupišťom tak trolejbus nestihne tú zelenú, čo teraz a tak môže čakať celý ďalší cyklus (110s)
AAA
Re #87444 Jezo: Nový most by sa dal do istej miery odľahčiť prestávkovaním čo možno najviac liniek na opačnej konečnej.
Trnavské mýto by sa spraviť dalo, len je otázka, či to nepokazí signálny plán križovatky.