Reply on: Martin Fundárek #87442:
Rozdiely asi boli pocitane z celkoveho poctu spojov 32+33+133 vs. pocet spojov linky 33. A kedze kazdy druhy spoj 33 ide ako 133 pod Novy most, tych tridsattrojok uz vela nezostane. Teoreticky by to nebolo nutne posilnovat o 100%, ale potom by klesla sucasna kapacita. A aj dnes su vdaka ruseniu skol v KV niektore spoje smer Kuklovska v rannej spicke narvate.Obrat 3 minuty je tam este velmi zhovievavy, v sucasnosti je cas medzi Molecovou a Molecovou 5 minut. To ale neznamena, ze v skutocnosti to tych 5 minut nemusi byt - cas nastupovania cestujucich je najmenej 1 minut, nahodou sa zmeskaju svetla (takmer 2 minuty) a este dalsie 2 minuty obrat... Potom nove skvele riesenie znamena 83%-ne predlzenie cesty, z coho takmer polovicu cestujuci zabuje na krizovatke Karloveska - Devinska cesta - Karloveska - Molecova. Proste skvele riesenie "v prospech cestujucich"...
AAA
Re #87444 Jezo: Nový most by sa dal do istej miery odľahčiť prestávkovaním čo možno najviac liniek na opačnej konečnej.
Trnavské mýto by sa spraviť dalo, len je otázka, či to nepokazí signálny plán križovatky.