pardon ? ale vieš, že Solaris neni náhrada za Ikarusy ani keby neviem čo bolo. Len v prípade, že by električky boli ozajstným nosným sýstémom a autobusy len ako doplnková doprava.
Som sklamaný, že ich chcú dať na 37-čku, kde cez špičku nestačia 12-metrové a občas ani 15-metrové busy. Na 57-ke stačia aj vysokopodlažné SORy (obsahuje to FAKT veľmi husto ľudmi obývanú časť), proti 65-ke nemám nič, ale 67-čka býva dosť plná aj 12-metrovým vozidlom, takže tam určite nie.
Ale myslím si, že sa to nebude striktne dodržiavať a vozidlá dajú tam, kde im to bude v tú chvíľu najvhodnejšie.
a taktiez sa vsetky nove SORy rozdelia na nocne linky. a potom sa bude ten cap co je zahradnikom chvalit aku maju vynikajucu nocnu dopravu, nove vozidla, ake to ma caste intervaly, ze vozidla jazdia prazdne atd. ved ich poznas.
Moja mama s ňou ráno cestuje do Práce z DNV pod most a odiaľ ďalším spojom do Petržalky. Tiež mi vravela že ráno to býva preplnené. Určite by sa na tej linke uživili kĺbaky, alebo aspoň 15m busy. Aj keď z DNV to odíde ešte relatívne OK, v Devíne sa to natlačí nadoraz.
JA fakt žesnem do akých sračiek sa MHD v BA dostala. To čo vidíme je rozklad akéhokoľvek systému niečoho. V podstate som to (a nielen ja) predpovedal už dávno.