Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #92112:
Klasy a laminátka, Laminátka ?
k článku v SME "Komfort by stál miliardy": dotyčný redaktor by sa mohol uvedomiť a nezamieňať pojem komfort a štandard.. Totiž tie miliardy investícií by nepriniesli nič navyše, teda žiaden luxus, žiaden komfort, ale v prvom rade sú potrebné na to, aby MHD mohla normálne a dôstojne fungovať. Teda tie 3.5 miliardy investícií sú vyslovene povinnosťou mesta alebo štátu investovať do mestskej dopravy, aby mala aspoň takú úroveň, aby ľudia nepresadali do IAD..
Záleží aj, ako si človek stanoví hranicu, čo je ešte štandard, a čo už komfort. V tomto prípade si zrejme niekto povedal, že štandard sú staré plesnivé autobusy, a nové autobusy a trolejbusy by už boli komfortom, teda luxusom... a to je dosť odveci... A ešte to dať do titulku... no super ?
Reakcia na: Ike #92123:
Vsak ja hovorim ze problem je v tom ze zvysok by sa musel dostavat. Avsak, zahodenim planov na tram/train by sa ziskalo vela... napriklad to ze by sa konecne prestali vymyslat hovadiny a budovala elektricka.
Reakcia na: 810zssk #92122:
hehe bratislava a jej 50rocna historia dozadu by mala byt mementom toho ako sa komunalna sprava nevykonava 😃
naco je komu dobra elina na bosakovu? ? to je asi ako potiahnut elinu z dubravky do technickeho...

a potom... do petrzky uz chodila elina a cez stary most... stavim sa ze ked to rusili, vraveli ake je to zbytocne...
Reakcia na: Ike #92120:
Ono, ta varianta A by bola najlepsia, lebo to aby to jazdilo cez Stary most je najidealnejsie. Problem je ze v takom pripade by to asi bolo riesene len po Bosakovu a zvysok by sa musel dostavat.
Reakcia na: Mike #92064:
Aha, takže ja nie som občan? ?
Reakcia na: eripmav #92119:


Celkom patova situacia...
mozne scenare
A) trat sa postavi cez Stary most do roku 2010... Potom sa zmeni vlada a samospravy a ostane to na starom moste
😎 povie sa ze stavat rychlodrahu cez stary most je neefektivne kedze o 5 rokov to pojde tunelom, lenze zase sa zmeni vlada a samospravy a elina nebude vobec
C) elina nebude vobec...

Ale myslim ze petrzalka prilis spekuluje a cele sa to moze predrazit, popripade nerealizovat... za tu cenu mohli radsej v dnv postavit "vlecku" so zastavkou na sidlisku v DNV
http://ba.sme.sk/c/3643192/Petrzalka-Zladte-trate.html
este niekto veri, ze dakedy bude elektricka v petrzalke??? ? mozno tak v 4. tisicroci... o par rokov tu mame nove volby, noveho starostu, novych poslancov, co budu byvat inde a tak nove poziadavky...
Zurich:
http://www.vlaky.net/upload/images/reports/002135/026.JPG
...v BA by trvalo este par tyzdnov, kym by sa po tomto zacalo jazdit. ?
Reakcia na: Ike #92066:
Osobne vlaky v Nemecku to robia rady a casto. Na sedem, mozno desatkilometrovej medzizastavkovej vzdialenosti tamojsi osobak sviha stosestdesiatku kde sa da. Ale k tomu musim aj poznamenat, ze ten odpich sa vobec neda porovnavat s akymkolvek hnacim vozidlom ex CSD.
Reakcia na: S499.1023 #92076:
Nuz, zamestnanecke zvozy od velkoskladu Plus Discount v Radoniciach do velkoskladu Plus Discount v Poleradoch nad Labem jazdi napriklad riadne vyzila LC 735 😃 A je to asi 8-9 km 😃
1) Re #92069 kri: Vo vlaku mozes to iste (snad okrem cerstveho vzduchu) akurat ze kedykolvek a nestraca sa tym cas. Pri buse sa kvoli tomu zabije 30 minut.

2) Re #92070 Vladimir: Na druhej strane, ked miestenku mam tak sa mi nestane ze na mna budu padat ludia ako u ZSSK..

3) Re #92101 intony: Konkretne na dverach predajne Novy most 😉
Reakcia na: Ámos #92110:
Áno. V pražskej áno, v ostravskej trate na 140 moc nie sú.
Reakcia na: Ámos #92110:
Áno.
Reakcia na: juro #92106:
To čo je za vozy a mašiny, keď nepustia brzd. % na viac ako 115?
Reakcia na: juro #92106:
A to prečo, keď moravské môžu 110?
Reakcia na: S499.1023 #92097:
A v prazskej, ostravskej primestskej doprave jazdia aj 140km/hod medzi zastavkami?

Re #92103 intony: Neuprednostnis. Vlak je v danej oblasti cierny dostavnik a bus biely. Myslim si, ze vies naco myslim...
Reakcia na: Ike #92096:

Už bolo spomenuté, že napr na trati 110 by mal 15min.. Ked už nie pohodlie tak aspoň rýchlosť a dobrý interval..
Teda tiež sa mi nepáčia niektoré veci na plánovanom BID, ale prevažujú pozitíva..

Hm a prestupy. Ja si nevyberiem už teraz vlastne: 20 min na stanicu peši, 25 vlakom, prestup v devinskej, 2-10 min
čakania, cca 46 - 58 min cesta vlakom, prestup na S-ko, 12 min cesty, prestup na metro, 7 min cesty.
To sa dá.
No, horšie je, že zabiješ celé poobede cestou naspäť, ked nie sú Anschlusszuege...
Reakcia na: juro #92106:
Vedel by mi niekto vysvetlit co vyjadruje velicina "brzdiace %" a co sa teda da z nej vycitat ???

Co je dovodom obmedzenej rychlosti na 100 km/h pri pantografoch, sa mi mari ze konstrukcnu rychlost maju vyssiu, ci nie ?
Ešte dodám, že 560 so 100km/h a 363 s 200tonovým Os so 115km/h medzi Blavou a Trnavou neurobí v jazdných dobách prakticky žiaden rozdiel.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.