Ono, ta varianta A by bola najlepsia, lebo to aby to jazdilo cez Stary most je najidealnejsie. Problem je ze v takom pripade by to asi bolo riesene len po Bosakovu a zvysok by sa musel dostavat.
Celkom patova situacia...
mozne scenare
A) trat sa postavi cez Stary most do roku 2010... Potom sa zmeni vlada a samospravy a ostane to na starom moste
povie sa ze stavat rychlodrahu cez stary most je neefektivne kedze o 5 rokov to pojde tunelom, lenze zase sa zmeni vlada a samospravy a elina nebude vobec
C) elina nebude vobec...
Ale myslim ze petrzalka prilis spekuluje a cele sa to moze predrazit, popripade nerealizovat... za tu cenu mohli radsej v dnv postavit "vlecku" so zastavkou na sidlisku v DNV
http://ba.sme.sk/c/3643192/Petrzalka-Zladte-trate.html
este niekto veri, ze dakedy bude elektricka v petrzalke??? ? mozno tak v 4. tisicroci... o par rokov tu mame nove volby, noveho starostu, novych poslancov, co budu byvat inde a tak nove poziadavky...
Osobne vlaky v Nemecku to robia rady a casto. Na sedem, mozno desatkilometrovej medzizastavkovej vzdialenosti tamojsi osobak sviha stosestdesiatku kde sa da. Ale k tomu musim aj poznamenat, ze ten odpich sa vobec neda porovnavat s akymkolvek hnacim vozidlom ex CSD.
Nuz, zamestnanecke zvozy od velkoskladu Plus Discount v Radoniciach do velkoskladu Plus Discount v Poleradoch nad Labem jazdi napriklad riadne vyzila LC 735 A je to asi 8-9 km
1) Re #92069 kri: Vo vlaku mozes to iste (snad okrem cerstveho vzduchu) akurat ze kedykolvek a nestraca sa tym cas. Pri buse sa kvoli tomu zabije 30 minut.
2) Re #92070 Vladimir: Na druhej strane, ked miestenku mam tak sa mi nestane ze na mna budu padat ludia ako u ZSSK..
3) Re #92101 intony: Konkretne na dverach predajne Novy most
Už bolo spomenuté, že napr na trati 110 by mal 15min.. Ked už nie pohodlie tak aspoň rýchlosť a dobrý interval..
Teda tiež sa mi nepáčia niektoré veci na plánovanom BID, ale prevažujú pozitíva..
Hm a prestupy. Ja si nevyberiem už teraz vlastne: 20 min na stanicu peši, 25 vlakom, prestup v devinskej, 2-10 min
čakania, cca 46 - 58 min cesta vlakom, prestup na S-ko, 12 min cesty, prestup na metro, 7 min cesty.
To sa dá.
No, horšie je, že zabiješ celé poobede cestou naspäť, ked nie sú Anschlusszuege...
Blava - Trnava na Os vlaku pojdeš tak max 115. Viac B% nepustia. 120 by si využil hlavne medzi Ciferom a Trnavou a ešte tak za Šenkvicami. Inde je to len rozbeh na 120 a jazda výbehom+brzdenie. Mimochodom aj pornografy ZSSK maju obmedzenú rýchlosť na 100km/h.
Neviem, ja ak cestujem do Pezinka, Plaveckého Štvrtku, Malaciek (presne tam, kde má byť aj podľa BID-ky doprava koľajová) vždy idem vlakom. Autobusom cestujem iba tam, kde je to nevyhnutné, trebárs do Dolnej Lehoty s lyžami.
Neviem, asi mám železničný syndróm... ?
Onedlho sa budem možno sťahovať z Dlháčov do Vysokej pri Morave, napriek tomu uprednostním vlak s prestupom v Zohore.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
2) Re #92070 Vladimir: Na druhej strane, ked miestenku mam tak sa mi nestane ze na mna budu padat ludia ako u ZSSK..
3) Re #92101 intony: Konkretne na dverach predajne Novy most