Ono, ta varianta A by bola najlepsia, lebo to aby to jazdilo cez Stary most je najidealnejsie. Problem je ze v takom pripade by to asi bolo riesene len po Bosakovu a zvysok by sa musel dostavat.
Celkom patova situacia...
mozne scenare
A) trat sa postavi cez Stary most do roku 2010... Potom sa zmeni vlada a samospravy a ostane to na starom moste
povie sa ze stavat rychlodrahu cez stary most je neefektivne kedze o 5 rokov to pojde tunelom, lenze zase sa zmeni vlada a samospravy a elina nebude vobec
C) elina nebude vobec...
Ale myslim ze petrzalka prilis spekuluje a cele sa to moze predrazit, popripade nerealizovat... za tu cenu mohli radsej v dnv postavit "vlecku" so zastavkou na sidlisku v DNV
http://ba.sme.sk/c/3643192/Petrzalka-Zladte-trate.html
este niekto veri, ze dakedy bude elektricka v petrzalke??? ? mozno tak v 4. tisicroci... o par rokov tu mame nove volby, noveho starostu, novych poslancov, co budu byvat inde a tak nove poziadavky...
Osobne vlaky v Nemecku to robia rady a casto. Na sedem, mozno desatkilometrovej medzizastavkovej vzdialenosti tamojsi osobak sviha stosestdesiatku kde sa da. Ale k tomu musim aj poznamenat, ze ten odpich sa vobec neda porovnavat s akymkolvek hnacim vozidlom ex CSD.
Nuz, zamestnanecke zvozy od velkoskladu Plus Discount v Radoniciach do velkoskladu Plus Discount v Poleradoch nad Labem jazdi napriklad riadne vyzila LC 735 A je to asi 8-9 km
1) Re #92069 kri: Vo vlaku mozes to iste (snad okrem cerstveho vzduchu) akurat ze kedykolvek a nestraca sa tym cas. Pri buse sa kvoli tomu zabije 30 minut.
2) Re #92070 Vladimir: Na druhej strane, ked miestenku mam tak sa mi nestane ze na mna budu padat ludia ako u ZSSK..
3) Re #92101 intony: Konkretne na dverach predajne Novy most
Už bolo spomenuté, že napr na trati 110 by mal 15min.. Ked už nie pohodlie tak aspoň rýchlosť a dobrý interval..
Teda tiež sa mi nepáčia niektoré veci na plánovanom BID, ale prevažujú pozitíva..
Hm a prestupy. Ja si nevyberiem už teraz vlastne: 20 min na stanicu peši, 25 vlakom, prestup v devinskej, 2-10 min
čakania, cca 46 - 58 min cesta vlakom, prestup na S-ko, 12 min cesty, prestup na metro, 7 min cesty.
To sa dá.
No, horšie je, že zabiješ celé poobede cestou naspäť, ked nie sú Anschlusszuege...
Blava - Trnava na Os vlaku pojdeš tak max 115. Viac B% nepustia. 120 by si využil hlavne medzi Ciferom a Trnavou a ešte tak za Šenkvicami. Inde je to len rozbeh na 120 a jazda výbehom+brzdenie. Mimochodom aj pornografy ZSSK maju obmedzenú rýchlosť na 100km/h.
Neviem, ja ak cestujem do Pezinka, Plaveckého Štvrtku, Malaciek (presne tam, kde má byť aj podľa BID-ky doprava koľajová) vždy idem vlakom. Autobusom cestujem iba tam, kde je to nevyhnutné, trebárs do Dolnej Lehoty s lyžami.
Neviem, asi mám železničný syndróm... ?
Onedlho sa budem možno sťahovať z Dlháčov do Vysokej pri Morave, napriek tomu uprednostním vlak s prestupom v Zohore.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
Celkom patova situacia...
mozne scenare
A) trat sa postavi cez Stary most do roku 2010... Potom sa zmeni vlada a samospravy a ostane to na starom moste
povie sa ze stavat rychlodrahu cez stary most je neefektivne kedze o 5 rokov to pojde tunelom, lenze zase sa zmeni vlada a samospravy a elina nebude vobec
C) elina nebude vobec...
Ale myslim ze petrzalka prilis spekuluje a cele sa to moze predrazit, popripade nerealizovat... za tu cenu mohli radsej v dnv postavit "vlecku" so zastavkou na sidlisku v DNV