Reakcia na: S499.1023 #133980:
ale no tak...si kukni mapu ako blízko je napr. stanica Šahy a Drégelypalánk. Keby sa podarilo dobudovať ten 7km chýbajúci úsek, tak by vlaky z Poľska do Budapešti, mohli od Zvolena pokračovať cez Šahy a Vác a nemuselo by sa to ťahať cez Lučenec. Navyše, čo som pozeral vzdialenosť stanica - dedina/mesto, tak sú to presne také o akých si hovoril v prípade trate 112 (Zohor - Plavecký Mikuláš) a predstav si, že vlaky na takýchto tratiach v Maďarsku premávajú v počte 8-10 párov denne. Akurát som pozeral trať Ipolytarnóc - Balassagyarmat, kde sú stanice položené tak ako na našej 112 a premáva tam presne 10 párov vlakov od 4:30 do 22:30. Podľa mňa nie je problém v tom, že tá vzdialenosť dedina - stanica má negatívny dopad, ale to, že každý debil si zvykol voziť si riť aj do obchodu čo má 200m od baráku, to je celý problém v tomto dr.... štáte a k tomu neochota podporovať hromadnú dopravu. Nedá sa mimochodom problém s tým, že je stanica na konci alebo mimo dediny vyriešiť tak, že by k vlaku a od vlaku premával po dedine autobus?