Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marcelllooo #97952:
dakujem ze si mi vysvetlil co je to koordinator, aj ked asi zbytocne... ja viem co to je koordinator aj manazer, ale zaujima ma to podstatne - co koordinujes a co manazujes, ked uz ti teda SAMOCHVALA NESMRDI, tak ked sa pochvalis ze si koordinator, treba povedat ze aj COHO... rovnako ked mas diplom za "ekonomiu", "aplikovanu matematiku" a "manazerstvo" treba povedat ODKIAL? Ja ked sa budem chvalit ze som doktor mediciny, mam PhD., MBA degree a "manazujem a koordinujem" dajme tomu 12 ludi, tak poviem kto mi to udelil, kedy, koho riadim, ake su moje zodpovednosti...
Reakcia na: Marcelllooo #97949:
Spolupodielať sa môžete, ale kým nerozhodujete je to stále dobre.

Vieš, na to, aby som zhodnotil či spochybnil súčasnú situáciu, nepotrebujem žiadne dokumenty, ani okrúhle pečiatky, ani nič podobné. Je síce pekné, že máš rôzne podklady od výskumného ústavu...v ktorých sa píše o tom, ako autobusy zvládnu súčasný stav a možno aj blízku budúcnosť, keď realita je uplne iná. Povedz to tým cestujúcim, ktorý sa bezradne každodenne pozerajú na svoj spoj, do ktorého sa opäť nezmestili. Stačí, sa ráno previezť MHD a každý človek veľmi ľahko pochopí.

Prečo by sme mali stále odddiaľovať výstavbu niečoho čo bude o pár rokov potrebné...treba si uvedomiť, že potom už môže byť neskoro. Bude neskoro začať s výstavbou električky v roku 2020! Hlavne pokiaľ sa ráta s výstavbou v oblasti Petržalka JUH a najnovšie sa tam chystá BSK preferovať výstavbu viacúčelovej športovej haly na MS v LH 2011, ale to asi vás na Rovniakovej netrápi...však?

A aká je tá optimálna koncepcia, že budeme stavať pri Chorvátskom ramene dlhé petržalské korzo? ❓ ?
Reakcia na: Marcelllooo #97952:
vsade vo svete je zvykom, ze ked sa niekto chvali "odbornotou" a "kvalifikaciou" tak povie KDE, ODKIAL, KTORU SKOLU vychodil... lebo kazdemu je jasne ktora skola - aka je... Ked mi povies ze mas diplom z EUBA alebo FMUK, tak ti poviem ze to spravim s prstom v zadku za 2 mesiace obe naraz... ked to bude EFM FMFIUK, tak uznavam ze to bude o nieco dlhsie... ked sa chalis kvalifikaciou a vzdelanim, prosim uved z KTOREJ SKOLY, inak je to o nicom, ja si mozem tiez vybavit dokonca aj docenturu na nejakej strednej skole... rovnako ak sa chvalis PRAXOU, nejakeho "koordinatora" - zakladna otazka je KDE, PRE KOHO... ja tiez mozem koordinovat 10 upratovaciek a nazyvat sa koordinatorom

hodnotit kvalitu strednych skol nazyvajucich sa univerzity patri pravne tvojej "akreditacnej komisii", ano... ale ja si mozem hodnotit co chcem, ako chcem sam, a rovnako to robia aj zahranicne firmy a vsetci vo svete...
Reakcia na: Marcelllooo #97949:
Počítal VÚD pri výpočte zvýšenia dopravy aj s mohutnou plánovanou výstavbou v lokalite Janíkov dvor?

Re #97951 Marcelllooo: Ok, chcem vidieť splnomocnenie od obyvateľov z Gessayovej, aj s prípadným pomerom koľko percent ľudí sa vôbec zúčasnilo na predmetnej domovej schôdze.

R14 má síce 107 bytov, ale ako tu ktosi písal, na domové schôdze ich chodí tých cca 38. Je teda otázne, či zvyšných 69 vlastníkov natoľko verí zástupcom že tam nemusia chodiť, alebo im je to úplne jedno?
Reakcia na: eripmav #97950:
Hodnotit kvalitu akademickej pody tej-ktorej vysokej skoly prinalezi akreditacnej komisii MS SR.

"koordinator" znamena, ze dana osoba synchronizuje (=dava do suladu) parcialne vysledky prace clenov pracovneho timu (=skupiny) a "manazer" znamena, ze dana osoba rozhoduje o vybere rieseni, rozhoduje o smere postupu ako i o dalsich nalezitostiach danej ulohy. Pre hlbsie pochopenie tychto terminov neodporucam na slovnik, ale na odbornu literaturu.

K barierovosti navrhovaneho riesenia odporucam nastudovat "investicny zamer NS MHD, 1. etapa: Safarikovo nam. - Janikov dvor"
Reakcia na: Valec #97945:
Ok. Pockam si na ten dokument. Po jeho prestudovani sa k nemu vyjadrim.

Mas nespravne info. Vlastnici z Gessayovej chcu mat plytky tunel, co potvrdili uznesenim z domovej schodze, spolu s plnomocenstvom v danej veci konat. Obdobne plnomocenstvo je z domov po celej dlzke Chorvatskeho ramena. ?

Znovu mas mylne info. R14 ma 107 bytov a plnomocenstvo je v mene vsetkych vlastnikov vsetkych bytov.
Reakcia na: Marcelllooo #97947:
?
So zaujmom sledujem tvoje chvastanie "odbornostou" ? "koordinator a manazer"? co to znamena? znamena to vystudovana elektrickova stredna skola EUBA? alebo nebodej mozno aj 2 krat tazsia Fakulta Manazmentu UK ? ? Ci niektora treto az stvrtotriedna ina stredna skola nazyvajuca sa vysokou skolou ci nebodej "univerzitou"? Dufam len ze nie EFM Matfyzu, dufam ze az tak zle na tom Matfyz nie je...

Elektricka a bariera je najvacsia hlupost aku som pocul... Bariera je 4 prudova cesta kde prejde v spicke 10.000vozidiel za hodinu a nie elektrickova trat kde prejde mozno 100 vozidiel za hodinu v spicke... Bariera - to je to co vzniklo z Einsteinovej ulice, to akosi nikomu nevadi, to je doslova hrozna bariera... Uzka elektrickova trat sa da prekonat pre pesich pomerne lahko aj mimourovnovo, bez vyraznych nakladov... a nevidim ani problem v urovnovom prechode, aj v pripade rychlosti 60-80kmh, s vystraznymi znameniami, pripadne aj zavorami pre chodcov... vo svete su takto riesene prechody cez rychlodrahu, napriklad modra a zelena rychlodraha v LA - premavkova rychlost do 90kmh a prechody su aj urovnove so signalizaciou ako na zeleznici...
Reakcia na: Ik #97944:
Mas nespravne informacie.

Na prislusnych rozhodovacich procesoch sa uz spolupodielame.

Podla stanoviska VUD (a podotknem ze to je odborne sposobila pravnicka osoba) sa doprava vo vyhlade 2010 zvysi o 6% a vo vyhlade 2020 o 16%, co sa da vykryt pomocou vylucne autobusov. Nemusis s tym suhlasit, nemusi sa ti to pacit, ale take je oficialne stanovisko, ktore si Petrzalka nechala obstarat u odborne sposobilej osoby. A ak to chces relevantne spochybnit - musis to urobit dokumentom minimalne takej kvality akym je uvedene stanovisko - teda odborne sposobilou osobou s okruhlou peciatkou obstaranou studiou...

Z uvedeneho tiez vyplyva ze presadzovanie elektricky do Petrzalky ma ine ako dopravne dovody. V pripade mesta to vidim na odstranenie stavebnej uzavery, v pripade tunajsich elektrickovych fandov to pripisujem emocionalnej fixacii.

Urbanizacia a skvalitnovanie ZP je citlivy proces, ktory rozhodne nechem podcenovat a preto komunikujeme aj s FA STU. Dovolili sme si predstavit koncepciu, ktora je podla nas optimalna.
Reakcia na: AAA #97941:

1. Finta je v tom, ze ja som sa dopravneho odbornika ani samozvane nepasoval, vzdy som hovoril ze som laik a vzdy som sa odvolaval na odbornikov, ktorych som tu aj vymenoval.

Som ale koordinator a manazer. To je moja kvalifikacia a to aj robim. Na zaklade dodanych informacii sa viem rozhodovat a povedzme vyberat optimalny variant.

2. Odborny argument ma iste charakteristicke vlastnosti. Ak je jeho sucastou kvantifikacia (cisla), tie nemozu byt dane len tak z brucha. Obzvlast v doprave plati, ze cisla sa ziskavaju na zaklade dopravneho prieskumu, nasledne sa analyzuju a vyhodnotia sa v dopravnej studii.

Preto znakom odbornika je aj to, ze uvedeny postup pozna a ked hodi do placu nejake cisla, tak aj uvedie ako boli ziskane a spracovane.

Len tak do placu hodene cisla mi pripominaju moj velmi oblubeny ftip z rodiny absurdnych:
- Dezo, kolko?
- Dvesto.
- A co dvesto?
- A co kolko?

3. Verejny zaujem ma prednost pred sukromnych za istych okolnosti a zistuje sa to v prislusnych spravnych konaniach. Ja nespochybnujem verejny zaujem riesit dopravu, ani verejnoprospesnost dopravnej stavby.

My presadzujeme taku formu, ktora verejny zaujem naplni a zaroven nebude kolidovat s nasimi pravami, naopak, este prinesie dalsie pozitiva.

Re #97942 intony: Platnost dopravneho znacenia specificky pre isty druh vozidla sa vyznacuje dodatkovou tabulkou E9.

So zvysujucou rychlostou sa zvysuje riziko a preto je nutnost vytvorenia bariery - v Karlovke plotom. V petrzalke je planovanych 60 - 80 kmh.

A na tvoju otazku - vacsou barierou, ci lepsie povedane rizikovy faktor, je elektricka.
Reakcia na: Marcelllooo #97930:
"Lebo ja napriklad s rovnakou vaznostou tvrdim, ze ti isti ludia radsej pojdu "podzemkou", ako by sa mali trmacat stredom mesta alebo kade-tade. Tak ako vlastne? Je spracovana nejaka dopravna studia v tomto ohlade?"
Je, volá sa to viditeľnosť siete. Len to momentálne neviem na internete nájsť, ale doma by som to mal mať. Ak to nájdem, tak ti to pošlem.

"preco by mal tvoj zaujem fanusika elektriciek prevazit nad pravami dotknutych vlastnikov?"
Toto nikde netvrdím, Môj záujem naviac nie je fanúšikovský, ale je dopytom po doprave (nie fanušikovský). Akurát, že ty zastupuješ tak maximálne 38 vlastníkov z tvojho vchodu, ale plytký tunel navrhuješ v celej dĺžke tohto úseku. Ako vieš, že vlastníci z Gessayovej nechcú mať pred domom radšej električku so zatrávneným koľajových zvrškom? Robil si si nejaký prieskum?
Reakcia na: Marcelllooo #97911:
Mooooooj milý, bolo by veľmi dobré keby si si uvedomil, že žiješ v Petržalke a nie v Devíne. Ak nevieš, tak dovoľ, aby som ti pripomenul počet obyvateľov Petržalky......130 000!!! Akým spôsobom chceš prepravovať tento počet ľudí.........autobusmi? A dokedy? Kým tlačiaci sa ľudia v nich, začnú vyliezať cez strešné vetráky?

Ja som tiež z Petržalky, a bol by som veľmi potešený, keby si mi povedal jediné miesto Petržalky, kde by sme mohli rozprávať o "priaznivom životnom prostredí". Máš snaď na mysli, tých zopár vysychajúcich stromov a zhnitú trávu kam chodia s..ť vaše psy?!?! To je priaznivé ŽP?

Buďme radi, že ľudia ako vy našťastie nemôžu rozhodovať o týchto záležitostiach a dúfam, že ani nikdy nebudete! Trepeš somariny!
Reakcia na: Marcelllooo #97936:
Bariéra je električka, ktorá ide každé 2-4 minúty alebo auto, ktoré prechádza každú sekundu?
Reakcia na: Marcelllooo #97936:
Čo je menšia bariéra - električka alebo cesta? Čo premáva v pešej zóne - električka alebo gumokoly?
Karloveská je obmedzená na 40 km/h, ale nie je náhodou električka na samostatnom telese a neplatí pre električku vo všeobecnosti 50 km/h, pokiaľ nie je súčasťou cesty?
Reakcia na: Marcelllooo #97869:
Tak mi legálne definuj pojem NDS.
Re #97911 Marcelllooo: Verejný záujem má prednosť pred súkromným za určitých okolností. Potom by sme napr. nemali ani dialnice, ani priemyselné parky.
Re #97926 Marcelllooo: Ani ty si nevyštudoval odbor ekonomika cestnej a mestskej dopravy, takže odborník nie si.
Re #97936 Marcelllooo: Ty na protiargumenty doložené číslami buď nereaguješ, alebo povieš nie je na to štúdia, pracuje sa na tom. Ale za poslanca sa hodíš, to je fakt.
Re #97936 Marcelllooo: Nie si dopravný inžinier, takže si dopravný laik. ?
Reakcia na: zakaznik #97939:
Demagogickych reci sa momentalne dopustas ty, naznacenim, ze sa jedna o jediny dovod vencenia psov s jemnym ironizujucim podtonom.

Chorvatske rameno je cyklistickou trasou s napojenim na Dunajsku cestu. Cez Kanal je viacero zazitych pesich koridorov (mimo trasu cesty - cez mosty a hradla), ktore su intenzivne vyuzivane. A ano - su to aj psy. Mestskou castou je totiz prilahle uzemie definovane ako jedine, kde je umozneny volny vybeh psov.

Otazka vsak neznie tak, ci ty povazujes nieco za fer alebo nie. Otazka znie, aky je zaujem dotknutych vlastnikov, aky je tzv. verejny zaujem a ako sa tieto zaujmy zosuladia.
Reakcia na: Marcelllooo #97911:
Ad Re #97881 zakaznik:
Ja však nepovažujem za fér, keď to, že je vám zaťažko nájsť si iné miesto na venčenie psov, zakrývate blúznivými demagogickými rečami o údajnej bariére vo voľnom pohybe.
Reakcia na: S499.1023 #97909:
Socimi je aj plne NP? Ja poznám len takúto Socimi (T8000): http://world.nycsubway.org/perl/show?62315 , ale netvrdím, že nemohla byť aj nejaká iná... Na 15T som nenarážal, keďže oficiálne tuším ešte neexistuje. ? Myslel som skôr všeobecne riešenie navzájom spojených 2-nápravových článkov vozidiel s dynamicky otočnými podvozkami (napr. Combino v Budapešti, ktoré považujem za prvé vydarené Combino na svete...).
Re #97910 S499.1023: V takom prípade by som bol potom asi zástancom takého riešenia, že sa nad podvozkom spraví jeden, podotýkam jeden schod (žiadne Ostrava-Wana systémy). Alebo najlepšie by bolo, ak by bol nájazd na tu vyvýšeninu plynulý, t. j. šikmá plošina.
Reakcia na: Solider #97934:
Hentam je len jedno vozidlo vyznačené ako historičák, ja za to nemôžem.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.