Si: no, ale vsetko sa da vykorenit. Len by na to musela byt vola. Ja by som zacal tym, ze by som nieco obdobne s prestupmi zaviedol na existujuci system. Menej liniek, ktore by ale obsluhovali to co teraz, len by boli viac na seba naviazane a cestovalo by sa s prestupmi - nech sa naucia .
Ale nie je zla ani myslienka elin namiesto metra. Tie by sa dali jednoduchsie a pekne povetvit po petrzke - ako si napisal, teda aj hocikde inde.
Ale nie je zla ani myslienka elin namiesto metra. Tie by sa dali jednoduchsie a pekne povetvit po petrzke - ako si napisal, teda aj hocikde inde.
COLOR
All: Prosim Vas, moze mi niekto vysvetlit linku 77? Ved to je holy nezmysel! Ma to tri konecne, ak neratam Vodostav, pretoze to je len slucka (ale budem to ratat ako konecnu lebo je to tak v CP). Naozaj tej linke vobec neviem pochopit, a snazim sa o to intenzivne uz dva dni. Chapem, preco to tak je ze jedna linka obsluhuje styri konecne (staci jeden voz, pri dvoch linkach by museli by dva+vodici) ale neviem, aku ma trasu. Ako teda ten voz ide? Vlcie Hrdlo - Spalovna - Vodostav - Vlcie Hrdlo - Povodie Dunaja - Vlcie Hrdlo? Fakt nechapem... Naco je potom cestak s trasou Spalovna - Vodostav ked moze byt zacleneny do cestaku Spalovna - Vlcie Hrdlo s poznamkou ze zachadza? Ja viem napisal som to dost komplikovane ale myslim ze sa to da pochopit.
PS: V cestaku Spalovna - Vlcie Hrdlo je kurzivou zaznacena zachadzka na Vodostav a Povodie Dunaja ale zo Spalovne na tie zachadzky nechodi ani jeden spoj. Naco tam potom tie zachadzky su ked tam nic nezachadza??? Na oblbnutie? Mam pocit ze by som to mal adresovat DPB ale tvorcovia CP by mi asi povedali ze "To tak ma byt". Ak v tom ma niekto jasno tak mi prosim odpovedzte, nechcem sa odrbat ked tam pojdem a nic mi nepride. Mozete aj na mail, nech nehustime diskusiu. Zaujima ma hlavne trasa toho jedneho vozu (ktora je dokonca odlisna cez vikend kua!).