SOR vs SOLARIS
Nezda sa mi, ze by SOLARIS mal byt zly vyrobca, pozri http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=2816, alebo este lepsie je tych 225 busov do Dubai (http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=3104).
Zaujimave na znacke SOR a na pripadnych nakupoch tychto autobusov, resp. na reakcii DP na poziar je skutocnost, ze SOR patri J&T (http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=2808), teda uplnou uuuuplnou nahodou zrovna tej spolocnosti, s ktorej lietadlom lieta nas primator a ktorej mesto predalo uz niekolko krat pozemky s celkovou stratou niekolko sto milionov Sk. Teda nie ze by BA zachranila SOR, ale nejako mi to smrdi.
No a to, ze by som sa mal vozit v SOR, ktory pripomina prvu polovicu 90tych rokov sa mi tiez nezda. Pre mna ako cestujuceho su SOLARISi skvele, vzdy dost miesta na sedienie a pohoda.
Kupovať busy s mechanickou prevodovkou,, SOR" je veľká hlúposť,
pre vodiča je to otročina. Problém s únikom plynu zo Solarisov je už dlhšiu dobu. Každý večer tzv. kukači po službách zaznamenávajú tlak v plynových nádržiach, keď vodiči prídu po plnení do vozovne. Stav tlaku v nádržiach je priemerne 220. Solaris sa odstaví a ráno pri výjazde sa opäť kontroluje stav tlaku v nádržiach a ten u väčšiny vozov poklesne na 190 - únik 30. Podla vedúceho 1. DP tento stav je preto, lebo sa plyn v nádržiach ustáli // jeho slovami utrasie ?!?! // - TO JE ALE DOKONALÁ HLÚPOSŤ ŽE PRIATELIA.V skratke už viac ako 3. mesiace sa vie o probléme s únikom plynu a zlých poistných ventiloch čo sa aj dnes potvrdilo, keď museli pre závadu práve na ventiloch stiahnuť všetky Solarisy z premávky. Súhlasím že v DPB je katastrofálna údržba, ale čo chcete keď DPB ma viac majstrov dielni / ktorí len berú veľké platy a hovno robia / ako mechanikov a aj medzi mechanikmi je 60 % takých čo by sa inde ako mechanici neuživili, a písať o vybavení dielni - tie sú tak na úrovni 60 rokov minulého storočia. Jednoducho DPB je na poprednom mieste v rebríčku najskorumpovanejších podnikov v SR. ? ?
Smiešne. Sem môžeš písať, len nesmieš reagovať na nikoho, kto by mohol byť novinárom. Ja som nikdy nič nenapísal ani do školského časopisu, takže mňa sa nemusíte báť... ?
Tu sa vyjadruješ pod pseudonymom. A aj keby sa niekto podpísal menom "Janko Mrkvička", tak ak by nejaký "Janko Mrkvička" jazdil za prvú, tak by mu nedokázali že to písal práve on. ?
Myslím že to vodičov ešte viac vyprovokuje. Takéto socialistické maniere... Ale na druhej strane, v slušnom podniku by sa vodiči naozaj nemali vyjadrovať k médiám. Lenže keď sa nikto kompetentný nevyjadrí za nich, tak to holt musia sami...
hej hej...ale nie som si isty, ze kolko maju SADisti naviac busov...oznacenie nie je az taky problem...klasicke tabulky...len by musel asi vodic vela vysvetlovat, ze preco neprisiel taky zlto zeleny bus, ale cerveny...
Ja som dokonca v súvislosti s výstavbou nového Podhradia v nejakých novinách začiatkom 90-tych rokov videl akýsi čudesný návrh aj s nákresom, ktorý počítal s úplným zastavaním Staromestskej a s rozvetvením Nového mosta do dvoch smerov (doľava a doprava) k nábrežiu. Vyzeralo to dosť vážne, ale už si presne nepamätám, čo sa tam písalo.
☺ Čo hovoríte na príkaz, generálneho riaditeľa p. Kadnára. O zákaze komunikácie z novinármi, ktorý bude hodnotený ako hrubé porušenie pracovnej disciplíny. OD ZAJTRA VŠETCI BEUSÁCI DRŽÍME HUBU!!! ☺
ani B961 sa uz nevyrabaju?? skoda,vekla skoda. no hej, horely to som pocul. Ale to sa stane, to zasnemozes tak brat, ze to nebude horiet. ale Solarisy nielen horely, ale su nekvalitne, plyn unikal atd..
co? ani tolko nie... za vyradene Karosy ani v Prahe nemozu tolko pytat. 1,5 stoji generalka, a plus prestavba na plyn, a maju novy autobus, a na plyn...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
C734.00