Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #78243:
A čo bude ďalej???? Solarisy dojazdili!!!! A čo miesto nich?Budú ich opravovať,alebo ich vrátia a poliaci vrátia peniaze???!!!Dá sa to vôbec?
Asi dva dni späť som videl fotky z rokov 1970 až 1980 ako vyzerali oblasti Predstaničné námestie a Rybné nám. Ma tak napadla téma, že ako by vyzerala MHD keby Nový most ústil na nábreží pod hradom a nezbúrala by sa tak historická časť mesta ako je teraz Staromestská.
Tak tie SORy sú naozaj kozmetické nešťastia. Ten interiér je celkom OK, ale zvon... No vďaka nižšej cene sú pre DPB asi bezkonkurenčné. Len "dúfam", že DPB hneď nakúpi 50 kĺbov z prvej série za lacný peniaz, kde bude kopa nedostatkov (ako pri každej prvotine), SOR sa poučí a ďalšie série budú na tom lepšie. No len DPB už akosi nebude mať peniaze a bude nútený vrážať peniaze do kaziacich sa kĺbov. Svoje urobia aj "schopní mechanici" a za pár rokov budú situáciu zachranovať, ako inak, nesmrteľné Ikarusy. Pre BA bude záchraná, ak sa obnoví výroba Ikarusov, lebo len tie v BA obstáli.
Reakcia na: zakaznik #78237:
Nič nestojí nad európskym právom. Dvojročná záruka platí pre fyzickú osobu - nepodnikateľa a nekomerčné použitie tovaru.
http://www.sor.cz/img/rs/CF004450.jpg

Toto vyzerá strašme. Na druhej strane, môže to byť dobrý autobus. Ale myslím že konštrukcia a dizajn by mali ísť ruka v ruke...
Reakcia na: zakaznik #78237:
Dvojročná záruka sa vzťahuje len ku zákazníkovi - fyzickej osobe. Si pozri napr. internetové predajne PC. Notebooky majú záruku buď 1 (pre podnikateľov) alebo 2 roky pre obyčajných ľudí.
Re S499.1023 #78186: čo by to bolo za zmluvu stojacu nad európskym právom, ako môže zmluva skrátiť min. 2 ročnú záruku? Majú busy nejakú výnimku ako rožky?
Reakcia na: Valec #78233:

Nad tými oknami som tiež premýšlal. Chcelo by to šikovného dizajhnéra. Totiž tá hrubá liška tam zrejme kvôli konštrukcii byť musí. A tesne nad ňou by išla ďalšia lištička deliaca okná od plechu. Neviem ako by to vyzeralo. Škoda je aj toho "lámania" tej línie a tým pádom aj okien. Ale z praktického hľadiska je to dobré, len to nevyzerá tak pekne. Myslím ale že by sa to dalo vyriešiť. Sú to iba kozmetické úpravy - chcelo by to šikovného dizajnéra.
Reakcia na: 1651 #78232:
pri východe tam malo byť.
Reakcia na: fobust #78230:

Samozrejme že som sa preklepol ihneď v úvode, "medzirada" BN...
Reakcia na: galiyosha #78226:
Kryty na kolesá sú v celku dobrá vec, aspoň ten voz nebude taký špinavý (obzvlášť pri "pravidelnom" bratislavskom umývaní). Mne osobne sa to tiež zo začiatku príliž nepáčilo, ale je to len sila zvyku. A aspoň bude viac miesta na prípadné reklamy.

Inak zaujímalo by ma, načo je okenná časť taká vysoká, keď štvrtina je nepriehľadná.
Reakcia na: galiyosha #78226:
V podstate ak tie kryty nevytŕčajú moc do bokov tak pohoda, lebo dakedy aj kúsok je veľa. Raz sme tak v 94 pri výhode z Vazovovej olízali roh tej výstražnej značky pri zemných prácach. Čiže či by nemusel vodič dávať extra bacha na hento? Bolo by to fajn keby SOR ponúkli takú možnosť.
Reakcia na: KLF #78223:
Minihrbáč, takzvaný Quasimodko ? ? ? .
Reakcia na: S499.1023 #78227:

Súhlasím, dizaj SORu je to, čím najviac tie vozy trpia. Popri medzirade NB (lomené vozy). Neviem ako by sa to dalo dizajnérsky spracovať. Klasické konštrukcie SORu pre medzimestkú dopravu sú fajn, takisto aj NB je "v línii". Ale ten BN hybrid sa mi nikdy nepáčil a neviem či sa mi niekedy páčiť bude. Koncepcii NB dávam šancu, šikvný architekt to vie využiť.
Reakcia na: galiyosha #78226:
A preco ? Je to dizajnovy prvok. Niekomu sa to paci, niekomu nie. A v pripade vymeny kolesa, to samozrejme demotnovat ide.
Reakcia na: galiyosha #78226:
Kryty sú samozrejme ľahko demontovateľné (ako inak by sa robil defekt ? ) a dá sa už teraz s istotou predpokladať, že v BA sa extrémne rýchlo postrácajú ? .
Reakcia na: galiyosha #78225:
Konkríétne tie bieloruské "zlepence" nevyzerajú o niš horšie ako Slinťák.
Design SOR-u nič moc ale určite by na tom nejaký architekt mohgol zapracovať.
Reakcia na: 1651 #78222:
Kryty na kolesá, respektíve možnosť ich demontovania by jednoznačne mali byť medzi určujúcimi podmienkami tendra na nové busy.

Ach jaj, nech žijú šotouši... ?

Ten drátolez SOR/DIOSS (tuším) sa ešte stále chystá?
Reakcia na: fobust #78216:
Dal, ale v Bratislave to určite nikto nespraví. 😞

Z toho prospektu mi nie je celkom jasné, koľko to má sedačiek priamo na nízkej podlahe. Ak dobre pozerám, tak snáď len tých 9 sklopných a dve oproti štvrtým dverám? ?

Ak bude cena výrazne nižšia ako pri SU18 alebo niečom podobnom, som všetkými desiatimi za, aj keď mi ten autobus stále trochu pripomína tie NP zlepence z východu. (Ja viem, sprosté predsudky...)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.