Kryty na kolesá sú v celku dobrá vec, aspoň ten voz nebude taký špinavý (obzvlášť pri "pravidelnom" bratislavskom umývaní). Mne osobne sa to tiež zo začiatku príliž nepáčilo, ale je to len sila zvyku. A aspoň bude viac miesta na prípadné reklamy.
Inak zaujímalo by ma, načo je okenná časť taká vysoká, keď štvrtina je nepriehľadná.
V podstate ak tie kryty nevytŕčajú moc do bokov tak pohoda, lebo dakedy aj kúsok je veľa. Raz sme tak v 94 pri výhode z Vazovovej olízali roh tej výstražnej značky pri zemných prácach. Čiže či by nemusel vodič dávať extra bacha na hento? Bolo by to fajn keby SOR ponúkli takú možnosť.
Súhlasím, dizaj SORu je to, čím najviac tie vozy trpia. Popri medzirade NB (lomené vozy). Neviem ako by sa to dalo dizajnérsky spracovať. Klasické konštrukcie SORu pre medzimestkú dopravu sú fajn, takisto aj NB je "v línii". Ale ten BN hybrid sa mi nikdy nepáčil a neviem či sa mi niekedy páčiť bude. Koncepcii NB dávam šancu, šikvný architekt to vie využiť.
Kryty sú samozrejme ľahko demontovateľné (ako inak by sa robil defekt ? ) a dá sa už teraz s istotou predpokladať, že v BA sa extrémne rýchlo postrácajú ? .
Konkríétne tie bieloruské "zlepence" nevyzerajú o niš horšie ako Slinťák.
Design SOR-u nič moc ale určite by na tom nejaký architekt mohgol zapracovať.
Z toho prospektu mi nie je celkom jasné, koľko to má sedačiek priamo na nízkej podlahe. Ak dobre pozerám, tak snáď len tých 9 sklopných a dve oproti štvrtým dverám? ?
Ak bude cena výrazne nižšia ako pri SU18 alebo niečom podobnom, som všetkými desiatimi za, aj keď mi ten autobus stále trochu pripomína tie NP zlepence z východu. (Ja viem, sprosté predsudky...)
Však to je to super ? myslím, že na webstránke SOR sú asi tri varianty rozmiestnenia sedadiel. Veľmi by som uvítal keby tej novej vozovni v Petržke dali ako neskorý darček k jej "krstu" dáky ten počet SOR NB 18 CITY ? bolo by to super. Určite ale by som ich dal na linky 21,75(po tom čo som si tu raz prečítal o problémoch na ranných 75) a 83. Je niekto proti?
Nuž v autobuse to je uvedené na tých nálepkách na kabíne šoféra alebo tam v oblasi vrhcnej časti predného skla. V Karose B741 to je 42+108 a Solaris15CNG 105+40. Tiež sa mi tomu číslu u Karosy nechce 2x veriť ale sám nemám iné dôkazy o tom,že to číslo neni pravda, lebo nejakého testu ohľadom koľko sa tam zmestí cestujúcich nemám prehľad. Ja by som tak tej Karose B741 tipoval 160cestujúcih. Predsa ten vlek u Karosy je viditeľne kratší ako u TAMbusov alebo Ikarusov 435. Je to tak? Aspoň mne to bije do oka dosť.
Nejdřív se s tím vozem svez. Sory řady NB12 a NB18 maj prostor opravdu královský. A hlavně, pořád nepochopim, proč šotouši porovnávaj autobusy za
a) z fotek
b) vůbec, když se autobusy vyrábí pomalu šité na míru.
Pokud si DPB objedná Sor NB18 bez 15 sedadel s plošinama pro návaly cestujících, Sor mu milerád vyhoví a takový autobus vyrobí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.