SOR vs SOLARIS
Nezda sa mi, ze by SOLARIS mal byt zly vyrobca, pozri http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=2816, alebo este lepsie je tych 225 busov do Dubai (http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=3104).
Zaujimave na znacke SOR a na pripadnych nakupoch tychto autobusov, resp. na reakcii DP na poziar je skutocnost, ze SOR patri J&T (http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=2808), teda uplnou uuuuplnou nahodou zrovna tej spolocnosti, s ktorej lietadlom lieta nas primator a ktorej mesto predalo uz niekolko krat pozemky s celkovou stratou niekolko sto milionov Sk. Teda nie ze by BA zachranila SOR, ale nejako mi to smrdi.
No a to, ze by som sa mal vozit v SOR, ktory pripomina prvu polovicu 90tych rokov sa mi tiez nezda. Pre mna ako cestujuceho su SOLARISi skvele, vzdy dost miesta na sedienie a pohoda.
Nezda sa mi, ze by SOLARIS mal byt zly vyrobca, pozri http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=2816, alebo este lepsie je tych 225 busov do Dubai (http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=3104).
Zaujimave na znacke SOR a na pripadnych nakupoch tychto autobusov, resp. na reakcii DP na poziar je skutocnost, ze SOR patri J&T (http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=2808), teda uplnou uuuuplnou nahodou zrovna tej spolocnosti, s ktorej lietadlom lieta nas primator a ktorej mesto predalo uz niekolko krat pozemky s celkovou stratou niekolko sto milionov Sk. Teda nie ze by BA zachranila SOR, ale nejako mi to smrdi.
No a to, ze by som sa mal vozit v SOR, ktory pripomina prvu polovicu 90tych rokov sa mi tiez nezda. Pre mna ako cestujuceho su SOLARISi skvele, vzdy dost miesta na sedienie a pohoda.
Nal Sehel
pre vodiča je to otročina. Problém s únikom plynu zo Solarisov je už dlhšiu dobu. Každý večer tzv. kukači po službách zaznamenávajú tlak v plynových nádržiach, keď vodiči prídu po plnení do vozovne. Stav tlaku v nádržiach je priemerne 220. Solaris sa odstaví a ráno pri výjazde sa opäť kontroluje stav tlaku v nádržiach a ten u väčšiny vozov poklesne na 190 - únik 30. Podla vedúceho 1. DP tento stav je preto, lebo sa plyn v nádržiach ustáli // jeho slovami utrasie ?!?! // - TO JE ALE DOKONALÁ HLÚPOSŤ ŽE PRIATELIA.V skratke už viac ako 3. mesiace sa vie o probléme s únikom plynu a zlých poistných ventiloch čo sa aj dnes potvrdilo, keď museli pre závadu práve na ventiloch stiahnuť všetky Solarisy z premávky. Súhlasím že v DPB je katastrofálna údržba, ale čo chcete keď DPB ma viac majstrov dielni / ktorí len berú veľké platy a hovno robia / ako mechanikov a aj medzi mechanikmi je 60 % takých čo by sa inde ako mechanici neuživili, a písať o vybavení dielni - tie sú tak na úrovni 60 rokov minulého storočia. Jednoducho DPB je na poprednom mieste v rebríčku najskorumpovanejších podnikov v SR. ? ?