Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: C734.00 #78323:
Čo hovoríš na Karosu B 941? V Košiciach sa osvedčili, bez požiaru, mohli by sa osvedčiť aj v BA? Samozrejme, NEPLYNOVÉ!
Reakcia na: 1651 #78242:
novy most mal podla prapovodnych projektov ozaj hned zaist do tunelu. cela staromestka mala byt prekryta. a vobec to malo vyzerat uplne inak. respektive od mierka to malo byt v tunely az po most 🙂 ale soudruzi setrili 🙂

k solarisom enem tolko, ze "zlate slovenske" rucicky.

inak osobne som zvedavy, kedy sa MHD v BA ozaj zbalkanizuje 🙂
Reakcia na: SDX #78320:
preco nie? ten klbovy nebol zly co skusali.. No za tie SOR-ky som za aj ja, ale mohli by kupit aj klasicke, dlhsie ako B9,5. Ja som len za znacku SOR a Karosa. Este ten Tedom neviem aky je, ako skoncil tu v Bratislave.
Reakcia na: SDX #78320:
Mne osobne sa páčia nielen SORy, ale aj Citelisy12 (napríklad linkový v Žiline). ? ?
Reakcia na: C734.00 #78319:
Už jedine Iveco Citelis.
Reakcia na: C734.00 #78319:
len Citelis nie.. v SORoch vidim buducnost.. B9.5 sa ukazali dobre a SOR sa dobre rozvija.
Reakcia na: SDX #78315:
ktovie ci budu plynove, asi hej. urcite su lepsie ako Solarisy, ja som ich nemal rad od zaciatku. Mohli by kupit aj Karosa Citelis ? to by som privital
Reakcia na: SDX #78317:
tak to bude asi doprava zadara. stres a panika.... ale dlhodobo to sa asi neda... Ikarusy uz vyradili..
Reakcia na: C734.00 #78316:
V radiach to bolo uz okolo 16.00 (Expres).. hradit ich budu asi Vrakosy a ako bolo aj na Markize mozno aj sukromny dopravcovia.
takze Solarisy uz vyradili, teraz to bolo v spravach.. a navyse u dovoch zistili unik plynu do priestoru motora. Ako budu nahradit Solarisy?
Reakcia na: AAA #78314:
Zabudas ze su/budu aj dlhe SORy.. takze do buducnosti s touto znackou mozne ratat..
Reakcia na: S499.1023 #78273:
Je to zákon o verejnom obstarávní.?
Re #78297 SDX: No len mám dojem, že linky vhodné pre SORy sa už pomaly míňajú. Alebo ich nasadíme na nejake nové (ako to kedysi bolo s L 30) a vyrobíme ďalšie SOR linky? ?
Reakcia na: S499.1023 #78312:

Však toľko stojí cca. aj Zürišská Cobra. Mimochodom, dočítal som sa na nejakom Švajčiarskom šotofóre, že vraj aj Cobrám praskal rám podobne ako u Kombín od zímensu a museli to vyvárať. 🙂
Reakcia na: Solider #78308:
Cca. 80 M?
? ? ? Nuz, zajtra budu premavat nizkopodlazaky iba po Dlhacoch ( ak neratam 1030-1032 ) ? ? ?
S499.1023: necital... ved to k jazdeniu netreba ?
Reakcia na: S499.1023 #78306:
A asi o polovicu menej stojí vozeň, ktorý ma podzovky od Siemensu a všetko ostatné je made in Vrútky 🙂 inak, tieto nové vozne made in SlovaKIA schvaľujem, ale naďalej treba modernizovať vozne. 🙂
Reakcia na: S499.1023 #78306:
Koľko približne stojí Končar TMK-2200?
Reakcia na: SDX #78305:
Snáď len o 10 rokov kompletné vyradenie všetkých (aj tých second-hand) vozidiel 🙂
Reakcia na: eripmav #78293:
Podľa teba môže byť menej. Moderná elektrická lokomotíva typu 1216 ÖBB stojí okolo 240 miliónov, vagón typu Bmz okolo 100 M.
Čo chceš nakupovať, električky Timis a trolejbusy AKMZ?
Na záver - ÁNO, všetko musí byť supermoderné nízkopodlažné, nevidím dôvod, prečoi by nemalo byť a čo je na tom supermoderného. Socka nikoho nezaujíma.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.