novy most mal podla prapovodnych projektov ozaj hned zaist do tunelu. cela staromestka mala byt prekryta. a vobec to malo vyzerat uplne inak. respektive od mierka to malo byt v tunely az po most ale soudruzi setrili
k solarisom enem tolko, ze "zlate slovenske" rucicky.
inak osobne som zvedavy, kedy sa MHD v BA ozaj zbalkanizuje
preco nie? ten klbovy nebol zly co skusali.. No za tie SOR-ky som za aj ja, ale mohli by kupit aj klasicke, dlhsie ako B9,5. Ja som len za znacku SOR a Karosa. Este ten Tedom neviem aky je, ako skoncil tu v Bratislave.
ktovie ci budu plynove, asi hej. urcite su lepsie ako Solarisy, ja som ich nemal rad od zaciatku. Mohli by kupit aj Karosa Citelis ? to by som privital
Je to zákon o verejnom obstarávní.?
Re #78297 SDX: No len mám dojem, že linky vhodné pre SORy sa už pomaly míňajú. Alebo ich nasadíme na nejake nové (ako to kedysi bolo s L 30) a vyrobíme ďalšie SOR linky? ?
Však toľko stojí cca. aj Zürišská Cobra. Mimochodom, dočítal som sa na nejakom Švajčiarskom šotofóre, že vraj aj Cobrám praskal rám podobne ako u Kombín od zímensu a museli to vyvárať.
A asi o polovicu menej stojí vozeň, ktorý ma podzovky od Siemensu a všetko ostatné je made in Vrútky inak, tieto nové vozne made in SlovaKIA schvaľujem, ale naďalej treba modernizovať vozne.
Podľa teba môže byť menej. Moderná elektrická lokomotíva typu 1216 ÖBB stojí okolo 240 miliónov, vagón typu Bmz okolo 100 M.
Čo chceš nakupovať, električky Timis a trolejbusy AKMZ?
Na záver - ÁNO, všetko musí byť supermoderné nízkopodlažné, nevidím dôvod, prečoi by nemalo byť a čo je na tom supermoderného. Socka nikoho nezaujíma.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatusZA