Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Kubko #77331:
Presne, myslím si to isté..
Reakcia na: Solider #77323:
Skús si pozrieť tie obehy a zistíš, že striedania sú v Trnave (ergo personál je z Trnavy) a oštrenie je v domovskom depe - a zasa v Trnave. Trnava možno v rámci neustálych reorganizácií práve patrí pod Leopoldov, ale to nič nemení na fakte, že 560-ky majú domovské depo v Trnave a nie v Leopoldove.
Reakcia na: Beus #77307:
Hm. A aký je medzi tým rozdiel?
Pani pani pani....si uvedomnte co tu riesite....taketo reci sa vedu pri pive...aj tak nic ale nic nezmenite uz tu citam asi 256 navhrh ako by mali chodit alektricky, kde by mali stat elektricky alebo podobne sracky... ? s pozdravom...

PS: cakam na reakcie ?
Reakcia na: S499.1023 #77319:
Ak správne chápem, a nepletiem si terminológiu, tak pri posledných opravách (priecestia a podobné krátke kúsky tratí) sa už používajú medzi pražce a koľajnice tlmiace gumené podložky a pružné svorky 🙂
Reakcia na: Dunčo #77204:
"Vlak idúce zo Záhoria nepokračujú ani na Nové Mesto"

Niektoré Os pokračujú.
Reakcia na: SDX #77201:
Ako chceš spojiť ZST Vinohrady a ZST Petrzalka nadchodom? To by bol nadchod s dĺžkou pekných pár km. ? ? ?
Reakcia na: Martin Fundárek #77317:
Dobre hovoríš.
Reakcia na: Solider #77324:
Hehe, to nie sú STN ? . S49 je koľajnica tvaru S o mernej hmotnosti 49 kg na bežný meter a SB8 je typ pražca.
Reakcia na: Martin Fundárek #77315:
Len je tých panťákov bohužiaľ málo. Preto ich treba používať v takých reláciách ako Kúty-Trnava a Galanta-Sereď (aspoň v minulosti, teraz už neviem), kde by väčšinu vlakov zvládla žehlička s dvoma Bdt. Pamätám si v roku 1990 alebo 1991 cestu polnočným vlakom z Trnavy na Bukovú v náhrade za panťák v podobe dvoch laminátok a 5*Bymee, kde som bol ja, dvaja fírovia, dvaja konduktori a gazda ? . Zastavovali mi kdesi v lese, odkiaľ to bolo na Bukovú najbližšie ? .
Reakcia na: S499.1023 #77319:
No jasné, ja len som si nebol plne istý 🙂 samozrejme, ako bývalému BEÚSakovi Ti verím. Zaujímavý výklad, najviac sa mi páči, ako si písal nejaké STN (nejaké S49 SB01 a tak) ☺
Reakcia na: Martin Fundárek #77318:
Možno obehy má Trnava, ale podľa tohto http://www.vlaky.net/servis/dislokacie.asp?lang=1&spol=1&rad=560 je to dislokované v Leopoldove.
Reakcia na: mrcheef #77313:
To je pre tzv. Dunčovitých, čo nemôžu prestupovať ?. A okrem toho v MHD neplatí "režimka" ? . Ale vážne: Asi z technologických dôvodov - na odstavné sa zrejme všetko nezmestí.
Reakcia na: mrcheef #77310:
V Jurajovom Dvore trolejbusy samozrejme majú. V Cíferi (Krasňanoch) trolejbusy nie sú.
Reakcia na: mrcheef #77313:
Aký to malo význam, to je druhá vec...
Reakcia na: Solider #77309:
Ako desať rokov električkár a šotouš si dovolím vedieť, kde je aký zvršok položený 😃. Teraz k Ružinovskej. Na Ružinovskej sú BKV panely preto, že pôvodná trať bola položená na pozdĺžnych železobetónových prahoch. Ich rozbitie a likvidácia by bolo tak drahé, že bolo radšej zvolené také riešenie, že sa to všetko dobetónovalo do jednej roviny, na to sa položila špeciálna tlmiaca gumová rohož (vyznačujúca sa výborným zosilňovaním hluku električiek ? ) a BKV panely. Bolo to posledné použitie BKV panelov v Bratislave, inak sa už všade na zakrytý zvršok používali VÚIS panely (ktoré boli prvýkrát použité pri rekonštrukcii Špitálskej - vtedy ešte ulice Československej armády - kde spoľahlivo slúžia dodnes) a na otvorený zvršok koľajnice S49 na betónových pražcoch SB8 upravených pre oba rozchody na rebrových podkladniciach s klasickými tuhými svorkami.
Reakcia na: Solider #77234:
Tak to je ti známe asi zle. Všetky jednotky 560 sú v Trnave - http://www.vlaky.net/servis/obehy.asp?id=27&spol=1&gvd=3&fraza=
Reakcia na: S499.1023 #77250:
Jedno upresnenie - zastávka NIE JE dopravňou. (Pre neznalých: Dopravňa je miesto na trati na riadenie dopravy vlakov. Patria sem stanice, výhybne, niektoré odbočky, hradlá, hlásnice a oddielové návestidlá autobloku. Nákladiská a zastávky dopravňami nie sú.)
Reakcia na: S499.1023 #77295:
No, siroko daleko nebol vozen v DNV, cZE nie, s tym nie je problem. To by potom vo Viedni vsetko skapinalo okolo nasich voznov ?
ETCS je velky problem - financny. Je to dost drahe.
Reakcia na: Dunčo #77214:
Osobné vlaky idúce v klasickej súprave majú zvyčajne 6 vozňov - ale nie sú zďaleka tak obsadené, aby to neodviezol panťák. (Len by sa na jednu štvorku museli "potlačiť" aj dvaja cestujúci. - No, to som trochu prehnal, dvaja zvyčajne sedia aj dnes, ale traja málokedy.)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement