Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dunčo #75644:
Nešlo. Ty si fakt myslíš, že všetci konštruktéri sú (rovnako ako všetci v DPB a všetci, ktorí nesúhlasia s tvojou prelinkovacou mániou) momoti a čakajú, kedy príde havko s myšlienkou, že treba dať len jeden rad sedadiel?
Reakcia na: MatusZA #75643:
Keby také Blava dakedy vôbec mala........
Reakcia na: S499.1023 #75627:
Tak ale prečo od druhých dverí po tretie musia byť v tom Solarise po celej zvyšnej dĺžke po dve sedadlá na oboch stranách? To by nešlo spraviť po jednom a potom len nad podvozkom dať dvojice?
Reakcia na: Mike #75635:
Poznám tri typy šťavnatých kĺbových autobusov: B941, B961(mestské) a C943(linkový). ☺ ☺ ☺
Reakcia na: S499.1023 #75640:
No, alebo tak... 😉 ?
Reakcia na: KLF #75639:
Aký buržuj ? ? Presne naopak, otca som mal starého komunistu, tak tam mohol pracovať ? .
Reakcia na: S499.1023 #75638:
Fuha... jaky burzuj! ? ?
Reakcia na: KLF #75636:
Žil som tam 4 roky a chodil som tam do školy, bo to bolo v rokoch 1970 - 74 ? .
Reakcia na: Mike #75634:

Myslel som že bod 3 je už dávno zabudnutý. Však tam má byť mimoúrovňová kružovatka, rozmerovo oveľa väčšia ako súčasná. A ten môj projekt s tým nepočítal.
Reakcia na: S499.1023 #75631:
Ty si tam ako dlho zil a co si tam robil ?
Reakcia na: MatusZA #75633:
Ja som myslel 18m bus ako kĺbový všeobecne, nevravím, že Citybus/Shitelis
Reakcia na: Dunčo #75619:
Dôvody, prečo sa nezatrolejovala otočka Riviéra.
1. Zámienka/výhovorka mesta: Petícia obyvateľov zo Svrčej ul., že trolejbusy by na obratisku spôsobovali nadmerný hluk. (Blbosť na n-tu, viem, ale podľa mňa nejaká petícia s týmto motívom by sa niekde na magistráte dala nájsť.)
2. Zámienka/výhovorka: Mesto plánovalo, a možno niekto tajne ešte stále dúfa, celodennú, celotýždennú prevádzku linky 33, resp. 133 až pod N. Most a teda budovanie trolejov na obratisku Riviéra by bolo zbytočné.
3. Zámienka/výhovorka: Nevysporiadané pozemkz okolo obratiska Riviéra, pre zavesenie trolejov bude treba vraj vybudovať ďalšie stĺpy na chodníku vedľa obratiska, ktorý je údajne majetkovo stále nevysporiadaný.
4. Zámienka/výhovorka: Občas niekto z predstaviteľov mesta vytiahne fobustov projekt prestupného terminálu Molecova, akože toto bude definitívne riešenie a dovtedy je to iba provizórium, a provizórne zatrolejovať obratisko neplánovali.
5. Dôvod: RTI DPB, menovite pán/i, čo má/majú na starosti vrchné vedenie si nevedia, resp. nechcú predstaviť budovať trolejové kríženia trolejbus - električka a to ešte k tomu 2 krát.
Reakcia na: Mike #75616:
Ja som už išiel v októbri 2002 CityBusom 18M a tá jazda sa mi nejako zhnusila, keď išiel do zákruty. A 18M nízkopodlažníky (aspoň Citelisy) po zastavení hegajú.
Reakcia na: Puki #75624:
Napríklad aj SORy 18M mestské budú skoro devätnásťmetrové a som na ne zvedavý.
Reakcia na: Puki #75630:
Off-topic otázka: Čo si robil v Bonne? Bo ja som tam kedysi dávno žil. Tak som sa tam vlani z nostalgie bol pozrieť ale okrem centra som prakticky nič nespoznal.
Reakcia na: Beus #75629:
To nepočítanie kĺbu a priestoru dverí do seba niečo má ? . Ako si všímam tak je trendom robiť z kĺbu iba prechodnú uličku ako v Citelisoch. Pamätám si ešte ako sa tu v Bratislave testovalo 15m Citaro so senzormi pri dverách a autobus odmietal zatvoriť dvere, lebo bolo veľa ľudí v ich priestore ? a potom vodič upozornil ľudí aby vystúpili. Neskôr tento systém deaktivovali. Koniec koncov ak by mal autobus nehodu - bočný náraz, tak dvere je to prvé miesto, kde to cestujúci pri bočnom náraze najviac schytajú. A minimálne jednému tambusu už točňa vyletela. Minulé leto keď som bol v Bonne, a šiel som MHD tak pokiaľ bolo voľné miesto na sedenie bol som šoférom z mikrofónu upozornení aby som si sadol čo bol pre mňa dovtedy šok a státie pri dverách bolo priam nemiestne ?
Inak celkom mi vŕta v hlave, keď vidím Ik4x5 ako im sa im voľne pohybujú dvere, teda tie čo majú blokovanie rozjazdu pri otvorených dverách či by sa ručná brzda aktivovala ak by sa dvere trochu viac otvorili aj za jazdy?
Reakcia na: AAA #75628:
ad kapacita: pomerne jednoducho: do papierovej kapacity sa totiž z nejakého dôvodu nepočíta priestor kĺbu, takže tam 1,5 až 2 metre dĺžky hneď ubudnú, a tiež sa tam nepočíta priestor dverí, ktorých má kĺbák o jedny viac 😉 A v kombinácii s rozdielne vyriešeným usporiadaním interiéru to vo výsledku hodí fakt zanedbateľný rozdiel v kapacite, čo je samozrejme dosť vzdialené realite 🙂
Reakcia na: Dunčo #75606:
Aj keď sú tu povolanejší ako ja, ale keď chceš tak sa k tomuto príspevku vyjadrím:
Nákup 15 metrových vozidiel nebol až také terno, ale je fakt, že na niektoré linky sa vozidlá tejto dĺžky hodia (70, 88, víkendová 37).
Za nevybudovanie otočky pri Riviéry DPB nemôže.
Re #75625 Jezo: Papierovo je pravda, že SU 15 má minimálne menšiu obsaditeľnosť ako napr. aj SU 18, iba mi môj rozum hovorí, že to asi je nejaky podivný výpočet, čo v Bolechowe použili. Pretože ako môže mať o 3 metre menší voz zanedbateľne menšiu kapacitu ako voz tej istej firmy a v zásade tej istej koncepcie ako o 3 metre dlhší, nechápem.
Reakcia na: Dunčo #75621:
Tie čísla, opísané z technických údajov, sú nejakým spôsobom smeroplatné? Ak máš NP autobus s motorom vzadu, ako ho budeš riešiť?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.