Reakcia na: si #60788:
Samozrejme že medzi stanicami SADistov, ktore vlastne ani stanicami SADistov nebudu. Ludi tranzitne cestujucich cez BA je relativne malo. A prestup výjde lepšie ako na Nivy a z Nív. Okrem toho majú možnosť dialkových spojov.
Je jedno podla coho sa riadia dotacie. Vsetko sa riadi podla potreby. A ta by vznikla este pred spustenim prvej SAD filialky.
To ze byval kus za Sencom je problem Senca a nie Bratislavy. Ak skratka nestihne priamy spoj, vzdy sa dostane do Senca odkial si ho musi uz riesit Senec. Pozri sa na odchody spojov do Senca z ASMN a pochopis o com hovorim. Je to nenormalny kseft a nenormalne vela cestujucich.
Nehovor o dalsich 14,- 50,- či čokolvek iné. Skrátka a dobre, oznacis si jeden listok a tým to hasne. Či sa tam dopravíš potom na lanovej drahe je tvoja vec, musis to stihnut v čase a v ramci pásma. Či si ho oznacis na Kamennom alebo v Senci na námestí je jedno. Dopravcovia sa z jedného lístka rozdelia.
tomas1
1. "logickýn dovodom su prijmy DPB"
- ako S499.. píše - preplňovanie MHD prímestskými cestujúcimi by znamenalo možno ešte väčšiu stratu pre DPB (lebo by bolo treba navýšiť kapacitu ?), alebo odliv cestujúcich do áut.
2. "Zopakujem sa, nech skusia vsetci zaparkovat..."
- podľa mňa takýmto teroristickým prístupom sa dopravná politika nerobí.
3. NDS - "niekto zajtra zlozí na stol 100 miliard"
- nepotrebujem 100 miliárd, ja píšem o NDS ako električke so súčasnými radiálami, ktorá by bola v rámci možností preferovaná. Veľmi dobre si uvedomujem na čo máme, nemal som na mysli metro!
4. "Ja viem, že socialisti idu ovladnut Europu,"
- nenadávaj mi, ja mám práveže opačné zmýšľanie.
Keď už píšeš o Pezinku, tak pri existencii IDS by z juhovýchodného podhoria M. Karpát by ani veľmi smradobusy chodiť nemuseli, tam by sa dali pekne nahradiť železnicou. Ľudia z Modry a pod. by v termináli v Pezinku naskočili na vlak s 15 - 20min. intervalom a hotovo, a to sa dá realizovať v podstate hneď len treba sa v dikusnom klube BID dohodnúť.