Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #59789:
Solík nemá zadnú vytáčaciu nápravu? ?
Ad. solaris a L50: kapacitne aj vekovou a pohybovou štruktúrou vlkä určite áno. Ale trasovaním a stými zákrutami... neviem neviem
Kritické miesta:
- dnešné provizórne obratisko pri auparku (bude to do septembra definitívne vyriešené?)
- starý most (solaris je cez späťáky údajne širší ako bežné vozy)
- Šafko celý priestor obratiska (napr. odbočenie z nástupišťa ako L95 do vyhradeného Bus-pruhu smer Aupark)
- Svätoplukova -> Páričkova
- Záhradnícka -> Miletičova (opačný smer okolo býv. bitúnku už bude snáď vyriešený lepšie, lebo za doterajšieho stavu aj tieto zákruty by boli problematické)
- Prejazd okolo ŽST Nového Mesta, napr. pri pošte BA3 po oboch stranách zparkované IGK a už dnes sa tam kĺbaky nevyhýbajú bezproblémovo
- Vajnorská - >Riazanská
- Riazanská -> Kukučínova (najmä tento smer a ostrouhlá zákruta)
- obratisko pri OD Slimák

Nehovoriac o aktuálnej trase, kde by to bolo obtiažnejšie asi v zákrute Miletičova - Trenčianska a možno aj na nájazdovej rampe z Ružinovskej na Bajkalskú
----------------------------------------------------------
Lebo keď sa u nás skúšal na linkách 1x 15m bus - solaris 3510, tak mal viacero kolízií v zákrutách, že už pár späťákov na IGK zrušil. Aj ďalšie 15 m vozy, čo tu boli (Meďák a MAN) mali kolízie, či už s inými účsatnákmicestnej premávky alebo so stojatými objektami vedľa cestnej premávky, či vo vozovni.
Ale to už zachádzam do siahodlhých debát ktoré sa môžu viesť najmä o
- rozhodnutí nákupu 15 m vozov ako takom
- o vodičských schopnostiach beusákov ?
? ?
Reakcia na: milannco #59786:

"50 - je fakt ťažké predpokladať, ako sa hodí k tej linke - napr. križovatka Svätoplukova - Páričkova alebo odbočenie z Páričkovej na Dulovo námestie..." Preco sa skor nezamysliet nad tym,ci by kapacitne postacovali ako nahrada za 18 metrove vozy? Uz si nikto nepamata aky problem bol s kratkymi Karosami?Konecne sa daco zlepsilo a uz chce dakto znizovat komfort na tejto vytazenej linke, hm...

"87 - tam by sa to zrejme aj hodilo, ale prečo keď už raz konečne máme nové vozy ich poslať niekde úplne mimo centra?!" Nebudem hovorit o opodstatnenosti z hladiska kapacity na tejto linke,kedze ju dobre nepoznam, skor mi pride cudny princíp, ktory sa tu uvadza. Podla mna je uplne jedno, kde Solaris bude jazdit,klucove je,aby jazdil tam,kde bude vyuzity najlepsie. A ak bude vyuzity najlepsie,pre mna za mna nech aj jazdi ku spalovni alebo k povodiu Dunaja. Vobec nejde o to,ci bude alebo nebude v centre, sak to je sprostost. To malo busov,co sa zakupilo,nech je rozumne vyuzite.
Reakcia na: Martin Fundárek #59776:

6 km pri 80 km/h = 4.5 minuty
6 km pri 120 km/h = 3 minuty

Stoji to za to?
Solarisy
88 - počas pracovných dní by sa uživili najmä v sedle, večer a počas víkendov
50 - je fakt ťažké predpokladať, ako sa hodí k tej linke - napr. križovatka Svätoplukova - Páričkova alebo odbočenie z Páričkovej na Dulovo námestie...
87 - tam by sa to zrejme aj hodilo, ale prečo keď už raz konečne máme nové vozy ich poslať niekde úplne mimo centra?!

Ak by sme mali starý systém, tak by som ich vrelo privítal na clasa 90tke ? .
Reakcia na: BMko #59783:
čo porovnávaš neporovnateľné... ? asi nevieš koľko osobákov si to už odnieslo... ?
Reakcia na: BMko #59782:
dovolím si nesúhlasiť... práve L50 je najhoršia pre "soláče"... nechcem napísať, že by to nezvládli prejsť, ale určite by mali v niektorých miestach problém...
Reakcia na: intony.sk #59780:
Solaris v KE zvlada aj take zakruty ako su tu v BA krizovatky Riazanska - Racianska.
Reakcia na: intony.sk #59780:
Dovolim si podotknut, nie je to az tak hrozne ako sa zda. Ta krizovatka sa da zo Solarisom zvladnut.
Reakcia na: Ike #59774:
To neviem, myslím, že nie. Plánujú to železnice. Nie je to ani tak projekt Bratislavy.
Reakcia na: fobust #59778:
Trocha ťažko si predstavujem zabáčanie z Vajnorskej na Riazanskú, celá trasa je dosť kľukatá...
Reakcia na: fobust #59778:

V typicky Bratislavskej výprave na hranici kolapsu by sme dvadsiatimi vozidlami obslúžili linky 50 aj 88. 🙂 To je tuším presne 10 + 10 vozidiel.
Solarisy by som rád videl na linke 50 vzhľadom na charakter tejto linky (vozí noazaj veľmi veľa dôchodcov). Kĺbaky z nej by sa šupli na L96 a do zálohy, veď máme kritický nedostatok vozov a reálne hrozí že sa budú zasa objavovať sóla vo výprave niektorých kĺbových liniek.
Reakcia na: aquila #59437:
Aj by som Ti niečo odpísal, ale asi ťažko niečo výstižnejšie, než BEÚS v #59438.
Reakcia na: Papyr #59440:
Osobáky samozrejme. Ale mali by tam jazdiť aj vlaky vyšších kategórií a tým by vyššia rýchlosť celkom bodla.
Reakcia na: d3k0 #59759:
Preco by si mal robit forum? Ved na Pokeci si mozu zadarmo zalozit miestnost, nech si ju nazvu "infantilko a jeho kamarati" a tam nech si tliachaju sprostosti o tom, ze kto vie a nevie hovno. ?
Reakcia na: intony.sk #59770:
ooo, diki, vyzera to zaujimavo... je to uz schvalene?
Od 3.4. bude dopravu na linke Avion zabezpečovať spoločnosť BLAGUSS. Ako je to na TESCO linke neviem, ale zistím.
Reakcia na: intony.sk #59769:
no vsak ano takto nejako by to mohlo byt, ved predsa spustit to zo Stareho mosta pod zem tak aby sa to zarylo popod krizovatku bez jej mimourovnoveho krizovania je myslim si nezmysel. Tak ako to opisujes by to bolo fajn, len ten podjazd neviem kto zaplati ? , ale inac suhlasim ?
Reakcia na: intony.sk #59764:
no prave, to je ta spravna otazka ze kolko bude trvat to docasne riesenie ? Ak by to bolo fakt niekolko desiatok rokov tak sa asi fakt oplati to zapustit na Safku pod zem ked sa zacne budovat podzemna cast smerom na Hl. stanicu (hoci si prave teraz trochu protirecim oproti mojmuprispevku #59765 ? ) ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.