Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: milannco #59786:

"50 - je fakt ťažké predpokladať, ako sa hodí k tej linke - napr. križovatka Svätoplukova - Páričkova alebo odbočenie z Páričkovej na Dulovo námestie..." Preco sa skor nezamysliet nad tym,ci by kapacitne postacovali ako nahrada za 18 metrove vozy? Uz si nikto nepamata aky problem bol s kratkymi Karosami?Konecne sa daco zlepsilo a uz chce dakto znizovat komfort na tejto vytazenej linke, hm...

"87 - tam by sa to zrejme aj hodilo, ale prečo keď už raz konečne máme nové vozy ich poslať niekde úplne mimo centra?!" Nebudem hovorit o opodstatnenosti z hladiska kapacity na tejto linke,kedze ju dobre nepoznam, skor mi pride cudny princíp, ktory sa tu uvadza. Podla mna je uplne jedno, kde Solaris bude jazdit,klucove je,aby jazdil tam,kde bude vyuzity najlepsie. A ak bude vyuzity najlepsie,pre mna za mna nech aj jazdi ku spalovni alebo k povodiu Dunaja. Vobec nejde o to,ci bude alebo nebude v centre, sak to je sprostost. To malo busov,co sa zakupilo,nech je rozumne vyuzite.
Reply on: Martin Fundárek #59776:

6 km pri 80 km/h = 4.5 minuty
6 km pri 120 km/h = 3 minuty

Stoji to za to?
Solarisy
88 - počas pracovných dní by sa uživili najmä v sedle, večer a počas víkendov
50 - je fakt ťažké predpokladať, ako sa hodí k tej linke - napr. križovatka Svätoplukova - Páričkova alebo odbočenie z Páričkovej na Dulovo námestie...
87 - tam by sa to zrejme aj hodilo, ale prečo keď už raz konečne máme nové vozy ich poslať niekde úplne mimo centra?!

Ak by sme mali starý systém, tak by som ich vrelo privítal na clasa 90tke ? .
Reply on: BMko #59783:
čo porovnávaš neporovnateľné... ? asi nevieš koľko osobákov si to už odnieslo... ?
Reply on: BMko #59782:
dovolím si nesúhlasiť... práve L50 je najhoršia pre "soláče"... nechcem napísať, že by to nezvládli prejsť, ale určite by mali v niektorých miestach problém...
Reply on: intony.sk #59780:
Solaris v KE zvlada aj take zakruty ako su tu v BA krizovatky Riazanska - Racianska.
Reply on: intony.sk #59780:
Dovolim si podotknut, nie je to az tak hrozne ako sa zda. Ta krizovatka sa da zo Solarisom zvladnut.
Reply on: Ike #59774:
To neviem, myslím, že nie. Plánujú to železnice. Nie je to ani tak projekt Bratislavy.
Reply on: fobust #59778:
Trocha ťažko si predstavujem zabáčanie z Vajnorskej na Riazanskú, celá trasa je dosť kľukatá...
Reply on: fobust #59778:

V typicky Bratislavskej výprave na hranici kolapsu by sme dvadsiatimi vozidlami obslúžili linky 50 aj 88. 🙂 To je tuším presne 10 + 10 vozidiel.
Solarisy by som rád videl na linke 50 vzhľadom na charakter tejto linky (vozí noazaj veľmi veľa dôchodcov). Kĺbaky z nej by sa šupli na L96 a do zálohy, veď máme kritický nedostatok vozov a reálne hrozí že sa budú zasa objavovať sóla vo výprave niektorých kĺbových liniek.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: aquila #59437:
Aj by som Ti niečo odpísal, ale asi ťažko niečo výstižnejšie, než BEÚS v #59438.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Papyr #59440:
Osobáky samozrejme. Ale mali by tam jazdiť aj vlaky vyšších kategórií a tým by vyššia rýchlosť celkom bodla.
Reply on: d3k0 #59759:
Preco by si mal robit forum? Ved na Pokeci si mozu zadarmo zalozit miestnost, nech si ju nazvu "infantilko a jeho kamarati" a tam nech si tliachaju sprostosti o tom, ze kto vie a nevie hovno. ?
Reply on: intony.sk #59770:
ooo, diki, vyzera to zaujimavo... je to uz schvalene?
Od 3.4. bude dopravu na linke Avion zabezpečovať spoločnosť BLAGUSS. Ako je to na TESCO linke neviem, ale zistím.
Reply on: intony.sk #59769:
no vsak ano takto nejako by to mohlo byt, ved predsa spustit to zo Stareho mosta pod zem tak aby sa to zarylo popod krizovatku bez jej mimourovnoveho krizovania je myslim si nezmysel. Tak ako to opisujes by to bolo fajn, len ten podjazd neviem kto zaplati ? , ale inac suhlasim ?
Reply on: intony.sk #59764:
no prave, to je ta spravna otazka ze kolko bude trvat to docasne riesenie ? Ak by to bolo fakt niekolko desiatok rokov tak sa asi fakt oplati to zapustit na Safku pod zem ked sa zacne budovat podzemna cast smerom na Hl. stanicu (hoci si prave teraz trochu protirecim oproti mojmuprispevku #59765 ? ) ?
Reply on: marclucpicard #59765:
Pri definitíve cez most by vôbec nebolo potrebné pchať električkovú trať hneď za križovatkou. Dobré riešienie by bol cestný podjazd Vajanského nábrežie - Dostojevského rad. Keďže by sa na Šafku týmto takmer vylúčila IAD, bolo by možné spraviť odbočku na Pribinovu zo Starého mosta aj zo Štúrovej. Bola by povrchová, s obmedzením IAD a smer na Hlavnú stanicu by bol zapustený ešte pred Hurbanovým námestím. Ďalej by stačilo na niektorých vyťaženách križovatkách, na radiálach, spraviť mimoúrovňové križovania, na tých menej vyťažených plnú preferenciu. Lenže to by sa nedalo, pretože sa treba slepo držať plánu, ktorý počíta s trasami metra. To je téma, ktorá sa tu už x krát omieľala a nič z toho... Vymýšľať môže kto chce čo chce, vždy je to zlé. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.