Ad. solaris a L50: kapacitne aj vekovou a pohybovou štruktúrou vlkä určite áno. Ale trasovaním a stými zákrutami... neviem neviem
Kritické miesta:
- dnešné provizórne obratisko pri auparku (bude to do septembra definitívne vyriešené?)
- starý most (solaris je cez späťáky údajne širší ako bežné vozy)
- Šafko celý priestor obratiska (napr. odbočenie z nástupišťa ako L95 do vyhradeného Bus-pruhu smer Aupark)
- Svätoplukova -> Páričkova
- Záhradnícka -> Miletičova (opačný smer okolo býv. bitúnku už bude snáď vyriešený lepšie, lebo za doterajšieho stavu aj tieto zákruty by boli problematické)
- Prejazd okolo ŽST Nového Mesta, napr. pri pošte BA3 po oboch stranách zparkované IGK a už dnes sa tam kĺbaky nevyhýbajú bezproblémovo
- Vajnorská - >Riazanská
- Riazanská -> Kukučínova (najmä tento smer a ostrouhlá zákruta)
- obratisko pri OD Slimák
Nehovoriac o aktuálnej trase, kde by to bolo obtiažnejšie asi v zákrute Miletičova - Trenčianska a možno aj na nájazdovej rampe z Ružinovskej na Bajkalskú
----------------------------------------------------------
Lebo keď sa u nás skúšal na linkách 1x 15m bus - solaris 3510, tak mal viacero kolízií v zákrutách, že už pár späťákov na IGK zrušil. Aj ďalšie 15 m vozy, čo tu boli (Meďák a MAN) mali kolízie, či už s inými účsatnákmicestnej premávky alebo so stojatými objektami vedľa cestnej premávky, či vo vozovni.
Ale to už zachádzam do siahodlhých debát ktoré sa môžu viesť najmä o
- rozhodnutí nákupu 15 m vozov ako takom
- o vodičských schopnostiach beusákov ?
? ?
Kritické miesta:
- dnešné provizórne obratisko pri auparku (bude to do septembra definitívne vyriešené?)
- starý most (solaris je cez späťáky údajne širší ako bežné vozy)
- Šafko celý priestor obratiska (napr. odbočenie z nástupišťa ako L95 do vyhradeného Bus-pruhu smer Aupark)
- Svätoplukova -> Páričkova
- Záhradnícka -> Miletičova (opačný smer okolo býv. bitúnku už bude snáď vyriešený lepšie, lebo za doterajšieho stavu aj tieto zákruty by boli problematické)
- Prejazd okolo ŽST Nového Mesta, napr. pri pošte BA3 po oboch stranách zparkované IGK a už dnes sa tam kĺbaky nevyhýbajú bezproblémovo
- Vajnorská - >Riazanská
- Riazanská -> Kukučínova (najmä tento smer a ostrouhlá zákruta)
- obratisko pri OD Slimák
Nehovoriac o aktuálnej trase, kde by to bolo obtiažnejšie asi v zákrute Miletičova - Trenčianska a možno aj na nájazdovej rampe z Ružinovskej na Bajkalskú
----------------------------------------------------------
Lebo keď sa u nás skúšal na linkách 1x 15m bus - solaris 3510, tak mal viacero kolízií v zákrutách, že už pár späťákov na IGK zrušil. Aj ďalšie 15 m vozy, čo tu boli (Meďák a MAN) mali kolízie, či už s inými účsatnákmicestnej premávky alebo so stojatými objektami vedľa cestnej premávky, či vo vozovni.
Ale to už zachádzam do siahodlhých debát ktoré sa môžu viesť najmä o
- rozhodnutí nákupu 15 m vozov ako takom
- o vodičských schopnostiach beusákov ?
? ?
Valec