"50 - je fakt ťažké predpokladať, ako sa hodí k tej linke - napr. križovatka Svätoplukova - Páričkova alebo odbočenie z Páričkovej na Dulovo námestie..." Preco sa skor nezamysliet nad tym,ci by kapacitne postacovali ako nahrada za 18 metrove vozy? Uz si nikto nepamata aky problem bol s kratkymi Karosami?Konecne sa daco zlepsilo a uz chce dakto znizovat komfort na tejto vytazenej linke, hm...
"87 - tam by sa to zrejme aj hodilo, ale prečo keď už raz konečne máme nové vozy ich poslať niekde úplne mimo centra?!" Nebudem hovorit o opodstatnenosti z hladiska kapacity na tejto linke,kedze ju dobre nepoznam, skor mi pride cudny princíp, ktory sa tu uvadza. Podla mna je uplne jedno, kde Solaris bude jazdit,klucove je,aby jazdil tam,kde bude vyuzity najlepsie. A ak bude vyuzity najlepsie,pre mna za mna nech aj jazdi ku spalovni alebo k povodiu Dunaja. Vobec nejde o to,ci bude alebo nebude v centre, sak to je sprostost. To malo busov,co sa zakupilo,nech je rozumne vyuzite.
Solarisy
88 - počas pracovných dní by sa uživili najmä v sedle, večer a počas víkendov
50 - je fakt ťažké predpokladať, ako sa hodí k tej linke - napr. križovatka Svätoplukova - Páričkova alebo odbočenie z Páričkovej na Dulovo námestie...
87 - tam by sa to zrejme aj hodilo, ale prečo keď už raz konečne máme nové vozy ich poslať niekde úplne mimo centra?!
Ak by sme mali starý systém, tak by som ich vrelo privítal na clasa 90tke ? .
dovolím si nesúhlasiť... práve L50 je najhoršia pre "soláče"... nechcem napísať, že by to nezvládli prejsť, ale určite by mali v niektorých miestach problém...
Solarisy by som rád videl na linke 50 vzhľadom na charakter tejto linky (vozí noazaj veľmi veľa dôchodcov). Kĺbaky z nej by sa šupli na L96 a do zálohy, veď máme kritický nedostatok vozov a reálne hrozí že sa budú zasa objavovať sóla vo výprave niektorých kĺbových liniek.
Preco by si mal robit forum? Ved na Pokeci si mozu zadarmo zalozit miestnost, nech si ju nazvu "infantilko a jeho kamarati" a tam nech si tliachaju sprostosti o tom, ze kto vie a nevie hovno. ?
no vsak ano takto nejako by to mohlo byt, ved predsa spustit to zo Stareho mosta pod zem tak aby sa to zarylo popod krizovatku bez jej mimourovnoveho krizovania je myslim si nezmysel. Tak ako to opisujes by to bolo fajn, len ten podjazd neviem kto zaplati ? , ale inac suhlasim ?
no prave, to je ta spravna otazka ze kolko bude trvat to docasne riesenie ? Ak by to bolo fakt niekolko desiatok rokov tak sa asi fakt oplati to zapustit na Safku pod zem ked sa zacne budovat podzemna cast smerom na Hl. stanicu (hoci si prave teraz trochu protirecim oproti mojmuprispevku #59765 ? ) ?
Pri definitíve cez most by vôbec nebolo potrebné pchať električkovú trať hneď za križovatkou. Dobré riešienie by bol cestný podjazd Vajanského nábrežie - Dostojevského rad. Keďže by sa na Šafku týmto takmer vylúčila IAD, bolo by možné spraviť odbočku na Pribinovu zo Starého mosta aj zo Štúrovej. Bola by povrchová, s obmedzením IAD a smer na Hlavnú stanicu by bol zapustený ešte pred Hurbanovým námestím. Ďalej by stačilo na niektorých vyťaženách križovatkách, na radiálach, spraviť mimoúrovňové križovania, na tých menej vyťažených plnú preferenciu. Lenže to by sa nedalo, pretože sa treba slepo držať plánu, ktorý počíta s trasami metra. To je téma, ktorá sa tu už x krát omieľala a nič z toho... Vymýšľať môže kto chce čo chce, vždy je to zlé. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
81-71
"50 - je fakt ťažké predpokladať, ako sa hodí k tej linke - napr. križovatka Svätoplukova - Páričkova alebo odbočenie z Páričkovej na Dulovo námestie..." Preco sa skor nezamysliet nad tym,ci by kapacitne postacovali ako nahrada za 18 metrove vozy? Uz si nikto nepamata aky problem bol s kratkymi Karosami?Konecne sa daco zlepsilo a uz chce dakto znizovat komfort na tejto vytazenej linke, hm...
"87 - tam by sa to zrejme aj hodilo, ale prečo keď už raz konečne máme nové vozy ich poslať niekde úplne mimo centra?!" Nebudem hovorit o opodstatnenosti z hladiska kapacity na tejto linke,kedze ju dobre nepoznam, skor mi pride cudny princíp, ktory sa tu uvadza. Podla mna je uplne jedno, kde Solaris bude jazdit,klucove je,aby jazdil tam,kde bude vyuzity najlepsie. A ak bude vyuzity najlepsie,pre mna za mna nech aj jazdi ku spalovni alebo k povodiu Dunaja. Vobec nejde o to,ci bude alebo nebude v centre, sak to je sprostost. To malo busov,co sa zakupilo,nech je rozumne vyuzite.