Solarisy by som rád videl na linke 50 vzhľadom na charakter tejto linky (vozí noazaj veľmi veľa dôchodcov). Kĺbaky z nej by sa šupli na L96 a do zálohy, veď máme kritický nedostatok vozov a reálne hrozí že sa budú zasa objavovať sóla vo výprave niektorých kĺbových liniek.
Preco by si mal robit forum? Ved na Pokeci si mozu zadarmo zalozit miestnost, nech si ju nazvu "infantilko a jeho kamarati" a tam nech si tliachaju sprostosti o tom, ze kto vie a nevie hovno. ?
no vsak ano takto nejako by to mohlo byt, ved predsa spustit to zo Stareho mosta pod zem tak aby sa to zarylo popod krizovatku bez jej mimourovnoveho krizovania je myslim si nezmysel. Tak ako to opisujes by to bolo fajn, len ten podjazd neviem kto zaplati ? , ale inac suhlasim ?
no prave, to je ta spravna otazka ze kolko bude trvat to docasne riesenie ? Ak by to bolo fakt niekolko desiatok rokov tak sa asi fakt oplati to zapustit na Safku pod zem ked sa zacne budovat podzemna cast smerom na Hl. stanicu (hoci si prave teraz trochu protirecim oproti mojmuprispevku #59765 ? ) ?
Pri definitíve cez most by vôbec nebolo potrebné pchať električkovú trať hneď za križovatkou. Dobré riešienie by bol cestný podjazd Vajanského nábrežie - Dostojevského rad. Keďže by sa na Šafku týmto takmer vylúčila IAD, bolo by možné spraviť odbočku na Pribinovu zo Starého mosta aj zo Štúrovej. Bola by povrchová, s obmedzením IAD a smer na Hlavnú stanicu by bol zapustený ešte pred Hurbanovým námestím. Ďalej by stačilo na niektorých vyťaženách križovatkách, na radiálach, spraviť mimoúrovňové križovania, na tých menej vyťažených plnú preferenciu. Lenže to by sa nedalo, pretože sa treba slepo držať plánu, ktorý počíta s trasami metra. To je téma, ktorá sa tu už x krát omieľala a nič z toho... Vymýšľať môže kto chce čo chce, vždy je to zlé. ?
no pokial viem tak tunel bude niekde juznejsie od Stareho mosta a prva stanica bude, ako uz bolo aj v novinach spominane na Dostojevskeho rade ? , takze ak by to spustili zo Stareho mosta rovno na Safku pod zem tak by to nebolo v sulade s buducim zamerom podzemnej trate. Takze by to podla mna bolo zbytocne plytvanie miliardami na tunel ktory potom nebude vyuzity ? Jedine zeby to cez Stary most bolo definitivne tak potom to zapustenie na safku pod zem by bolo OK ?
Ja viem, že to je dočasné, ale tá dočasnosť bude trvať niekoľko desiatok rokov. Oveľa lepšie by bolo, keby trať cez Starý most bola natrvalo s cestným podjazdom na Šafku a električkovým nadzajdom na križovatke Bosákova-Farského.
Tymto nezacinam novu debatu, iba skonstatujem. Podla mojho nazoru by predoslo hadkam tym, ze nejaky VrahDetiAKanibal tu nebude buzerovat. Ludia preco sa musite navzajom buzerovat, ma to vobec nejaky vyznam? Este si sprotivnite ludi! Pridavam sa k d3k0vi, S T O P !!! ?
Ad novinka: K tej suprave 7781+7782 si mozete doplnit, ze aj 7704/II uz jazdila a tato suprava bude jazdit jak sa spravi 7703/II. Este som sa vsak nedozvedel, v akom stadiu je 7703/II. Uz sa robi?
Tusim 7929+7930 je na VP.
7781+7782 by mohla jazit od maja-juna.
Nevie niekto, co bude s 7706 v buducnosti?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust