Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: galiyosha #56573:

Novinám? Nedaj sa vysmiať. Té vedia písať iba drísty a bulvárne provokácie bez akejkoľvek štipky premýšľania nad tým, čo vlastne píšu...
Reakcia na: galiyosha #56578:
Solaris bol ten posledny 🙂
Reakcia na: Sommelier #56537:
Je, to šialené... ? Neviem si predstaviť kade by si to napájal na existujúce trate aby si neodpísal IGK alebo niečo nezbúral. Ale hlavne - nepochopil som, čo sa tým vyrieši.
Reakcia na: d3k0 #56577:
MANy? S akou výbzrojou, to netušíš? Tretím účastníkom bol, predpokladám, Solaris/DPO/Cegelec. Kto bol štvrtý? Hess? Van Hool? Mercedes? Volvo? Trolza? AKSM? ? Alebo nebodaj Irisbus s Cristalisom? ?

Na drátolezových fanatikov: Kto vlastne na západe okrem Kiepe Elektrik ešte robí trolejbusové výzbroje? Z minulosti ma napadá AEG (ktoré, už, myslím, zakapalo), Brown-Boveri, Hess, ABB, ešte snáď Siemens... Ale netuším, aké su medzi týmito firmami v súčasnosti vzťahy a kto z nich doposiaľ vyrába.
Reakcia na: Beus #56574:
Mno jo... Inak, keby vraj nebolo 25 Tr, tak by tu boli MANy s palicami 🙂

Re #56576 galiyosha: Mno ja sa uz veeelmi tesim na porovnanie ceny za kosicke 18m vozy a bratislavske 15m vozy - ked vyjde udaj o nasich vozoch vo Vestniku 🙂
Reakcia na: Puki #56575:
☺ Tak to sa idem hneď pozrieť do schránky, či mi tam už neležia!

Re #56574 Beus: To je inak jediná vec, ktorú vnímam pozitívne na tendri na 15m nezmysly, keď máme akútny nedostatok kĺbakov...
Reakcia na: galiyosha #56573:
Čo sa týka tých novín. Dnes bol dobrý článok v Bratislavských novinách od pána Jeřabka o trolejovom vedení v BA. Odporúčam všetkým ?
Re #56572 fobust: Ja som mestu písal cca 6 krát a z toho mi odpísali 2x ?
Reakcia na: galiyosha #56573:
...a na UVO. Pripadne aj inam. Rozmyslam ale, ci este je mozne sucasny stav zvratit.

Este stastie, ze (sr)agora neexistuje v 15m verzii. Je dufam vsetkym jasne, kto (a najma akym sposobom) by vyhral posledny tender, keby existovala.
Reakcia na: fobust #56572:
Mestu nepíš. Píš radšej do novín. 🙂
Reakcia na: d3k0 #56570:

Mám sto chutí napísať mestu, ale vieš ako by to dopadlo....
Reakcia na: d3k0 #56570:
Ale veď ponuky sa predkladali v slovenských korunách. Kurz SKK:CZK by mal byť problémom dodávateľa, nie odberateľa.
Reakcia na: d3k0 #56569:
No a ak by v tom homologizacia nebola, znamena to len na 6 kusoch predrazenie o 21 milionov, co je 1.25 nasobok povodnej ceny za 1 ks. Alebo zeby SKK tak oslabila oproti CZK?
Aj keby v tom bola homologizacia, rovnice su pomerne jednoduche:

15t + h = 209922000
6t + h = 104961000
kde t = cena 1 ks trolejbusu a h = cena homologizacie

z toho
t = 11662333
h = 34987002

Tomu sa uz hovori pekna homologizacia za 35 milionov 🙂
Reakcia na: galiyosha #56567:

Výrobca nemá nič s homologizáciou. Kľudne predá všetky vozy, zoberie dohodnutú sumu a majiteľ ich potom môže vystavovať vo vozovni, lebo buzernaty (-y množné neživotné ako už makrokufor písal) od dráhového úradu nedajú pečiatku. Chcelo by to presne zistiť, či sa v tej cene započítava aj homologizácia alebo nie. V prvom prípade to ešte pochopím, ale aj tak sa mi to nezdá v poriadku aby bola homologizácia rorátaná na 6 kusov. Mala by byť samostatnou, jednorázovou položkou a nie niečim, čo sa má "schovať". V druhom prípade to fakt niečo smrdí.
Reakcia na: fobust #56564:
Homologizácia za 21M? A aj keby -- výrobca si to mal započítať už v cene, s ktorou sa zúčastnil súťaže na rámcovú zmluvu. Ak dodatočne zistil, že na náklady na homologizáciu "akosi" zabudol, je to JEHO problém!

Niečo tu smrdí, a poriadne smradľavo. Úrad pre verejné obstarávanie na to nevraví nič?
Reakcia na: Sommelier #56562:
"Hlavna Stanica - linka 1 do Dubravky - nepouzitelna a podobne to bude aj s tou do Petrzalky." Skutočne?
a-83 Námestie hraničiarov - Drobného: 29 minút, pokiaľ nikde nečakáš v zápche.
a-12 Šafárikovo námestie - Drobného: 27 minút bez ohľadu na zapchatosť mesta. Pokiaľ sa uzavrie pre IAD Starý most, následne aj Štúrova a konečne sa spustí preferencia, môže to ešte klesnúť.
A koľko to asi bude trvať električke z Námestia hraničiarov na Šafárikovo námestie? Určite nie dlhšie, než 5 minút.

"Elektricka by sa mala centru vyhnut vacsim oblukom, pretoze v nom straca velmi vela casu."
Ale ono, čuduj sa svete, sú aj ľudia, čo práve do toho centra potrebujú cestovať. 🙂
Reakcia na: Sommelier #56562:
prestan uz trepat pitchoviny... pred neakym casom bol stary most uzavrety z dovodu kolizie lode a jedneho jeho piliera a neaky zasadny problem to nesposobilo (a to v tom case este neexistoval ani most kosicka), skor naopak, priam nadherne sa zlepsila prejazdnost na safarikovom namesti - ziadne zacpy ani od nabrezia ano od dostojevskeho radu....
a individualnych motoristov by bolo treba z centra mesta skor vykopat a nie im tam pomaly div nie ze cervene koberceky pred auta pokladat....
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3148

Nie je v tej cene započítaná aj cena homologizácie? Vie niekto o tom viacej?
Reakcia na: Sommelier #56562:

Prosím ťa prestaň písť tie sprostosti a premýšľaj. Som veľmi tolerantný, ale píšeš absolútne hovadiny. Máš predsa mozog, tak ho aj používaj. Ďakujem. A buď rád že ti to niekto povie po dobrom.
Reakcia na: galiyosha #56561:
e #56561 galiyosha & Amos
OK. Je to mozno tym, ze si myslim, ze by sa hodila trat prepajajuca Americke namestie a Zahradnicku. Zachadzka linky 14 na Trnavske myto je cista strata casu. A je to mozno tym, ze trat na Mileticovej je v stave alfa-beta.
Hlavna Stanica - linka 1 do Dubravky - nepouzitelna a podobne to bude aj s tou do Petrzalky.
Narvat elektricku do Mesta cez Safko je nevhodne.
Z dopravneho pohladu by som motoristom Stary most nebral. Pokial sa uzavrie pre automobilovu dopravu, zacpe sa aj to co este relativne zacpate nie je. Ale asi sa nic ine nebude dat robit. Jedine dalsi most...
O metre nehovorim. To je totalne zbytocne. Lenze vieme, ze to bolo zamyslane uplne inak. Elektricka by sa mala centru vyhnut vacsim oblukom, pretoze v nom straca velmi vela casu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.