Re fobust: TA3 zase robí škandál bez overenia si podstatných skutočností. Pred vstupom krajinky do EÚ sme disponovali 3 mesačnou spotrebnou rezervou, ktorú sme boli požiadani zvýšiť (možno pre tušenie cárskej ľubovôle). Nedostatok plynu je volovina, rast jeho ceny následkom rastu cien ropy. Za pár rokov uhlie...
yale
Čo sa týka priorít, trasa B je kľúčová - spája Petržalku, nábrežie, centrum, Hlavnú stanicu, Trnavské Mýto a Ružinov, s potenciálom predĺženia na letisko. To by riešilo veľkú časť dopravných nárokov a neobával by som sa toho, že by linka jazdila naprázdno. Stačí si dnes pozrieť, koľko rôznych liniek jazdí po Štefánikovej a Šancovej, to všetko by sa dalo výrazne redukovať s tým, že Hlavná stanica by fungovala ako prestupný uzol zo záhorských smerov.