Reakcia na: yale #55619:
1. No pamatam si niektore tvoje horsie vyroky ako len "elektrickova loby". Jednoducho mame iny nazor. Netreba zatvarat usi a oci pred nazormi tych druhych. Cez Df to ide dost tazko, ale som is isty,ze za stolom pri pive, vine ci kofole by sme sa spolu dohodli na nejakej variante prijatej dohodou oboch stran. Na DF nikdy nenapises vsetko, tak ako to myslis.
2. Ja si myslim, ze odstranovanie koliznych bodov ma zmysel.
3. Takt sa da zabezpecit aj ked ti elektricky budu jazdit cez centrum. Prave odstranenim koliznych bodov a prehnanim chronometraze. Samozrjme nulova tolerancia naskoku. Nikdy to sice nebude 100%tne ale slo by to.
4/5. Ale ved ty chce to co my, len ty to nazyvas lahkym metrom a my rychlodraznou elektrickou. Napisem to takto. Petrzalka - plne segregovana trat, cez Dunaj mostom, Hned pod zem a cez nam. SNP a Obchodnu, alebo cez Spitalsku a Americke na Radlinskeho a Racko s poslednou podzemnou stanicou. Potom by to slo na povrch. Dalej by sa trat postupne prebudovavala na plne segregovanu. Podjazd na Pionierskej, Pri Gastanovom Hajiku,... Zabezpecene modernymi vozidlami od dlzke 40 - 45 metrov.
Ak si dobre pamatam u teba vzdy islo viac o to aby sa to volalo metro, ako o to ako to bude presne vyzerat.
Presbourg
dobre dam ti protiotazku co dalej ked budeme mat pomaloelektriku to ju chces pustit dalej do mesta?a potom sa budeme tvarit ze je vsetko o.k?a delej co?Co sa tyka tych penazi to si moze zato mesto samo lebo nechcelo stavat stavbu za ktoru by sa zarucil aj stat takze teraz na tu ich pomaloelektricku im nikto neda ziadnu garanciu takze asi nebude ani ta momaloelektricka.Keby niekto stal (garant)za mestom tak si mohlo mesto pozicat aj väcsu sumu a mohlo mat poriadny nostny system.O financiach sa uz nebudem viac bavit.Jo?