zdravim. po malej sluzobnej a neskor sukromnej ceste som sa vcera vratil s5 do BA. vybral som sa IC-ckom a tesil sa, ze sa cesta podla grafikonu a toho, co oznamila ZSSKprostrednictvom medii skratila o cca viac ako pol hodinu. ...ale bingo! prisli sme s takmer s 30min meskanim. sprievodca sa sice snzail nieco hlasit, ale vo vozni kde som sedel, nefunogovalo nie len WC, ale ani zvuk ;o)
nuz, ale stihol som elektricku c13, pekne pomalovanu nejakymi idiotmi, ale aj neumytu, presne ako vlak, ktorym som isiel. nuz, bolo to prijemne, konecne sm citil, ze som doma, na slovensku ;o)
nuz, ale stihol som elektricku c13, pekne pomalovanu nejakymi idiotmi, ale aj neumytu, presne ako vlak, ktorym som isiel. nuz, bolo to prijemne, konecne sm citil, ze som doma, na slovensku ;o)
tomas1
--------
... nulová potreba investícií do obnovy < keby to bola pravda, je DPB lacnejší ?, ale z dlhodobého hľadiska musí investovať rovnako ako súkromníci, lenže na to nemá tak sa to bude predražovať, cestujúci budú aj tak odchádzať.
Sekundárnym dôsledkom budú obrovské investície do IGK infraštruktúry. Preto je treba znormálniť kvalitu čím skôr - jediná možnosť, súkromný kapitál.
Ak to zhrniem, tak neočakávam nejaké kolosálne úspory v dotáciach na MHD, ale kolosálne zvýšenie kvality. Snáď si nemyslíš, že súkromníci prídu do BA s Ik28x a 15 ročnými Vrakosami?
Čo rozumieš pod pojmom "nejaké jednoznačne nadšené závery"?
A vo Viedni asi trochu viac používajú mozog, preto si spočítali, že ujo Richards to vie urobiť výhodnejšie, inak by mu to nedali.