Reakcia na: inTony #48082:
Lenže keď zrušíš 30, reálny interval v úseku Vrančovičova - Nový most sa ti 1. zdvojnásobí interval
2. kapacitne 37 s intervalom 12/20/15 cez špičku stačiť nebude a tak budeš musieť zhustiť na 37 interval, a tá bude v takom prípade v úseku Záh. Bystrica - Vrančovičova málo vyťažená + musíš vyriešiť zachádzanie na Segnáre, čo sa síce dá 37, ale na úkor jazdnej doby.
inTony
Keby sa niekto chcel z Dlhých dielov dostať na Karmáre musel by ísť 223 na Molecovu, odtiaľ elinou po Lafranconi, z Lafranconi busom na Patrónku, odtiaľ peším dostupom na zastávku Pri Suchom mlyne odtaľ trolejbusom na Kramáre.
32 nieje v žiadnom prípade odvšadial všade.
Zober si napríkald sídlisko v Petržke LÚKY 8 (podobný počet obyvateľov), budú tam 3 linky - 92, 98 a 99, prečo tam nieje len jediná linka 99, k hlavnej linke 95??
To prestupovanie pod na električky je v pohode, podľa mňa to aj predbehlo dobu, zrušenie 32, by bolo ako zrušenie napr. 67...
Ja by som zas vôbec nedával autobusy až pod Nový most súbežne s nosnou električkovou traťou.
Alebo Lamač, tam by som zrušil linku 30 a nechal by som len 63, 37 a 92 aby nechodili súbežne a odvšadial všade..